En het is maar net hoe je kijkt. Ik vind het juist interessant worden nu ze lang en breed over het vakantiehuisjes gevoel heen zijn, en er al wat mensen geelimineerd zijn zodat er een wat hechtere harde kern ontstaan is (behalve dan Anouk vanwege het concept-brekende pad dat VOO heeft genomen). Die saaiheid is zo gek nog niet. Tip voor de schrijvers van de bovenstaande posts: kijk naar 'Blauw in het Nauw' of '112 weekend' en dat soort programma's voor de spanning en sensatie. Dat vind ik meestal niet leuk om te zien.
quote:
op 11-19-1999 om 03:51 PM schreef Tonto het volgende:
Maar het zou mooi zijn als er weer wat interressante ontwikkelingen zouden zijn, zoals in de tijd van Sabine, dat ik dat meisje nog zou gaan missen, zeg.
Helemaal met je eens Tonto! Ik heb juichend op de bank staan springen toen Sabien eruit moest, maar nu....
VOO geef ons onze Sabien terug!!!!
Lekker katten en eindelijk weer eens wat gefriemel aan de piemel. O, wat zou dat mooi zijn.
Want als ik eerlijk ben, denk ik dat Sabien symbool staat voor girlpower in het BB-huis. Zie het zo: Sabien is Scary Spice.
Anouk daarentegen zie ik als een Wannabee
De Amerikaanse pulp is in Nederlandse vorm door onze 'vrienden' van SBS jammer genoeg gretig overgenomen. Ik vond BB juist zo'n verademing vanwege het concept. Een groep gewone mensen in zo'n huis met camera's. Nou ja, je kent het concept ongeveer wel (voor zover VOO het nog op een concept probeert te behouden). Vanuit dit concept gezien is het (blijkbaar) nou eenmaal tijd voor saaiheid. En ik vind het toch wel interessant.
Ik mis Sabine, Bianca, zelfs Mona en Cyrille ook wel, omdat er steeds minder individuen in de groep overblijven. Juist degene die wat anders waren zijn weggestemd. En degene die er zitten hebben we al flink kunnen aanschouwen en pogen door te lichten. Toch zijn de overblijvers onder deze omstandigheden -imho- boeiend om te volgen (en dan vooral vanwege de FOK! angle, naast de VOO uitzendingen op tv)
Nog een dag of 40 mensen! Wel blijven kijken hoor.
quote:
Ik ben gisteren ook in slaap getieft
Kleine kinderen moeten om half 11 allang in bed liggen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 19 November 1999).]
Mijn liefdesleven is niet beperkt tot na half 11 's avonds (gelukkig ). Nu we toch in een melige bui zijn en daarnaast zwaar off-topic... de varende vader van Maurice gisteren was historisch:
Maries, gefeliciteerd met je Pla--Tína plaat
Dr.Love
P.S. ik heb naar aanleiding van je URL-tip het aantal pageviews vandaag op je overigens volstrekt onduidelijke website verdubbeld naar 2! Tja, soms lijk ik wel
P.S.2. Deze website (neem voor de grap 's een kijkje!) blijkt, zie bericht hieronder, van GHaven te zijn en niet van Willy.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 19 November 1999).]
quote:Ere wie ere toekomt mijnheer liefde.
op 11-19-1999 om 05:14 PM schreef Dr.Love het volgende: (...)op je overigens volstrekt onduidelijke website(...)
Da's mijn site. Bedankt voor de hit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |