Mja, bij bezopen rijden zijn ze er heel snel..quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:43 schreef erikkll het volgende:
Laatst reed er hier een kerel die DUIDELIJK bezopen was weg. (hij had me namelijk een kwartier eerder bijna aangereden, en liep te lallen/schreeuwen met z'n vriendin op straat) Ik schreef het nummerbord op, belde 0900-tuig en binnen een halve minuut reed er een politieauto langs. Om 2 uur 's nachts in Winterswijk. (Of all places)Top!
Ja, juist in Winterswijk... ze hadden mij daar vrijdagmiddag ook nog bijna met hun laserpistooljtjequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:43 schreef erikkll het volgende:
Laatst reed er hier een kerel die DUIDELIJK bezopen was weg. (hij had me namelijk een kwartier eerder bijna aangereden, en liep te lallen/schreeuwen met z'n vriendin op straat) Ik schreef het nummerbord op, belde 0900-tuig en binnen een halve minuut reed er een politieauto langs. Om 2 uur 's nachts in Winterswijk. (Of all places)Top!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:43 schreef erikkll het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 03:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ga je anders de politie erbij halen?
Ik zag 'mquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:47 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ja, juist in Winterswijk... ze hadden mij daar vrijdagmiddag ook nog bijna met hun laserpistooljtje
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik zag 'mAchter een lantaarnpaal verstopt op de europalaan, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |