Dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:26 schreef sinadO het volgende:
Wie bedenkt dat. Welke überkankerjosti bedenkt 'nou laten we eens een kat maken die alles wat een kat hoort te zijn niet meer is. Laten we het instinct tot zelfbehoud en het felle eruit fokken en laten we er een levend knuffelbeest van maken.' HET IS GEEN FUCKING TEDDYBEER! Het is een kat en een kat hoort van nature fel en enigszins wantrouwig te zijn. Een jachtinstinct te hebben en zich te verzetten tegen wildvreemden die haar oppakken. Als je met een kat speelt horen je klauwen open te liggen tot aan je ellebogen. Een haal in je gezicht hoort erbij! Bloeden zal je, papkindje. Word je hard van. Kattenmensen weten dat. Echte kattenliefhebbers walgen van ragdolls en ik dus ook.
Klacht: katten die geen kat meer zijn. En nog erger, de mensen die zo'n beest kopen. KOOP DAN EEN AIBO OF ZO, KLOOTZAK.
Ja, er zijn verschillende op de markt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Hebben Ragdolls dan ook al die vele verschillende types zoals de Birmaan?
Hoezo is dat gedrag niet natuurlijk danquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:05 schreef Henno het volgende:
Bijna alle katten die je als wildvreemde tegenkomt zullen meteen schuw wegrennen, óf ze blijven je in de gaten houden terwijl ze wel een bepaalde afstand houden (je zet een stap vooruit, zij een stap achteruit... en andersom).
Dus ja, katten die alles met zich laten doen vertonen geen natuurlijk gedrag. Ze horen met geweld te reageren als ze gedwongen worden iets te doen wat ze niet willen. Zoals bij onze dierenarts, altijd weer een feest
Wat nou geen sterk ras?quote:Op maandag 18 augustus 2008 01:49 schreef Morwen het volgende:
Enige zielige van Ragdolls vind ik dat ze een kruising van een kruising van een kruising zijn. De Heilige Birmaan is al een kruising en daar is de Ragdoll dan ook weer een kruising van. De HB is al geen sterk ras laat staan de Ragdoll. Ik vind ze mooier dan de Pers, maar ik begin sowieso niet aan een raskat. Mij teveel gedoe, doe mij maar zo'n vuilnisbakkie, liefst 1 die net zo lui is als ik
Zielig. Had dat beest dan in laten slapenquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:
http://chasenoface.blogspot.com/
Wat een beestje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |