omdat me dat beter ligt (en ik daar nog x setjes van heb liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef Cynic het volgende:
Waarom wil je terug naar .009 dan?
Wat heb je er eigenlijk als lage B snaar opliggen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:41 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
omdat me dat beter ligt (en ik daar nog x setjes van heb liggen)
Misschien heeft hij het wel daarom, Laat hij die douane zijn koffie drinken en ondertussen sneakt hij al zijn gitaren langs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Moeten ze wat van Mustaine importeren.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:24 schreef Moozze het volgende:
Ik ook niet, maar ik lette alleen op mn gebroken gitaar.
+1quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:24 schreef Moozze het volgende:
Ik ook niet, maar ik lette alleen op mn gebroken gitaar.
Ach ja... dan gooi ik het op "Aber wir haben es nicht gewusst... ich muss mal auf einen Hochzeit Gitarre spielen... wir sind underground..."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:47 schreef Witchfynder het volgende:
Bij regel zijn ze in DE strenger met alles op koffiezetten na.
Voor Romein kan je zelf via de site bestellen, dat lijkt me het gemakkelijkst voor jou. Krijg je ze gewoon thuisgestuurd.quote:IDUNA IS AL ÛTFERKOCHT ( de rest rint ek as een trein)
Sa,.. wy binne der wer! Fuort mar efkes mei it goeie – of just foar sommigen it minder goeie – berjocht der ynkletse……….de 22 november E-Tickets fan Iduna mei Opsternaad binne allegear al de doar ût .. Misskien dat der links en rjochts nog een ferdwaald keartsje by de foarferkeap adressen leit mar dat is dan mazzel foar degene dyt it op de kop tikket. Dus poerbêste allegear ; wolle jimme der by wêze ; foar 29 november yn’t Colloseum (de Theateragenda fan Dok18 )yn Dokkum kinne jimme op dit stuit nog bestelle! Neist Strawelte krije jimme der ek nog ris Dead Horse Running en as D.J. nimmen minder dan Metal Mike fan Aardschok en KINK-FM derby . Foar it concert yn Ljouwert mei de Trije Gurbes en Peter Sybenga yn Romein is de foarferkeap no ek al los barstten. Dit yn plak fan 01 septimber sa at we earder meld hawwe.Dus skaf no asjeblieft een keartsje oan want wy wolle net dat jimme straks neist de pot pisje. It rint stoarm en - at it heal kin - allinich de echte Strawelte fans foar /op/onder en neist it podium .
Thanks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, en Brotha:
[..]
Voor Romein kan je zelf via de site bestellen, dat lijkt me het gemakkelijkst voor jou. Krijg je ze gewoon thuisgestuurd.
Ik hoop het niet nee maar volgens mij moet ik die dag naar Living Colour.quote:
Wat heeft hij met dat arme ding gedaan, joh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel, die van Pepper Keenan van Down en Corosion of Conformity:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Het blijft een gebruiksvoorwerp, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heeft hij met dat arme ding gedaan, joh?
Ja dat had ik dus ook, nomraal heb ik ze altijd wel liggen, waarschijnlijk lagen ze ook ergens waar ik ze weer niet kon vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
Ik zorg er altijd wel voor dat ik snaren in huis heb.
Vaak ben ik wel eerst een uur aan het zoeken voordat ik ze vind op de meest logische plaatsen. (voor me op mijn bureau, in een gitaarkoffer)
Maak eens foto'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Cynic het volgende:
Haha, goed bezig!
Ik heb net een setje .011 op de mijne gezet en hem gelijk in D gestemd. Het is haast een echte gitaar nu
Misschien ga ik er nog een JB in zetten, ik zag dat Seymour Duncan ook hele mooie witte heeft namelijk
Dat had ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef brother52 het volgende:
's Nachts snaren vervangen is geen goed idee.
Het heeft gister zeker 3 minuten geduurt voordat ik doorhad dat ik aan een verkeerde tuner zat te draaien
Nee, hij mocht niet aan en ze wouden zo graag m'n gitaar zien.quote:
Ik probeer van de week wel een filmpje te maken.quote:
En nog een fan voor het genre.quote:
MdO is wel tof maar het kan best zijn dat ik een band die er vrij veel op lijkt volkomen ruk vind.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En nog een fan voor het genre..
.
Ik vind echt geweldig aan MdO dat zij inspiratie putten uit haast elk genre. Funk, barok & metal in 1 nummer. Het kan gewoon! Gewoon doen waar je zin in hebt, geen keurslijf..
SG Standard Heritage Cherry... gast is m nu voor me aan het afstellen en ik ga 'm ophalen zodra mijn nichtje klaar is met optutten... (emo's hebben veel make-up enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Goed bezig Jimmy! Wat voor SG is het? FOTO'S
Ik moet en zal ooit nog een concert van die lui meemakenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
Iig heb je Mago de Oz in je speellijst staan..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
SG Standard Heritage Cherry... gast is m nu voor me aan het afstellen en ik ga 'm ophalen zodra mijn nichtje klaar is met optutten... (emo's hebben veel make-up enzo)
Hopen dat mijn Mastercard wordt geaccepteerd...
Deze dus
[ afbeelding ]
Mijn Pacifica 112 van 300,- speelt en klinkt ook wat fijner dan mijn Ibanezquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:57 schreef Metalfreak het volgende:
Heb deze week mijn oude Yamaha nog eens onder het stof uitgehaald, maar damn, wat speelt die hals toch lekker. Zou bijna zeggen dat die makkelijker en lekkerder speelt dan mijn (veel duurdere) Jackson...
Tuurlijk... of heb je liever een hollowbody PRS?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
neem je ook meteen een linkshandige voor mij mee?
Hebben ze ook andere hollowbodies? Ik ben neit zo'n fan van PRS.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef Doodkapje het volgende:
Tuurlijk... of heb je liever een hollowbody PRS?
¡Que bonita, amigo! ¡Me gusta mucho los grupos musicales españoles!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef brother52 het volgende:
Ik dacht net dat ik een vage versie van Scarborough Fair in mijn playlist had staan.
Blijkt het Duerme... van Mago de Oz te zijn.
Klinkt als....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:08 schreef SNArky het volgende:
¿Conosce a otras grupos también?
41" ik heb het nagevraagdquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:07 schreef brother52 het volgende:
De grote vraag is nu natuurlijk:
Is de koffer kleiner dan 45"?
Mallerd, je weet dat je altijd bij mij binnen mag spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
ARghhhhh
fucking nice dude![]()
mag ik bij je binnen komen spelen
Noem hem Moozzequote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
41" ik heb het nagevraagdSpeelt super, alleen heeft mijn nichtje zo'n 15 Watt Behringer versterker hier, maar het werkt iig
Zometeen gaan we naar Portland voor een diner ofzo...dus ik moet haar even alleen laten... of is het een hem... ik moet nog een naam ervoor verzinnen
Zij mag dus gewoon mee het vliegtuig inquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
41" ik heb het nagevraagdSpeelt super, alleen heeft mijn nichtje zo'n 15 Watt Behringer versterker hier, maar het werkt iig
Het lijkt me een haar, kijk maar naar die mooie rondingen.quote:Zometeen gaan we naar Portland voor een diner ofzo...dus ik moet haar even alleen laten... of is het een hem... ik moet nog een naam ervoor verzinnen
Je moet haar emo-vriendinnetjes eens zienquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:16 schreef The_Dean het volgende:
Doodkapje heeft een emo nichtje![]()
Wat boeit mij die SG danPics!
Vreselijke kitsch vind ik het, dat kan dus echt niet!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind echt geweldig aan MdO dat zij inspiratie putten uit haast elk genre. Funk, barok & metal in 1 nummer. Het kan gewoon! Gewoon doen waar je zin in hebt, geen keurslijf..
Zegt de meneer met de puntige gitaar met bliksemschichten er op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vreselijke kitsch vind ik het, dat kan dus echt niet!
We wachten hem op wanneer hij terug komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:15 schreef KaMo het volgende:
Die SG is echt bruut, als je niet weg was geweest had ik om samples gevraagd xD
zit er bij jou ook zo'n vreemd luchtje aan die koffer? me les paul koffer heeft dat wel enorm, niet eruit te krijgen!quote:
Het gaat me ook vooral om het muzikale aspect. Je doet op een lekkere biefstuk toch ook geen aardbeien met slagroom.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zegt de meneer met de puntige gitaar met bliksemschichten er op..
Spaanse bands zijn altijd hilarisch wanneer ze eens Engels gaan zingen:
Heb ook ergens een cover van The Trooper door een Spaanse band. Volgens mij proberen ze gewoon iets fonetisch te doen..
Kan best een lekkere combinatie zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Cynic het volgende:
Het gaat me ook vooral om het muzikale aspect. Je doet op een lekkere biefstuk toch ook geen aardbeien met slagroom.
De hele carnavalsact hoeft van mij ook niet zo nodig overigens
Ik heb wel een XBOX, maar ik vind dat spel veel te duur...quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik straks maar even gaan drummen.![]()
Ik krijg een XboX360 met Rockband te leen.
Zo doe ik ze ook altijd op mijn gitaar. Hoe doe jij dat dan, dat het zolang duurt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk zijn de mechanieken zoals op een bas veel handiger dan op een gitaar. Je steekt verticaal de snaar er in, klemt hem de hoek om en draaien maar.
Mja samples komen veel later... mijn Marshall staat in de repetitieruimtequote:Op zondag 24 augustus 2008 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We wachten hem op wanneer hij terug komt..
Doet me denken aan Bill Baileys verhaal over waarom de Nederlandse douane zoveel cooler is dan andere..
Volgens mij is het bang dat hij de tere gitaarsnaartjes breekt met z'n lompe bassistenhandenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo doe ik ze ook altijd op mijn gitaar. Hoe doe jij dat dan, dat het zolang duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |