never back down is de film.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
yea right
en die vechtscene deed mij denken aan een scene uit Tom Yum Goong![]()
of was het Ong Bak?
Even voor de n00bs hier, die 'acht op zijn kant' is het symbool voor oneindig.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Even voor de n00bs hier, die 'acht op zijn kant' is het symbool voor oneindig.
Dit moet wel bullshit zijnquote:
Het grappige is, het is GEEN 8 OP ZIJN KANTquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Even voor de n00bs hier, die 'acht op zijn kant' is het symbool voor oneindig.
PIXELNEUKER!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het grappige is, het is GEEN 8 OP ZIJN KANT.
De 8 heeft 1 klein en 1 groot bolletje, het teken voor oneindig heeft twee gelijke bolletjes.
o god....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Even een zelfgemaakte.
[ afbeelding ]
Helaas wonen al deze mensen bij mij in de buurt
Waarom blijven sommige mensen de dagelijkse failblog plaatjes posten?quote:
Zodat ik daar niet elke dag heen hoefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Waarom blijven sommige mensen de dagelijkse failblog plaatjes posten?
Kreeg hem ook maar iemandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Waarom blijven sommige mensen de dagelijkse failblog plaatjes posten?
terug vind post..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef inkblisss het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier dus zou iemand mij willen vertellen waar tvp voor staat?
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef inkblisss het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier dus zou iemand mij willen vertellen waar tvp voor staat?
Die helemaal linkse was ooit mijn huisgenootquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Even een zelfgemaakte.
[ afbeelding ]
Helaas wonen al deze mensen bij mij in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |