Ik fiets niet uit principe.quote:
Pak de trein van CS naar Bijlmer, da's veel sneller.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Gevolg is dat de reistijden tussen het centrum en Zuidoost nu van een minuutje of 30 maximaal zijn opgelopen tot soms meer dan een uur.
Het ligt eraan van welke kant je komt of je er geen last van hebtquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:11 schreef De_Ananas het volgende:
Goed topic
Gelukkig heb ik er geen last van aangezien ik alleen tot Amstel met de metro moet
Ik kom dus vanaf de goede kantquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ligt eraan van welke kant je komt of je er geen last van hebt
Doe ik nu ook... Maar dan moet je er wel op tijd zijn voor die trein. Het verneukt nog altijd m'n hele schema.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pak de trein van CS naar Bijlmer, da's veel sneller.
Maar verder: klacht terecht.
We zijn momenteel aan het kijken of we de poule kunnen uitbreiden met een double or nothing bonusvraag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:27 schreef kyraaa het volgende:
Ik wed (om niets) dat het gvb volgende week ook niet klaar is![]()
Groetjes vanuit de Bijlmer.
(best rustig hier)
Je kunt ook een kaart van Amsterdam pakken en dan gaat iedereen een plek aanwijzen met een speld. Als de volgende rij huizen verzakt door het aanleggen van de metro kijk je wie er het dichtste bij zat en die krijgt allesquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
We zijn momenteel aan het kijken of we de poule kunnen uitbreiden met een double or nothing bonusvraag.
We weten nog niet precies wat het wordt, maar te denken valt aan een onderwatermetro doordat men een waterleiding raakt, maar bv ook aan een fotofinish met de Noord Zuid lijn ja dan de nee.
We nemen het nog effe in beraad.
Mjah... Hebben we er al 1 van. Twee is misschien een beetje veel van het goede nuquote:
Ik zeg toch dat ik niet in de stad fiets uit principe?quote:
Nee, ik werk tussen mensen die nooit met het OV gaan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:56 schreef Nobu het volgende:
Jij was de enige die dacht dat het nog niet klaar zou zijn? Werk je in een sociale werkplaats?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |