klacht is mensen die nooit tevreden zijn met dat wat ze ervoor krijgenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
Ik mis de klacht.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef kyraaa het volgende:
Of van die mensen die dan met zo'n schilderij aan komen zetten van hun opa ofzo, die al eeuwig in de woonkamer hing. Bleek hij 2 kwartjes waard te zijn ofzo![]()
Heerlijk, die droeftoeters. Goed programma, moeten ze mee doorgaan![]()
Zou er nou niemand op het idee komen, of die mensen die wél wat waardevols hebben, buiten te beroven?
Mnee denk het niet. Is niet leuk om een bejaarde te overvallen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef kyraaa het volgende:
Of van die mensen die dan met zo'n schilderij aan komen zetten van hun opa ofzo, die al eeuwig in de woonkamer hing. Bleek hij 2 kwartjes waard te zijn ofzo![]()
Zou er nou niemand op het idee komen, of die mensen die wél wat waardevols hebben, buiten te beroven?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef kyraaa het volgende:
''Ja ik wil weten wie dit gemaakt heeft....''quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef tralalala het volgende:
"Niet dat ik hem wil verkopen hoor..."
Nog leuker zijn mensen die ergens een antiek voorwerp hebben gekocht in de veronderstelling dat het iets is waard is . En er na zo'n tv taxatie achter komen dat ze op zijn gelicht door de verkoper omdat het een prul blijkt te zijn wat je je schoonmoeder nog nieteensch geeft .quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:43 schreef kyraaa het volgende:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:44 schreef Beauregard het volgende:
Ik mis een fatsoenlijke samenvatting.
Ik mag toch aannemen dat ze van de omroep een paar gasten bij de deur zetten die alles een beetje in de gaten houden?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mnee denk het niet. Is niet leuk om een bejaarde te overvallen.
En daarnaast weet de hedendaagse crimineel niet eens van het bestaan van dit fenomeen.
Zou het?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:53 schreef men_in_red het volgende:
Ik mag toch aannemen dat ze van de omroep een paar gasten bij de deur zetten die alles een beetje in de gaten houden?
Man/vrouw met troep, denkt rijk te worden, is telleurgesteld wanneer het 'maar' ¤ 1800.- blijkt te zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:44 schreef Beauregard het volgende:
Ik mis een fatsoenlijke samenvatting.
Eens.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:56 schreef kowala het volgende:
Ze moeten alleen het stukje van de waardebepaling uitzenden het verhaal achter het object interesseerd mij geen ene kanker. Dat geldt ook voor 99% van de mensen die daar rondlopen ze willen aleen weten of ze de jackpot hebben gewonnen of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |