Er zitten ook meer dan 1000 mensen bij de talibanquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
ik kom het steeds vaker tegen mensen die overal een mening voor hebben en zich te goed voor voelen!
bevoorbeeld als je niet minstes advocaat of dokter ben dan ben je dom en een pauper, of je luistert niet naar de goeie muziek want het telt pas als het bandjes en hardrock isen ook met films dat ze bevoorbeeld zeggen dat romantische films en comedie niet goeie films zijn!! laat ieder toch ze eigen ding leuk vinden joh!!
je bent echt niet beter omdat je meer diplomas hebt of alleen maar na moeilijke films kijkt en klasiek luistert!!!
oja en ook bevoorbeeld dat ze zeggen hyves is stomer zitten 1000en mensen op dat zouden ze echt niet doen als t zo stom was denk je?!?? maar sommige vinden het stoer om overal bah tegen te zeggen nou ik vind het maar zielig!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Tsja jij bent een viswijfje dus je bent gewoon jaloers op hoger opgeleiden.
Precies!!! iedereen moet mekaar in ze waarde laten dan was t een veel mooiere wereld!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:59 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Er zitten ook meer dan 1000 mensen bij de taliban
De KKK heeft meer dan 1000 leden
Er zijn meer dan 1000 mensen die in god geloven
Er zijn meer dan 1000 neo nazis in nederland
Er bellen gemiddeld meer dan 1000 mensen per maand naar astrotv
En zo kan ik maar door gaan
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:01 schreef Potjandorie het volgende:
Ik krijg een heel ander beeld bij het woord viswijf, toevallig Aziaat?
Dus ik neem aan dat je astrotv,Neo-nazis,KKK en de taliban niet "stom" vind?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Precies!!! iedereen moet mekaar in ze waarde laten dan was t een veel mooiere wereld!!!!
je mist het punt geloof ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Precies!!! iedereen moet mekaar in ze waarde laten dan was t een veel mooiere wereld!!!!
ik heb geen mening over andere iedereen heeft ze plekje op de wereld! zolang ze andere ook maar in waarde laten als ze dat niet doen ben ik er tegen!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je astrotv,Neo-nazis,KKK en de taliban niet "stom" vind?
quote:
Het voelt alsof ik in discussie ga met iemand die down syndroom heeftquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen mening over andere iedereen heeft ze plekje op de wereld! zolang ze andere ook maar in waarde laten als ze dat niet doen ben ik er tegen!
Je snapt zijn punt niet helemaal he??quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:00 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Precies!!! iedereen moet ELKAAR in ZIJN waarde laten dan was HET een veel mooiere wereld!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |