Dat zal het zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ts is jaloers.
Je moet natuurlijk wel ff bedenken dat Mart Smeets waarschijnlijk niet veel Engels heeft gehad op school. En hij doet dit alleen in opdracht van de NOSquote:
Wat de douane tegen Phelps zou zeggen.quote:
Dus hij is, naast vetklep, ook nog eens een onopgeleid VMBO pauperquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:21 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel ff bedenken dat Mart Smeets waarschijnlijk niet veel Engels heeft gehad op school. En hij doet dit alleen in opdracht van de NOS
Klacht ongegrond, slotje, ban.
Zat hij bij je in de klas?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dus hij is, naast vetklep, ook nog eens een onopgeleid VMBO pauper
Ja, die toeristen in jouw museum praten ook nooit Nederlandsquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Nederlanders kunnen tenminste Engels in tegenstelling tot veel andere landen
Je wilt niet weten hoevaak ik een wijf voor m'n neus heb staan die allemaal Spaans of Italiaans zit te ratelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ja, die toeristen in jouw museum praten ook nooit Nederlands
VMBO was er toen niet eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dus hij is, naast vetklep, ook nog eens een onopgeleid VMBO pauper
Nee jij zet jezelf voor lul. Of denk je dat jij foutloos bent? Ik weet zeker dat als jij Engels gaat praten ik ook zeg van: Dat moet je zo uitspreken, en niet zoals jij doet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:13 schreef Oldbie het volgende:
Verdomme Mart Smeets, als je geen Engels kan, probeer het dan ook niet.
Je zet jezelf voor lul, vetklep!!
oh, voor de Fokkertjes die het niet snappen: Mart wou zeggen: "anything to declare?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |