quote:
Ik woon op mezelf en heb er dus eentje bij mij staan en eentje bij m'n ouders waar ook nog een oefenruimtetje is.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
Waarom twee?
Ook dat doe ik wel eens ja, 'k heb een stereo delay en stereo chorus. Gebruik ik niet live hoor, maar om op te nemen. Om het live te gebruiken zou ik teveel gedoe vinden (en de gemiddelde geluidsman is daar ook niet zo blij mee). Maar in stereo opnemen is wel eens geinigquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:51 schreef Witchfynder het volgende:
Misschien wil hij in stereo spelen..[...]
Voor optredens is het een ideale versterker (relatief makkelijk te vervoeren en toch volume genoeg). Voor een slaapkamer is het denk ik wat overkill.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:54 schreef matjuhhh007 het volgende:
Ik vroeg me af of dat ding ook goed is voor op de slaapkamer,,Ik wil er mee op me kamer en optredens mee doen.
En jij geloofd dat zelf?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarna Dean begint als een succesvolle carriere als death metal shredder en zijn gewilde endorsement deal met Dean Guitars krijgt en de covers siert van de Aardschok, Rocktribune, Metal Hammer, Rock Hard etc. Hij wordt de favoriete zoon van het Friese metalpubliek en zal in de geschiedenis bekend staand als de meest heersende muzikant die ooit uit Friesland gekomen is..
Zolang je het zelf maar geloofd, dąn kom je er!quote:
Als die gast er .13 snaren op had en je schakelt weer over op .10 of kleiner denk ik dat je ook de hals wat aan moet passen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:58 schreef Witchfynder het volgende:
[...].13 snaren[...]
Een Digitech Whammy zonder expressiepedaal, lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Een wat?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:35 schreef Doodkapje het volgende:
Pfff.. tvp maar weer
Net terug uit Seattle enzo,... en ik sta met een Conorach shirt voor Capitol Hill in Olympiafoto volgt nog
Had ik ook! Maar idd, leuke zaal. Ik heb er destijds Megadeth gezien. Ze willen graag de 013 van het oosten zijn, heb ik het idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Net terug van Floggin Molly, in Rijssenin Lucky&Co
was er beetje sceptisch over die zaal
Maar wat een vette zaak zeg1 of zoniet de leukste zaal van Nederland waar ik geweest ben
![]()
Nu douchencombinatie van zweet en bierlucht is niet echt ideaal, dat rookverbod heeft ook zo z'n nadelen
Da's een analoge octaver/phase shifter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Een wat?
Basgitaren zijn niet te imiteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:31 schreef Gitarist het volgende:een basgitaar imiteren (niet dat je dat zou willen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |