41" ik heb het nagevraagdquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:07 schreef brother52 het volgende:
De grote vraag is nu natuurlijk:
Is de koffer kleiner dan 45"?
Mallerd, je weet dat je altijd bij mij binnen mag spelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:59 schreef Dribbel_ het volgende:
ARghhhhh
fucking nice dude![]()
mag ik bij je binnen komen spelen
Noem hem Moozzequote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
41" ik heb het nagevraagdSpeelt super, alleen heeft mijn nichtje zo'n 15 Watt Behringer versterker hier, maar het werkt iig
Zometeen gaan we naar Portland voor een diner ofzo...dus ik moet haar even alleen laten... of is het een hem... ik moet nog een naam ervoor verzinnen
Zij mag dus gewoon mee het vliegtuig inquote:Op zondag 24 augustus 2008 00:17 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
41" ik heb het nagevraagdSpeelt super, alleen heeft mijn nichtje zo'n 15 Watt Behringer versterker hier, maar het werkt iig
Het lijkt me een haar, kijk maar naar die mooie rondingen.quote:Zometeen gaan we naar Portland voor een diner ofzo...dus ik moet haar even alleen laten... of is het een hem... ik moet nog een naam ervoor verzinnen
Je moet haar emo-vriendinnetjes eens zienquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:16 schreef The_Dean het volgende:
Doodkapje heeft een emo nichtje![]()
Wat boeit mij die SG danPics!
Vreselijke kitsch vind ik het, dat kan dus echt niet!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind echt geweldig aan MdO dat zij inspiratie putten uit haast elk genre. Funk, barok & metal in 1 nummer. Het kan gewoon! Gewoon doen waar je zin in hebt, geen keurslijf..
Zegt de meneer met de puntige gitaar met bliksemschichten er op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 09:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vreselijke kitsch vind ik het, dat kan dus echt niet!
We wachten hem op wanneer hij terug komt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:15 schreef KaMo het volgende:
Die SG is echt bruut, als je niet weg was geweest had ik om samples gevraagd xD
zit er bij jou ook zo'n vreemd luchtje aan die koffer? me les paul koffer heeft dat wel enorm, niet eruit te krijgen!quote:
Het gaat me ook vooral om het muzikale aspect. Je doet op een lekkere biefstuk toch ook geen aardbeien met slagroom.quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zegt de meneer met de puntige gitaar met bliksemschichten er op..
Spaanse bands zijn altijd hilarisch wanneer ze eens Engels gaan zingen:
Heb ook ergens een cover van The Trooper door een Spaanse band. Volgens mij proberen ze gewoon iets fonetisch te doen..
Kan best een lekkere combinatie zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:27 schreef Cynic het volgende:
Het gaat me ook vooral om het muzikale aspect. Je doet op een lekkere biefstuk toch ook geen aardbeien met slagroom.
De hele carnavalsact hoeft van mij ook niet zo nodig overigens
Ik heb wel een XBOX, maar ik vind dat spel veel te duur...quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:12 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat ik straks maar even gaan drummen.![]()
Ik krijg een XboX360 met Rockband te leen.
Zo doe ik ze ook altijd op mijn gitaar. Hoe doe jij dat dan, dat het zolang duurt?quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:22 schreef Witchfynder het volgende:
Eigenlijk zijn de mechanieken zoals op een bas veel handiger dan op een gitaar. Je steekt verticaal de snaar er in, klemt hem de hoek om en draaien maar.
Mja samples komen veel later... mijn Marshall staat in de repetitieruimtequote:Op zondag 24 augustus 2008 11:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We wachten hem op wanneer hij terug komt..
Doet me denken aan Bill Baileys verhaal over waarom de Nederlandse douane zoveel cooler is dan andere..
Volgens mij is het bang dat hij de tere gitaarsnaartjes breekt met z'n lompe bassistenhandenquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
Zo doe ik ze ook altijd op mijn gitaar. Hoe doe jij dat dan, dat het zolang duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |