Wat zal Mustaine koffie vershrikkelijk bitter zijn, zelfs na 20 jaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf. Ach, Dave Mustaine en Charlie Benante hebben eigen koffie.
.
En toch zijn het de metallicafans die klagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wat zal Mustaine koffie vershrikkelijk bitter zijn, zelfs na 20 jaar
Had je die gitaar maar niet mee moeten nemen =(quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef Moozze het volgende:
Iemand brak de hals van mijn gitaar! Dat zegt niks over mij als sfeerverpester ofzo!
Plaag je maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En toch zijn het de metallicafans die klagen..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Moozze het volgende:
Ok, ik heb net zo raar gedroomd!
Er was weer een gitaristenmeet en dit keer kon ik wel dus ik ben daar vrolijk naartoe gegaan. Ik had mijn akoestische gitaar meegenomen want dat doe ik eigenlijk altijd. Ik was verbaasd dat ik de enige was met een gitaar, dus ik vraag of iemand even wilt spelen. Iemand (ik weet echt niet wie, volgens mij was het niet iemand die echt bestaat) pakt mijn gitaar aan en zegt er een goocheltruck mee te gaan doen. Hij houd mijn gitaar onder een tafel maar ik kan precies zien dat hij de hals van mijn gitaar afbreekt... (Hij was best sterk denk ik...) Ik vond dit natuurlijk niet tof want ik had net bijna genoeg geld voor een versterker en nu moest ik weer een gitaar kopen, ik vond het echt een associale lul en ik moest bijna huilen. De rest van jullie vond dat ik me niet zo aan moest stellen en dat het maar een gitaar was. Ik zou maar gewoon een nieuwe moeten kopen vonden jullie.
Bedankt voor de support he!
Je weet dat ik akoestische haat, en me toch tergen en een meenemen. Dan vraag je er ook om!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Moozze het volgende:
Ok, ik heb net zo raar gedroomd!
Er was weer een gitaristenmeet en dit keer kon ik wel dus ik ben daar vrolijk naartoe gegaan. Ik had mijn akoestische gitaar meegenomen want dat doe ik eigenlijk altijd. Ik was verbaasd dat ik de enige was met een gitaar, dus ik vraag of iemand even wilt spelen. Iemand (ik weet echt niet wie, volgens mij was het niet iemand die echt bestaat) pakt mijn gitaar aan en zegt er een goocheltruck mee te gaan doen. Hij houd mijn gitaar onder een tafel maar ik kan precies zien dat hij de hals van mijn gitaar afbreekt... (Hij was best sterk denk ik...) Ik vond dit natuurlijk niet tof want ik had net bijna genoeg geld voor een versterker en nu moest ik weer een gitaar kopen, ik vond het echt een associale lul en ik moest bijna huilen. De rest van jullie vond dat ik me niet zo aan moest stellen en dat het maar een gitaar was. Ik zou maar gewoon een nieuwe moeten kopen vonden jullie.
Bedankt voor de support he!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een keer het wijf van het uitzendbureau finaal uitgescholden schijntWie belt er dan ook om 8 uur 's ochtends, dan ben ik nog niet wakker he
Heb ik blijkbaar in m'n slaap opgenomen en iets in de richting van
"TYFT OP MAN IK GA ECHT NIET WERKEN WEET JE HOE VROEG HET IS JOH IDIOOT"
en toen de haak erop gesmeten en me wee romgedraait
Herinner me er niks van
Maar kapotquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zit van dat gaas in he? Volgens mij zijn ze ook microfonisch. Old school hoor..
...maar je hebt ons nog nooit gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:31 schreef Moozze het volgende:
Iemand brak de hals van mijn gitaar! Dat zegt niks over mij als sfeerverpester ofzo!
Jij hebt duidelijk geen psychologie gestudeerd! En ik zag jullie op de foto's van de meet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...maar je hebt ons nog nooit gezienDus alles wat je droomt komt voort uit je eigen heufke... stiekem wil je gewoon dat die gitaar van je finaal vernederd wordt,...!!!
Yamaha RGX A2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor gitaar heb je ook alweer gekocht, Cynic?
Wow, echt een bijzonder ding!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yamaha RGX A2
Een gitaar vermomd als Ipod.
Hmm, ik dacht dat er ook een versie van Ecstasy of Gold op zou staan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef The_Dean het volgende:
Goddomme, de nieuwe Metallica
Welkom terug mannen.
Psychologie... psychologie... dat is toch zo'n hobby cursus van de LOI?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen psychologie gestudeerd! En ik zag jullie op de foto's van de meet.
Best tof ding, maar één van de pickups knonk niet zo top (weet echter niet meer welke) (en ja dat was bij elke zover ik weer)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yamaha RGX A2
Een gitaar vermomd als Ipod.
Ik heb hem helaas nog niet, maar hij schijnt wel heel licht te zijn inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Wow, echt een bijzonder ding!
Eindelijk een keer een nieuwe ontwikkeling die ik wel mooi vind
Weegt niks zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |