quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef Dayuum het volgende:
Tienermoeder?
Nee ik laat de wereld even weten dat dit soort mensen bestaan...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:25 schreef Elixabete het volgende:
Dus dacht je maar een topic te gaan openen en daarmee hoop je je 35 euro mee terug te krijgen?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef wolferl het volgende:
Ik had het zoontje van mijn nichtje (dat ventje ziet mij als zijn oom, erg lief kereltje) beloofd dat ik hem een leuk cadeau zou geven. Hij wilde een Playstation spel uitkiezen bij Bart Smit, aangezien ik had druk met werk heb gaf ik me nichtje (zijn moeder) ¤ 40.- (Playstation 2 spellen zijn niet duur).![]()
Dus ik vraag vandaag aan me 'neefje' wat ie ervoor gekocht heeft.
Bob de Bouwer en Wendy poppetjes van ¤ 4.95.-![]()
Dus ik vraag mij af waar die overige ¤ 35.- is gebleven![]()
Zegt me nichtje (zijn moeder), ja ik heb daar beltegoed en een truitje voor mezelf van gekocht.
Dus ik zo![]()
![]()
![]()
Klacht: Ik geef haar ¤ 40.- om voor haar zoon (me neefje) iets te kopen voor z'n verjaardag, en zij heeft hem een schraal stel poppetjes en de rest gebruikt ze voor beltegoed en kleding![]()
De takkewijf.
Nou nee, dat jochie is genaaid.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dan ben je best genaaid.
Ja voor hem is dit meer sneu, maar ik heb hem beloofd dat we met een leuk groepje naar een pretpark gaan die hij mag uitkiezen.quote:
Ze zegt BTG, maar ze is een graag geziende gast in een coffeeshop...need is say morequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef Scherpkoekje het volgende:
Arm knulletje, nu zit ie met 2 kanker bob de bouwer poppetjes. Werd je niet kwaat op die charlatan?
Joh, en dan belt dat nichtje van je je een dag van tevoren;quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja voor hem is dit meer sneu, maar ik heb hem beloofd dat we met een leuk groepje naar een pretpark gaan die hij mag uitkiezen.
Maar het bizarre is, dat hij al blij was met die 2 poppetjes...zoet kind dat wel.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:28 schreef Stolas het volgende:
Geld terugeisen, en alsnog met jouw lief neefje 2 spellen uitzoeken.
Ok waarschijnlijk heeft ze die 35 euro dus in d'r neus gepropt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze zegt BTG, maar ze is een graag geziende gast in een coffeeshop...need is say more
Haar vent heeft der verlatenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:34 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Joh, en dan belt dat nichtje van je je een dag van tevoren;
''ja ik heb die kaartjes voor de Efteling verpatst en er sexy lingerie voor gekocht zodat mijn man me weer eens van jetje geeft''
Nee geen inzamelings actiequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:35 schreef GizartFRL het volgende:
Zo'n moeder zou haar blinde zoon nog een dooie parkiet met opgetapede kop geven.
© Dumb and dumber.
* GizartFRL stemt in voor inzamelingsactie voor neefje van TS.
Hoe oud is ie?
Adopteer die knulquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Haar vent heeft der verlaten![]()
En nee wij zijn geen kampers of iets in die zin.
Nee ik weet zeker dat ze af en toe een jointje rookt, en daar laat ze het wel bij.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ok waarschijnlijk heeft ze die 35 euro dus in d'r neus gepropt.
Arm kind, met zo'n moeder
Zou je dat zoontje dan niet rap adopteren?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ze zegt BTG, maar ze is een graag geziende gast in een coffeeshop...need is say more
Een moeder heeft slechte prioriteiten en rookt weleens een joint, meteen haar ouderschap ontzeggen!!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zou je dat zoontje dan niet rap adopteren?
Ik rook zelf ook wel eens een joint maar niet van het geld dat bestemt is voor mijn zoontjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een moeder heeft slechte prioriteiten en rookt weleens een joint, meteen haar ouderschap ontzeggen!!!!!
Nou het erge is, dat ik nog wel tientallen verhalen heb over haar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
Wat een sneue actie zeg.. als 't echt is.
Maar wat ga je er aan doen dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou het erge is, dat ik nog wel tientallen verhalen heb over haar.
Maar het blijft familie (AHUM), maar dit zat me echt dwars.
Kijk dat ze mij belazerd is nog tot daar aan toe.
Maar dat ze haar eigen zoontje een leuk cadeau door zijn neusgaten boort....
inderdaad, wat een takkewijfquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen, en met ze bedoel ik zij en haar zoontje.quote:
Ik bedoel, ga je dat spel alsnog voor hem kopen, of blijft het bij dit klaagtopic?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen, en met ze bedoel ik zij en haar zoontje.
Maar ik niet alleen hoor, meer familieleden proberen het.
Het ging goed, totdat ik dit een lage actie van haar vond.
Nou afgezien van dit gevalletje is zij wel een goeie moeder.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:53 schreef tisauch het volgende:
Niet te bevatten wat een draak van een wijf.
En dat heeft zich ook nog kunnen voortplanten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja voor hem is dit meer sneu, maar ik heb hem beloofd dat we met een leuk groepje naar een pretpark gaan die hij mag uitkiezen.
Maar het bizarre is, dat hij al blij was met die 2 poppetjes...zoet kind dat wel.
Ik weet niet wat hij wil, ik bedoel ik heb liever dat hij geen spellen koopt. Binnen hangen is niks voor kinderen, lekker buiten spelen. Maargoed, als hij alsnog een spelletje wilt hebben, dan ben ik de beroerdste niet. Maar dan koop ik hem zelf, en geef ik hem ook zelf, en hou ik de bon ook zelf....veiligheid voor alles he.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik bedoel, ga je dat spel alsnog voor hem kopen, of blijft het bij dit klaagtopic?
Hij gaat met 'm naar het pretpark met wél leuke mensen. Lezen, kommertjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik bedoel, ga je dat spel alsnog voor hem kopen, of blijft het bij dit klaagtopic?
Idd verdomd laag. Laten we inderdaad hopen dat ze een goede moeder is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou afgezien van dit gevalletje is zij wel een goeie moeder.
Maar omdat ze dit heeft geflikt om voor der zelf kleding en BTG te kopen vind ik laag.
Maar nogmaals, me neefje gaat een keer met ons mee, gaan we met z'n allen een leuke dag van maken.
Vertel eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja, met een knuppel, en dan droppen ze geld. Dat gebeurt ook altijd in GTAquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef Snever het volgende:
TS dacht even seks te verkrijgen van een tienermoeder door middel van cadeau's voor haar zoon.
FAIL!
Het is het nichtje van TS gast.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:39 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Wat n vuile kuthoer die zus van jou.
Wat is jouw zus toch een teringtakkewijf zeg![]()
![]()
Het kan ook 10 euro beltegoed zijn, en een kledingstuk van 25 euro.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:40 schreef Ixnay het volgende:
Eigenlijk moet je er medelijden mee hebben zo triest.
Van die 35 euro gaat 20 euro beltegoed af.
Dus zij loopt rond in troep van 15 euro. En zelfs dat kan ze niet zelf betalen.
Of 35 euro drugs.quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:08 schreef Stolas het volgende:
[..]
Het kan ook 10 euro beltegoed zijn, en een kledingstuk van 25 euro.
Of 40euro drugs en poppetjes gejat bij de buurvrouw.quote:
Nou, waarom niet eigenlijk?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een moeder heeft slechte prioriteiten en rookt weleens een joint, meteen haar ouderschap ontzeggen!!!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:04 schreef Parafernalia het volgende:
Wat een hoer
quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:47 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Of 40euro drugs en poppetjes gejat bij de buurvrouw.
En uit dit hele topic kan ik niet halen of je er nou ook nog wat over gemeld hebt tegenover haar of niet, krijg in ieder geval sterk de indruk van niet.. Die drie smileys die je tegen haar uitbeeldde zal ze niet begrepen hebben denk ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen, en met ze bedoel ik zij en haar zoontje.
Maar ik niet alleen hoor, meer familieleden proberen het.
Het ging goed, totdat ik dit een lage actie van haar vond.
Dat, dus. Maar terechte klacht: takkewijf!quote:
Jup, moet je alleen uitkijken dat die moeder het spel niet in de blender duwt en vervolgens de restjes op gaat snuiven ...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus. Maar terechte klacht: takkewijf!
Volgende keer via bol.com ofzo bestellen, kan ook midden in de nacht en ze bezorgen het meteen bij het betreffende neefje thuis als je dat wilt.
Vergeet niet erop toe te zien dat neefje het spel ook uit de verpakking haalt en gebruikt, voordat ze het retour stuurt he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat, dus. Maar terechte klacht: takkewijf!
Volgende keer via bol.com ofzo bestellen, kan ook midden in de nacht en ze bezorgen het meteen bij het betreffende neefje thuis als je dat wilt.
Wiet snatse???quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:36 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Ok waarschijnlijk heeft ze die 35 euro dus in d'r neus gepropt.
Arm kind, met zo'n moeder
Kontje verkopen achter het station..quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:39 schreef Fersure het volgende:
Tyfushoer. Gaat ze met het geld van TS beltegoed kopen, terwijl ze dat zelf ook kan verdienen door een swaffelbeurt bij de lokale sjonnie.
Adoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:44 schreef Fersure het volgende:
Anaal vernederd worden en zulks.
Dalend naar de topquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Scherpkoekje het volgende:
Deepart is weer in het topic, en het niveau daalt
heb je haar een doodschop gegeven?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:23 schreef wolferl het volgende:
Ik had het zoontje van mijn nichtje (dat ventje ziet mij als zijn oom, erg lief kereltje) beloofd dat ik hem een leuk cadeau zou geven. Hij wilde een Playstation spel uitkiezen bij Bart Smit, aangezien ik had druk met werk heb gaf ik me nichtje (zijn moeder) ¤ 40.- (Playstation 2 spellen zijn niet duur).![]()
Dus ik vraag vandaag aan me 'neefje' wat ie ervoor gekocht heeft.
Bob de Bouwer en Wendy poppetjes van ¤ 4.95.-![]()
Dus ik vraag mij af waar die overige ¤ 35.- is gebleven![]()
Zegt me nichtje (zijn moeder), ja ik heb daar beltegoed en een truitje voor mezelf van gekocht.
Dus ik zo![]()
![]()
![]()
Klacht: Ik geef haar ¤ 40.- om voor haar zoon (me neefje) iets te kopen voor z'n verjaardag, en zij heeft hem een schraal stel poppetjes en de rest gebruikt ze voor beltegoed en kleding![]()
De takkewijf.
Een doosje rozijntjes zeker bij de Jaminquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:42 schreef wolferl het volgende:
Ik heb inmiddels met haar gesproken, en ze heeft er spijt van, maar ja daar koop ik niks voor.
Toen ze vroeg wat ze kon terug doen, zei ik, koop maar wat leuks voor dat ventje.
Heeft ze gedaan, maar wil niet zeggen dat ik het geen walgelijke actie vind.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Een doosje rozijntjes zeker bij de Jamin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |