Jeweetzelluf.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:58 schreef McKillem het volgende:
die shit
Nouja ik koos er eigenlijk zelf voor om dit topic te openen, n.a.v. een verhaal van haar. Maar ja zo streekt ze een beetje in elkaar ja.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:29 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
je bent echt een soort van dictatortje he. laat iemand anders dit soort schijt topics openen zodat jij je gelijk kan halen,
Dat is ook redelijk vervelend inderdaad. Maar dat is meer een kwestie van drukke tijden vermijden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:41 schreef DIGIT_ het volgende:
staat u met drie in de rij, dan openen we er kassa bij ..
staat u met 10 in de rij, verzinnen we er gewoon een kassa-storing bij..
klacht 4: langer bij de kassa moeten wachten, als de tijd die je nodig hebt om je karretje te vullen.
Ik woon in een kutdorp (5000 inwoners), en wij hebben zelfs 2 supermarktenquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:47 schreef McKillem het volgende:
Vervolgklacht:
Albert Hein die bezig is een monopoly te bouwen in supermarktwereld.
Ik moet een half uur lopen voor ik bij een supermarkt kom die geen AH is. (C1000 in dit geval)
niets mis meequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:29 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
je bent echt een soort van dictatortje he. laat iemand anders dit soort schijt topics openen zodat jij je gelijk kan halen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |