dat is idd zo,maar het ging dan ook over de vervolgopleiding,aangezien er in de OP beroepen worden genoemdquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef Dayuum het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat iemand die havo doet intelligenter is dan iemand die vmbo doet.
Wat heeft je inkomen hier nu weer mee te makenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Maakt toch geen bal uit. Uiteindelijk gaat het om wat je leuk vind en de centen.
Ik heb maar een MTS en toch ff 3500 netto gedraait deze maand. Zie het anderen niet zo snel verdienen hoor.
Je leest selectief???quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want het gaat uiteindelijk allemaal om hoeveel je verdient.
En dus ben je minder intelligent.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:24 schreef Quir het volgende:
[..]
Nope, niet om dat ik zelf havo doe maar sommige mensen moeten zich kapot leren om op een bepaald niveau te kunnen presteren, of missen ontwikkeling in abstractie of analytisch vermogen.
Je mist mijn punt, je hebt slimheid in soorten natuurlijk. Maar zij hadden het over niveau's, en ik verkies hiermee te reageren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef GioStyle het volgende:
[..]
En dus ben je minder intelligent.
het gaat om waar het om gaat! ieder voor elke!! voor jou is dat mischien slim voor hem geld! wat is je probleem???quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee hoor, maar bij mij werd er altijd ingestampt dat ik HBO moest doen want anders werd het niks.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat heeft je inkomen hier nu weer mee te maken? Of ben je bang dat je anders niet meer telt? Zo van: ik ben niet hoog opgeleid, maar ik verdien wel veel, hoor.
Nogmaals, dat komt inderdaad voor, maar is uitzonderlijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat is idd zo,maar het ging dan ook over de vervolgopleiding,aangezien er in de OP beroepen worden genoemd![]()
en iemand met een gruwelijk hoog IQ die graag tuinman of zoiets word,is dan niet ineens dommer dan iemand met een lager IQ die dokter is natuurlijk![]()
het is dus maar gewoon waar de interessse ligt
Dat is gewoonweg niet waar, wat je niet gebruikt raak je kwijt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef Schunckelstar het volgende:
dat is idd zo,maar het ging dan ook over de vervolgopleiding,aangezien er in de OP beroepen worden genoemd![]()
en iemand met een gruwelijk hoog IQ die graag tuinman of zoiets word,is dan niet ineens dommer dan iemand met een lager IQ die dokter is natuurlijk![]()
het is dus maar gewoon waar de interessse ligt
Je hebt het goed bekeken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor, maar bij mij werd er altijd ingestampt dat ik HBO moest doen want anders werd het niks.
Nou, uiteindelijk gaat hem er om dat je doet wat je leuk vind en een goede boterham kan verdienen, toch?
hier ga ik niet eens serieus op reagerenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg niet waar, wat je niet gebruikt raak je kwijt.
Als mensen het niet gebruiken kunnen ze daarvoor ook een andere uitgang zoeken: ze gaan naast hun "baan" andere dingen doen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
dat komt vaker voor dan je denktquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:28 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nogmaals, dat komt inderdaad voor, maar is uitzonderlijk.
Ben ik geheel met je eens.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het gaat om waar het om gaat! ieder voor elke!! voor jou is dat mischien slim voor hem geld! wat is je probleem???
Heb je cijfers?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dat komt vaker voor dan je denkt
dan ben ik toch wel blij dat ik nog met me handjes werk hahaquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ooooh ja, de omgevingquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee,ik zie het in mijn omgeving
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef Schunckelstar het volgende:
hier ga ik niet eens serieus op reageren
BULLSHIT! Het gaat erom of je je werk leuk vindt. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Ik verdien best goed, maar de belangrijkste reden waarom ik dit werk doe is vanwege het plezier wat ik eruit haal.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
als mensen het over hun omgeving hebben zijn dat niet alleen vrienden en familie hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:33 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ooooh ja, de omgeving. Die is ook altijd zo heerlijk representatief. Er ooit bij stilgestaan dat de omgeving zich 'vormt' naar je eigen idealen? Je sluit immers vriendschappen met mensen die in grote lijnen zijn zoals jij en je bent opgegroeid in een bepaalde familie. Het is heel logisch dat de omgeving precies dat beeld laat zien, dat jij als een ideaal voor ogen hebt. Maar dat is erg misleidend natuurlijk, want, zoals gezegd, je omgeving is alles behalve representatief.
Omdat als je het goed doet je na je 30ste niet meer hoeft te werkenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:35 schreef Nodoctrine het volgende:
BULLSHIT! Het gaat erom of je je werk leuk vindt. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Ik verdien best goed, maar de belangrijkste reden waarom ik dit werk doe is vanwege het plezier wat ik eruit haal.
Wellicht kan je in de prostitutie ook goed verdienen, maar zou jij daarom je sterretje aanbieden aan de best betalende oude viezerik van 50 jaar?
als jij je hersens alleen benut tijdens je werk heb ik toch ernstig medelijden met jequote:Op zondag 17 augustus 2008 12:34 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens... Er is genoeg wetenschappelijk onderzoek over gedaan. Als jij niks met je hersens doet dan wordt je gewoon dommer. Precies hetzelfde als de bodybuilder die niet naar de sportschool gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |