blijkbaar is dat voedzamer als wat ie normaal krijgtquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef 3lmo het volgende:
Terechte klacht, tevens ging een niet nader genoemde hond zijn braaksel opeten.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
blijkbaar is dat voedzamer als wat ie normaal krijgt
Overterechte klacht !quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Userklacht: TSérs die te weinig bier meebrengen
Voor de duidelijkheid. De campingtrip is afgelopen en ik zit thuis voorzien van alle gemakken des levens. Alleen geen bier meer. Máár ik ben inmiddels een fles whiskey aan 't legen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef Koepert het volgende:
Je hebt blijkbaar internet, bestel bier, zoek het nummer van een bierkoerier, wees inventief, maar bovenal REGEL BIER! MEER BIER!
Slechte voorbereidingen frustreren mij inderdaad
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:25 schreef memrtn het volgende:
[..]
ik zit thuis voorzien van alle gemakken des levens. Alleen geen bier meer.![]()
![]()
Máár ik ben inmiddels een fles whiskey aan 't legen.![]()
![]()
Ah, de eerste gaybasher is gelokaliseerd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef Beauregard het volgende:
TS gaat met vriend in Twente kamperen. Vriend bezwijkt na kaartjeblazen. Vertel gelijk even dat je hem daarna Brokeback-Mountain-style in z'n achterste hebt genomen en zet voortaan de [GAY] tag voor je TT.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:32 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ah, de eerste gaybasher is gelokaliseerd.Het spijt me dat ik geheel verantwoordelijk ben voor een ooit gepleegde anale-ontmaagding. Succes verder met je kutautistenleven.
Nadat jij je eerste post hebt uitgelegd in dit kwaliteitstopic. Want om iemand gelijk als iemand "van-de-verkeerde-kant" neer te zetten is ook best jammer, niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:38 schreef Beauregard het volgende:
[..]. Die vetgedrukte zin mag je even uitleggen, vrind.
En sinds wanneer is het mode op FOK! om iemand 'autist' te noemen, als er niets beters verzonnen kan worden? Beetje jammer, niet?
Verkeerde kant? Waar slaat dat op? Smerige homofoob. Ik ga jou helemaal niks uitleggen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef memrtn het volgende:
[..]
Nadat jij je eerste post hebt uitgelegd in dit kwaliteitstopic. Want om iemand gelijk als iemand "van-de-verkeerde-kant" neer te zetten is ook best jammer, niet?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef memrtn het volgende:
Het resultaat daarvan was dat twee man de tent niet meer binnenkon en de vrieskou moest trotseren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |