Was ik gisteren zo op een verjaardag, hadden we uiteindelijk toch maar besloten met 6 man om naar discotheek te gaan. Nouja wij taxi besteld voor bij ons café voor kwart voor 1. Dus wij rond 5 over half 1 weggefietst bij die verjaardag richting het café, kwamen net iets na kwart voor daar aan.
Komen we daar aan, was er geen taxi.. Wij dachten 'die zal wel wat later zijn zoals gewoonlijk..', even geld gepind en biertje gehaald. Na een kwartiertje nog steeds geen taxi... Komt ineens barman/eigenaar naar ons toe, "Hadden jullie een taxi besteld ofzo?", wij vertellen dat we om kwart voor 1 taxi hadden enzo, zei die dat er net wel een taxi was, maar dat Jos (afcajos ja

) hem maar had genomen met een paar vrienden.
Hadden we daarna besloten om dan maar een andere taxi te bellen zodat we alsnog konden gaan. Maar omdat zo'n beetje alle taxi's eerst nog een andere rit hadden zou het pas na 2 uur worden, en zouden we waarschijnlijk toch niet meer binnenkomen daar. Uiteindelijk toch maar niet gegaan.
Nou hebben we een beetje verder gedronken daar in t café, en net voordat we wilden gaan komt
afcajos binnenlopen. Nouja de rest gingen al, ik met afcajos nog even wat gedronken, en uiteindelijk (volgens mij) met hem mee huiswaarts gefietst.
Samenvatting: Jos is een teringlijer.
Klacht: Mensen die je taxi jatten.