Nee,quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef McFearless het volgende:
Zaten er nog lekkere wijven tussen?
No shit sherlock.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn over die tiener moeders,
en ik ken er 3, dan moet ik wel zeggen dat ze vaak asociaal of vreselijk dom zijn.
En ik denk dat dat toch in verband staat met het tienermoederschap.
Fo' real ??quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
en ik ken er 3, dan moet ik wel zeggen dat ze vaak asociaal of vreselijk dom zijn.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik zeg: Nobelprijs voor Dutch_Nelson!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Hij is Caption - Obviousquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zeg: Nobelprijs voor Dutch_Nelson!
Dan wordt je zelf een tienermoeder in een volgend levenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:13 schreef Dayuum het volgende:
Wat voor straf zou ik krijgen als ik een tienermoeder centrum plat brand? Als ze er tenminste achter komen dat ik het heb gedaan
Nog erger, het kind van tieneroudersquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan wordt je zelf een tienermoeder in een volgend leven
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |