Of 35 euro drugs.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:08 schreef Stolas het volgende:
[..]
Het kan ook 10 euro beltegoed zijn, en een kledingstuk van 25 euro.
Of 40euro drugs en poppetjes gejat bij de buurvrouw.quote:
Nou, waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een moeder heeft slechte prioriteiten en rookt weleens een joint, meteen haar ouderschap ontzeggen!!!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:04 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een hoer
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:47 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Of 40euro drugs en poppetjes gejat bij de buurvrouw.
En uit dit hele topic kan ik niet halen of je er nou ook nog wat over gemeld hebt tegenover haar of niet, krijg in ieder geval sterk de indruk van niet.. Die drie smileys die je tegen haar uitbeeldde zal ze niet begrepen hebben denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen, en met ze bedoel ik zij en haar zoontje.
Maar ik niet alleen hoor, meer familieleden proberen het.
Het ging goed, totdat ik dit een lage actie van haar vond.
Dat, dus. Maar terechte klacht: takkewijf!quote:
Jup, moet je alleen uitkijken dat die moeder het spel niet in de blender duwt en vervolgens de restjes op gaat snuiven ...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus. Maar terechte klacht: takkewijf!
Volgende keer via bol.com ofzo bestellen, kan ook midden in de nacht en ze bezorgen het meteen bij het betreffende neefje thuis als je dat wilt.
Vergeet niet erop toe te zien dat neefje het spel ook uit de verpakking haalt en gebruikt, voordat ze het retour stuurt he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus. Maar terechte klacht: takkewijf!
Volgende keer via bol.com ofzo bestellen, kan ook midden in de nacht en ze bezorgen het meteen bij het betreffende neefje thuis als je dat wilt.
Wiet snatse???quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ok waarschijnlijk heeft ze die 35 euro dus in d'r neus gepropt.
Arm kind, met zo'n moeder
Kontje verkopen achter het station..quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Fersure het volgende:
Tyfushoer. Gaat ze met het geld van TS beltegoed kopen, terwijl ze dat zelf ook kan verdienen door een swaffelbeurt bij de lokale sjonnie.
Adoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef Fersure het volgende:
Anaal vernederd worden en zulks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |