abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60908452
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:26 schreef sinadO het volgende:
Wie bedenkt dat. Welke überkankerjosti bedenkt 'nou laten we eens een kat maken die alles wat een kat hoort te zijn niet meer is. Laten we het instinct tot zelfbehoud en het felle eruit fokken en laten we er een levend knuffelbeest van maken.' HET IS GEEN FUCKING TEDDYBEER! Het is een kat en een kat hoort van nature fel en enigszins wantrouwig te zijn. Een jachtinstinct te hebben en zich te verzetten tegen wildvreemden die haar oppakken. Als je met een kat speelt horen je klauwen open te liggen tot aan je ellebogen. Een haal in je gezicht hoort erbij! Bloeden zal je, papkindje. Word je hard van. Kattenmensen weten dat. Echte kattenliefhebbers walgen van ragdolls en ik dus ook.

Klacht: katten die geen kat meer zijn. En nog erger, de mensen die zo'n beest kopen. KOOP DAN EEN AIBO OF ZO, KLOOTZAK.
Dat vind ik nou ook.
Alleen de dierenarts vond het wat minder toen ons lief poesje hem zo erg openkrabbelde van hand tot ellenboog dat de verbandtrommel erbij moest komen .
Poesje was een kater van 9 kilo die zelfs stoeide met de grote honden in de buurt.

Dat je soms met een kat kan knuffelen is ook goed, maar het beestje moet wel zijn jachtinstinkt behouden.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:43:43 #27
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60910238
Maar ze zijn wel mooi
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60910413

Omg, moet...knuffelen...
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:50:45 #29
150152 Queen_Bee
pi_60910467
Komt de ragdoll nu van birmaan of de birmaan van de ragdoll
I'm super sonic man
pi_60910561
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:49 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, moet...knuffelen...
Is dat er een?
Ga weg
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:02:17 #31
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_60910906
Hebben ze die beesten eindelijk zo ver gekregen dat ze niet meer de gordijnen slopen, dode ratten in huis achterlaten en het bezoek aanvallen, is het nog niet goed. Dan koop je zelf toch lekker een andere kat, wat boeit jou het nou dat er ook mensen zijn die liever een wat rustiger dier hebben?
pi_60910966
Die van ons doen buiten wat ze willen, maar binnen hebben ze zich aan regels te houden wat ze ook weten . Bij het stoeien krabt die ons wel, maar niet tot bloedens toe .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60910991
ik ken die beesten helemaal niet
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:06:55 #34
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_60911041
Ik begrijp trouwens echt totaal niet waarom iemand zich hieraan zou ergeren. Bizar.
pi_60911065
Sowieso katten Getemde lynxen zijn het.
Als je er niet mee om kunt gaan dat ze zo nu en dan een baby verslinden moet je ze niet in huis halen
Ga weg
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:13:28 #36
150152 Queen_Bee
pi_60911275

Ik zie dus geen verschil met een Heilige Birmaan eh
I'm super sonic man
pi_60911413
Het schijnt dat het ras van een witte angora -achtige Pers af komt, met het uiterlijk van een Heilige Birmaan..

Ik vind het eigenlijk best mooie katten, ook al hou ik helemaal niet van katten.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:18:43 #38
150152 Queen_Bee
pi_60911474
Hebben Ragdolls dan ook al die vele verschillende types zoals de Birmaan?
I'm super sonic man
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:22:59 #39
150152 Queen_Bee
pi_60911622
En mijne is de mooiste

I'm super sonic man
pi_60911683
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Hebben Ragdolls dan ook al die vele verschillende types zoals de Birmaan?
Ja, er zijn verschillende op de markt.

Dutch Royal Ragdoll Club
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60913776
Bijna alle katten die je als wildvreemde tegenkomt zullen meteen schuw wegrennen, óf ze blijven je in de gaten houden terwijl ze wel een bepaalde afstand houden (je zet een stap vooruit, zij een stap achteruit... en andersom ).

Dus ja, katten die alles met zich laten doen vertonen geen natuurlijk gedrag. Ze horen met geweld te reageren als ze gedwongen worden iets te doen wat ze niet willen. Zoals bij onze dierenarts, altijd weer een feest
pi_60914314
Enige zielige van Ragdolls vind ik dat ze een kruising van een kruising van een kruising zijn. De Heilige Birmaan is al een kruising en daar is de Ragdoll dan ook weer een kruising van. De HB is al geen sterk ras laat staan de Ragdoll. Ik vind ze mooier dan de Pers, maar ik begin sowieso niet aan een raskat. Mij teveel gedoe, doe mij maar zo'n vuilnisbakkie, liefst 1 die net zo lui is als ik
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_60914350
Tijd voor Chase no Face
pi_60914379
wtf is een aibo
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_60914418
Soort robot.
pi_60914889
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:05 schreef Henno het volgende:
Bijna alle katten die je als wildvreemde tegenkomt zullen meteen schuw wegrennen, óf ze blijven je in de gaten houden terwijl ze wel een bepaalde afstand houden (je zet een stap vooruit, zij een stap achteruit... en andersom ).

Dus ja, katten die alles met zich laten doen vertonen geen natuurlijk gedrag. Ze horen met geweld te reageren als ze gedwongen worden iets te doen wat ze niet willen. Zoals bij onze dierenarts, altijd weer een feest
Hoezo is dat gedrag niet natuurlijk dan Dat heet gewoon evolutie, gebeurt al jaren hoor
Ga weg
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:40:45 #48
150152 Queen_Bee
pi_60915663
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:49 schreef Morwen het volgende:
Enige zielige van Ragdolls vind ik dat ze een kruising van een kruising van een kruising zijn. De Heilige Birmaan is al een kruising en daar is de Ragdoll dan ook weer een kruising van. De HB is al geen sterk ras laat staan de Ragdoll. Ik vind ze mooier dan de Pers, maar ik begin sowieso niet aan een raskat. Mij teveel gedoe, doe mij maar zo'n vuilnisbakkie, liefst 1 die net zo lui is als ik
Wat nou geen sterk ras?
I'm super sonic man
pi_60916583
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:54 schreef Maisnon het volgende:
http://chasenoface.blogspot.com/

Wat een beestje
Zielig. Had dat beest dan in laten slapen

Zodra ze een kat zonder haar en zonder anus fokken neem ik er ook eentje
pi_60916627
katten