Volgens mij is dat een beetje een lastige combinatie. Je zou nog een Dimarzio Evolution kunnen proberen, die gebruik ik zelf ook, heeft een stevige output maar doet het clean ook heel behoorlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:31 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is nou een lekkere humbucker met krankzinnig hoge output (I mean squeel like a pig, baby), maar clean ook nog goed te pruimen is?
Heb van Jeff Waters (via youtube, niet persoonlijk helaas) de Seymour Duncan SH-5 als tip gekregen, maar vraag me af of er niet elementen zijn die nog bruter zijn, maar clean ook te pruimen zijn. De Invader is heel bruut, maar schijnt clean niet heel lief te zijn (hij is immers ontwikkeld voor een Poole death metalband
).
Ik heb 14K in een singlecoil brugelement. Ik vind boven de 18K voor een humbucker veel... Dit is aan de bovengemiddelde kant...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
Is 14K weerstand hoog voor een brughumbucker? GFS vindt van wel, dudes op harmony central vinden van niet. En ik weet het weer niet..
jeweet zelluf...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:25 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ja toch?
tof! doe mij jou vriendin eensquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef Gitarist het volgende:
Whoohoo! Kom ik net thuis, ligt er een cadeautje van m´n vriendin op tafel! De Electro-Harmonix Micro POG!
[ afbeelding ]
Haha, dacht het niet!quote:
Die rechtsbovenste heeft vette artquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:48 schreef Gitarist het volgende:
Gisteren de POG gekregen, en vandaag in het kader van "show je pedalboard":
[ afbeelding ]
[..]
Haha, dacht het niet!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |