Dalend naar de topquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Deepart is weer in het topic, en het niveau daalt
heb je haar een doodschop gegeven?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef wolferl het volgende:
Ik had het zoontje van mijn nichtje (dat ventje ziet mij als zijn oom, erg lief kereltje) beloofd dat ik hem een leuk cadeau zou geven. Hij wilde een Playstation spel uitkiezen bij Bart Smit, aangezien ik had druk met werk heb gaf ik me nichtje (zijn moeder) ¤ 40.- (Playstation 2 spellen zijn niet duur).![]()
Dus ik vraag vandaag aan me 'neefje' wat ie ervoor gekocht heeft.
Bob de Bouwer en Wendy poppetjes van ¤ 4.95.-![]()
Dus ik vraag mij af waar die overige ¤ 35.- is gebleven![]()
Zegt me nichtje (zijn moeder), ja ik heb daar beltegoed en een truitje voor mezelf van gekocht.
Dus ik zo![]()
![]()
![]()
Klacht: Ik geef haar ¤ 40.- om voor haar zoon (me neefje) iets te kopen voor z'n verjaardag, en zij heeft hem een schraal stel poppetjes en de rest gebruikt ze voor beltegoed en kleding![]()
De takkewijf.
Een doosje rozijntjes zeker bij de Jaminquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef wolferl het volgende:
Ik heb inmiddels met haar gesproken, en ze heeft er spijt van, maar ja daar koop ik niks voor.
Toen ze vroeg wat ze kon terug doen, zei ik, koop maar wat leuks voor dat ventje.
Heeft ze gedaan, maar wil niet zeggen dat ik het geen walgelijke actie vind.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Een doosje rozijntjes zeker bij de Jamin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |