abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221256
Goede avond allemaal

Dag 65

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt. Even nog een herrinering, dit is een Topic voor live streamverslagen zodat de niet streamkijkers kunnen lezen wat er gebeurd, voor alle andere reacties kijk s.v.p even bij andere Topic's. Veel plezier!

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-19-1999 om 05:00 PM schreef barry het volgende:
16.56 huis staat vol met spullen. Ze vullen de zakken met al het spul dat ze net gekregen hebben
16.58 karin voelt zich net de goedheiligman
maurice maakt een foto van alle bewoners, en nog een.
16.59 ze doen een foto van hun bij iedere zak die ze vullen. voor wie die zakken zijn is me niet echt duidelijk.
17.00 ze maken het rolletje vol met foto's van zichzelf.
17.01 tot maandag allemaal ik ga er vandoor

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_221257
Ze zijn de dozen aan het uitpakken, daar zitten allerlei spullen in voor de weekopdracht, 1000 cadootjes maken en ze hebben de levensmiddelen voor deze week ook gekregen.

Lijm, papier, karton, doostjes, boekjes, kleurpotloden, verf, kwasten, klei, kleding, touw, scharen, liniaals en nog vele dozen etcetc.

K: "dat is klei wat kinderen eventueel op kunnen eten en niet ziek van worden"

B: "jamaar je moet het toch niet opeten"

K: "nee tuurlijk niet maar stel dat"

In ieder geval lijken de bewoners ermee in hun sas en daar gaat het om

Ook zitten er allerlei spellen tussen.
A: "dat is een kassaspel met allerlei leuke dingen"

Ik dacht overigens dat ze zelf dingen moesten maken, hebben ze cadootjes gekregen om alleen in te pakken , kortom ze hebben eigenlijk één groot knutselftutselenfreubel pakket gekregen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 19 November 1999).]

pi_221258
Ruud en Bart zijn aan het voetballen in de gang, de gang naar de badkamer en slaapkamer.

Ze gaan aan tafel voor het avondeten, allemaal wat later ivm alle dingen die ze hebben gekregen. Karen zet de kaarsen op de tafel en het licht gaat dimmen, het wordt dus zo te zien een gezellig diner.

Maurice is nog steeds bezig met zijn gipsenautootje.

W: "als ik meer tijd had gehad was het eten meer geweest"

Willem is wat aan het bakken in de pan maar ik heb nog geen idee wat.

Het is verder een gaos in het huis, overal staan dozen en troep, dat wordt zeker morgen een beurt geven met dat nepmielerolding.

19.54 Karin en Bart zitten te donderjagen op de bank. K: "hij kan zo gemeen knijpen he, maar ook is hij wel lief"

Ruud neemt het over en pakt Bart op en is nu aan het donderjagen, ze hebben er plezier in.

K: "leef je nog Bart?"

B: "ja hoor maar hij is wel groot en dan is het even afwachten"

Ze berekenen een beetje hoeveel tijd erin zit om gedichten te maken.

K: "kun je nagaan hoeveel uur het is om al die gedichtjes te schrijven"

K: "als we allemaal per gedicht 4 regeltjes nemen dan moeten we het kunnen redden."

Ze gaan aan tafel.

En het is een echte vrijdagavond zo te zien want ik heb het gevoel de streamverslagen alleen te moeten doen . Maar goed ik blijf doorgaan HAHAHA..misschien wordt het niet eens gelezen en zit ik in mijn eentje te lullen
------------------

pi_221259
Nee hoor Oliebol!

Ik post alleen niet zo heel veel omdat het zo goed gaat dat ik het niet nodig vind om aanvullingen te geven. Alleen als er langer dan een half uur/een uur ofzo niks is gepost dan ga ik zelf ongerust worden en even de streams bekijken
En verder vind ik het leuk om live bepaalde dingen te verslaan, zoals de weekopdracht enzo....

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 19 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_221260
Ooooooh Chafre je bent er gelukkig , ik voelde me al zo alleen . Ik vraag me af of ons geleuter hier wel wordt gelezen, maar we gaan door totdat we erbij neervallen.

Er wordt gebeden door degene die het wil en ze roepen gezamelijk eet smakelijk. Het lijkt alsof ze spaghetti eten omdat Ruud iets langs om zijn vork probeert te draperen .

Herstel, ze eten wortelen zie ik nu en hoor ik Willem zeggen, wat Ruud dan zit te doen is mij een raadsel.

Hai sdb, gelukkig dat je het leest, ik blijf ook zolang als ik kan de streams verslaan , dus blijf lezen.

Chafre aha ik snap het, maar als ik teveel lullivikaatsies ( mijn eigen creatiewoord voor teveel kleppen ) heb moet je het zeggen he?...dat zou vervelend zijn als ik je net voor ben.
------------------

vrijdag 19 november 1999 @ 19:57:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_221261
Wordt gelezen! Ben pas weer laat thuis en wil dan graag op de hoogte zijn gehouden. Go go go! O, klinkt zo dominant (BB-woord), maar ik ben dus echt blij met deze topic.
Life is a moment in space

pi_221262
Oliebol, je bent echt niet alleen!

Ik kijk altijd op werk effe (toch vaak nog veelste veel!) op dit forum om bij te blijven. Op het werk kan ik niet veel zien, de proxy zit ertussen.
Thuis moet ik met een modempje kijken, wordt je niet vrolijk van

pi_221263
Ze zijn brieven van thuis aan het lezen.
Bianca is bij Karien thuis geweest.
Wraakactie van haar man?

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 19 November 1999).]

pi_221264
Ze krijgen brieven en lezen die stuk voor stuk voor.

Willem heeft ook een brief met een foto erin en leest het even voor zichzelf.

Bianca is bij hun thuis geweest en daar wordt ook over geschreven zegt Karin.

K: "dat had ik haar gevraagd om gewoon even uit te leggen hoe het hier gaat en meerdere dingetje nog maar dat weet Bianca wel"

A: "mag ik lezen Karin?" Anouk heeft zo te zien geen post, dat zal wel komen omdat ze naar huis gaat

Maurice heeft ook post en zit te lezen en zo te zien te genieten.

R: "beste post van de wereld", verder laat hij niet veel los.

K: heeft het over haar dochter, welke nukken ze hebben in hun pubertijd.

K: "ieder heeft zijn eigen kamer en de oudste slaapt op zolder, dus wel mazzel dat we zo groot wonen"

Het valt op dat Ruud stil is, de post lijkt hem wat te doen.
------------------

vrijdag 19 november 1999 @ 20:45:00 #10
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_221265
Oliebol2000, natuurlijk wordt deze topic gelezen. Volgens mij heb jij zelf echter wel eens gevraagd om niet constant bedankjes er tussendoor te gooien. Ga je ze nu toch missen?
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_221266
DiEr, nee joh alleen was ik alleen bezig dus vroeg me dat af...verder ander onderwerp en gewoon de stream verslaan. Daar is deze Topic voor, dus laten we ons daaraan houden

Ik ga voor vandaag ervandoor, veel plezier nog, tot morgen.

pi_221267
Het thema van het tafelgesprek is "Haai".
Haai is de jaarclub van Anouk. Zij is kennelijk lid van UVSV (Utrechtse Vrouwelijke Studenten Vereniging). De jaarclub is 20 vrouw groot. De jaarclub
is 4 jaar geleden opgericht en ze hebben geen afvallers gehad.
Vandaar ook dat ze bij het kadootjes frobelen en haai zat uit te knippen.
Op elke maandag is het jaarclubeten, waarbij een van de jaarclubgenoten kookt (afrekenen na afloop). Woendag en vrijdagavond wordt geborreld.
Er wordt maandelijks iets van fl.40,-- gespaard voor het jaarclub lustrum (voor over ruim een jaar). Dan gaan ze met z'n allen naar het buitenland.
Er wordt wat gefilosofeerd over het groepsgevoel, en vergelijkingen gemaakt
met voetbalelftallen en Bart's peleton.
Ook komt het UVSV lustrum ter sprake dat een tijdje geleden heeft plaatsgevonden. Dit is duur. Fl. 750,-- voor de kaartjes en nog een fl.1000,-- voor drank en eten (wel 10 dagen feest).
pi_221268
Hoi Oliebol, bedankt dit "leest lekkerder weg". Groetjes

vrijdag 19 november 1999 @ 23:26:00 #14
483 sdb
Pluk de dag
pi_221269
Hai oliebol. Bedankt, bedankt, bedankt (kun je weer een tijdje voort; ik weet het, je vroeg er niet om, maar het mag nog wel een keertje gezegd worden). Ben net thuis en weer helemaal bij. Stel je voor dat ik iets mis. Verheug me alweer op morgenavond. Shit, moet uit eten... effe de videorecorder instellen.
Life is a moment in space

pi_221270
23.28 Bart en Willem zijn aan het pingpongen,Karin en Ruud zijn de dozen aan het nakijken de rest zit op de bank.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

vrijdag 19 november 1999 @ 23:48:00 #16
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_221271
Ook ik ben een fervente lezer van de verslagen , heb onregelmatige diensten en kan dus vaak niet kijken bedankt iig

Er gebeurd nu iid vrij weinig

pi_221272
Gloednieuw, maar al weken aan het lurken, heb ik nu speciaal voor oliebol en de rest de moeite genomen om te registreren om zo te kunnen zeggen: THANKS, jullie doen geweldig werk met die streams. Zeer gewaardeerd
pi_221273
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002293.html

pi_221274
Oliebol 2000, Mooi werk weer elke dag. Maar je zei dat deze topic al gesloten was. is dus nog niet zo. en aangezien ik niet weet hoe dat moet of ik dat uberhaupt kan, meld ik het je maar even...

Keep up the good work!

pi_221275
Nostra, Oliebol sluit de topic virtueel... we kunnen dat niet echt zelf doen maar we beginnen op een gegeven moment met een nieuwe en melden dan in de ouwe dattie dicht is zodat iedereen weet dat je daar niet meer hoeft te posten omdat het toch niet gelezen wordt zodra de nieuwe topic er is.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_221276
quote:
op 11-20-1999 om 08:12 AM schreef NostraBramus het volgende:
Oliebol 2000, Mooi werk weer elke dag. Maar je zei dat deze topic al gesloten was. is dus nog niet zo. en aangezien ik niet weet hoe dat moet of ik dat uberhaupt kan, meld ik het je maar even...

Keep up the good work!

Nostra, zie ook opmerking Chafre, de Topic echt sluiten met een slotje erop kunnen alleen maar forumleiders (en dat doen ze ook netjes op de dag), maar als de dag start worden deze avond en nachtstreams weer gesloten zodat we verder kunnen voor de dag, dat sluit beter aan, zie ook het begin van deze site als die geopent wordt, daar staat het eigenlijk ook duidelijk in

Deze Topic is dus nu gesloten en ga verder naar:

Ga verder bij: i/s/Forum21/HTML/002293.html

------------------

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 20 November 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')