abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 1999 @ 15:08:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_221250
Wat is nou eigenlijk nog niet gezegd over Anouk?
Wat een eigenwijze gefrustreerde scheldende persoonlijkheid!
Anouk is niet alleen gefrustreerd, maar ze frustreert de rest ook.

Ook VOO, ze weten gewoon niet hoe ze haar moeten houden en wringen zich in alle bochten om haar te houden: Sigaretten, gesprek met haar zus, een weekopdracht waar ze eindelijk haar frustratie van zich af kan slaan. En dit laatste ook met veel enthousiasme doet, wat er weer toe leidt dat de overige bewoners gefrustreerd moeten toekijken en het hun veel moeite kost om haar te overtuigen om ALSJEBLIEFT zachter te slaan. Dit weer tot gevolg dat ze steeds harder gaat slaan en de bewoners teneerslaat

Ook Karin (onze beschermheilige) raakt gefrustreerd van dit scheldend en vloekend wezen, waardoor ze langzaam aan zelf vieze woordjes gaat gebruiken. Foei toch Karin!

Dat Bart door haar gefrustreerd was, had hij net zo goed op dat spandoek voor Ruud (Pollo hou vollo....) kunnen schrijven. Oftewel geen nieuwe lovestory, maar een psychologische oorlogsvoering tussen deze 2 leeftijdsgenoten.

Willem kijkt het allemaal moedeloos aan. Ze had zo'n mooie protegé kunnen worden, waar hij al zijn Berenburgwijsheden bij kwijt kon.

Ruud en Maurice blijken zich oppervlakkig niet te storen aan ons Noekie. Maar slinkse opmerkingen doen ons anders vermoeden! (Ja, maar je bent nog zo'n jong poppetje...)

Maar wat doet VOO om de boel een beetje te sussen? Stemt allen een oude bewoner eruit en laat Anouk gaan. Dan zorgen wij ervoor dat er een oude bewoner (Sabien, Mona?) voor terug komt. Spanning en sensatie dus.

Al met al word ik een beetje moe van de kansloze pogingen van VOO. Maar Anouk houdt het wel spannend. Het is maar goed dat er een psycholoog voor handen is daar, want anders ben ik bang, dat Anouk niet ongeschonden het huis had verlaten. Of overdrijf ik nu? Mmm...

Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 19 november 1999 @ 15:25:00 #2
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_221251

Dutchie voor jou de volgende
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
op 11-19-1999 om 12:49 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Wat mij echter wel aan het denken zette was de opmerking over het terug laten keren van oude bewoners. Als Anouk niet hoeft te vertrekken maar een van de andere 5 bewoners, dan kan Anouk gewoon gaan en plaatst Veronica diegene die weggestemd is er weer in, zonder dat deze ook maar 1 seconde is buiten geweest. Op die manier voorkomt Veronica nieuwe info van buitenaf EN heeft Veronica inderdaad een oud bewoner erin geplaatst.

--------------------------------------------------------------------------------

vrijdag 19 november 1999 @ 16:18:00 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_221252
Thanks! Ik weet niet bij welke topic dit bericht gepost is, maar zo zie je maar dat ik niet alles kan bijhouden.
Toch blijft het manipulatie.
Maar toch leek het me best leuk om bijvoorbeeld Sabine weer terug te plaatsen. Weer een illusie minder dus.....
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_221253
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002237.html

wordt anouk al besproken. deze gaat dus dicht

mooi he, alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')