quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Chriz2k het volgende:
Racist.
Ok ok ik geef het toe, maar deze Sonja (let ook op dat deze Bruine Dame een oer-hollandse naam heeft) draagt niet bij tot enige aanmaak van tolerantie van mijn part.quote:
Dat er een negerin in zit of dat er een neger in zit? Of negerin zit?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef kabelhaspel het volgende:
Zij is idd dom want ze moet als negerin allerlei stomme, niet lopende, zinnen uitspreken
Dat er een negerin zit is dus juist de hele grap
Toffe reclame hehe
Dus als er toevallig een negerin had gezeten die jou wél beviel was je racisme ook gelijk weer een stukje ingedamdquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Noin het volgende:
[..]
Ok ok ik geef het toe, maar deze Sonja (let ook op dat deze Bruine Dame een oer-hollandse naam heeft) draagt niet bij tot enige aanmaak van tolerantie van mijn part.
Ze haddene r beter een lekkere chick neer kunnen zetten.
Doe dat maar met de echte Sonja Bakker.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Dayuum het volgende:
Ik heb zin om net zo lang in haar bek te schijten tot ze er in stikt
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef reetveter het volgende:
Eensch, ik hoop ook dat zij een terminale ziekte krijgt, de hoer.
dit is weer een beetje overdreven....quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef reetveter het volgende:
Eensch, ik hoop ook dat zij een terminale ziekte krijgt, de hoer.
En oppervlakkig ben ik ook. Heerlijk levenquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dus als er toevallig een negerin had gezeten die jou wél beviel was je racisme ook gelijk weer een stukje ingedamd?
Tering, wat ben jij simpel.
Trouwens, wel kinderachtig van Sonja Bakker.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:37 schreef BozoNightmare het volgende:
Eensch met de TS. Ik dacht nadat Sonja Bakker had gedreigd met 'juridische stappen', die kutreclame gewoon op zou tiefen. Maar helaas, ze bleef en de volgende grap was Dick, advocaat bij Bolletje. Lachuh.
Umh ja, want negers hebben dat nooit ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:28 schreef Noin het volgende:
[..]
(let ook op dat deze Bruine Dame een oer-hollandse naam heeft)
Op zich wel, maar ik dacht dat het wel het gewenste effect zou hebben. Helaas niet dusquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Trouwens, wel kinderachtig van Sonja Bakker.
Iemand moet eens gezellig met haar tafelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |