Je hebt een banaan in je oorquote:
Ernie zit aan mijn banaan hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He, blijf van Ernie af, viespeuk
valt best mee eigenlijk....quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk? Voorovergebukt met een banaan in je reet typen?
dat zijn inderdaad de bekendere verhalen, maar van de bananen had ik het persoonlijk nooit gehoord en nu ook nog eens met eigen ogen aanschouwd, vandaar dat ik het hier ff onder de aandacht wilde brengen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:36 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe zit het met kleding die je koopt bij de H&M/ C &A en andere grote kledingmaatschappijen. Kleding wat gebleekt is door kinderen uit India in chloorbaden?
Of koffiebonen uit Afrika waarvan de koffieboer door de concurrentie geen genoeg geld heeft gehad om zijn kinderen te voeden en daarom een kind van hem is overleden?
etc etc.
Inderdaad, TS mag zich niet druk maken over één maatschappelijke misstand waar hij toevallig persoonlijk betrokken bij is geraakt, maar moet alle problemen op de hele wereld tegelijk aanpakken, anders is hij hypocriet. Is dat wat je wil zeggen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:36 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe zit het met kleding die je koopt bij de H&M/ C &A en andere grote kledingmaatschappijen. Kleding wat gebleekt is door kinderen uit India in chloorbaden?
Of koffiebonen uit Afrika waarvan de koffieboer door de concurrentie geen genoeg geld heeft gehad om zijn kinderen te voeden en daarom een kind van hem is overleden?
etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |