Was slim geweest...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef Witchfynder het volgende:
Doe nu vast een pic, hebben we straks een before and after..
Je snapt nu zeker wel dat we je wel in de zeik gaan nemen, mocht je op een meeting komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:16 schreef Moozze het volgende:
Ok, ik heb net zo raar gedroomd!
Er was weer een gitaristenmeet en dit keer kon ik wel dus ik ben daar vrolijk naartoe gegaan. Ik had mijn akoestische gitaar meegenomen want dat doe ik eigenlijk altijd. Ik was verbaasd dat ik de enige was met een gitaar, dus ik vraag of iemand even wilt spelen. Iemand (ik weet echt niet wie, volgens mij was het niet iemand die echt bestaat) pakt mijn gitaar aan en zegt er een goocheltruck mee te gaan doen. Hij houd mijn gitaar onder een tafel maar ik kan precies zien dat hij de hals van mijn gitaar afbreekt... (Hij was best sterk denk ik...) Ik vond dit natuurlijk niet tof want ik had net bijna genoeg geld voor een versterker en nu moest ik weer een gitaar kopen, ik vond het echt een associale lul en ik moest bijna huilen. De rest van jullie vond dat ik me niet zo aan moest stellen en dat het maar een gitaar was. Ik zou maar gewoon een nieuwe moeten kopen vonden jullie.
Bedankt voor de support he!
Ik wacht al 10 minuten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Was slim geweest...
Maar hij is al af, dus one minute please
Ik heb ergens nog wat ducttape liggenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je snapt nu zeker wel dat we je wel in de zeik gaan nemen, mocht je op een meeting komen?.
Maar dingen slopen doen we niet.. Plus, Dean zet het zo weer in elkaar mbv een servetje, een paperclip en twee tandenstokers.
.
Sorry moest even een urgent bandmeeting inlassen xDquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik wacht al 10 minuten..
.
Als jullie niks slopen vind ik alles bestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je snapt nu zeker wel dat we je wel in de zeik gaan nemen, mocht je op een meeting komen?.
Maar dingen slopen doen we niet.. Plus, Dean zet het zo weer in elkaar mbv een servetje, een paperclip en twee tandenstokers.
.
Owjee, ruzie binnen de band?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Sorry moest even een urgent bandmeeting inlassen xD
Ik zou niet weten waarom. Doen wij ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef Moozze het volgende:
En je denkt toch niet dat ik nu nog een gitaar mee ga nemen naar een meeting...
Was ook maar een droom, die zijn nooit logisch.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Doen wij ook niet..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
IJsthee en gitaren, lalal la laaaaa.
Nee moest de drummer vertellen dat we zondag optreden hebben en dus veel moeten repeterenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Owjee, ruzie binnen de band?
En we hebben een excuus-aziaat...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:49 schreef Witchfynder het volgende:
Ach, van alle meetings van fok is die van ons nog de minst debiele denk ik. Ten eerste zijn wij niet zo heel nerdy (op onze campzoner na) en contactgestoord en echte ransapen zitten hier ook niet. Gewoon gezellig en sociaal. Vandaar dat de eerste meeting zo'n succes was.
.
Samples!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:45 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb net een Vox amplug ac30 gehaald, klinkt behoorlijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |