Thanks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:40 schreef Deansensitized het volgende:
Oh, en Brotha:
[..]
Voor Romein kan je zelf via de site bestellen, dat lijkt me het gemakkelijkst voor jou. Krijg je ze gewoon thuisgestuurd.
Ik hoop het niet nee maar volgens mij moet ik die dag naar Living Colour.quote:
Wat heeft hij met dat arme ding gedaan, joh?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel, die van Pepper Keenan van Down en Corosion of Conformity:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Het blijft een gebruiksvoorwerp, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat heeft hij met dat arme ding gedaan, joh?
Ja dat had ik dus ook, nomraal heb ik ze altijd wel liggen, waarschijnlijk lagen ze ook ergens waar ik ze weer niet kon vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
Ik zorg er altijd wel voor dat ik snaren in huis heb.
Vaak ben ik wel eerst een uur aan het zoeken voordat ik ze vind op de meest logische plaatsen. (voor me op mijn bureau, in een gitaarkoffer)
Maak eens foto'squote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:47 schreef Cynic het volgende:
Haha, goed bezig!
Ik heb net een setje .011 op de mijne gezet en hem gelijk in D gestemd. Het is haast een echte gitaar nu
Misschien ga ik er nog een JB in zetten, ik zag dat Seymour Duncan ook hele mooie witte heeft namelijk
Dat had ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:01 schreef brother52 het volgende:
's Nachts snaren vervangen is geen goed idee.
Het heeft gister zeker 3 minuten geduurt voordat ik doorhad dat ik aan een verkeerde tuner zat te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |