abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60897383
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef Dayuum het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat iemand die havo doet intelligenter is dan iemand die vmbo doet.
dat is idd zo,maar het ging dan ook over de vervolgopleiding,aangezien er in de OP beroepen worden genoemd
en iemand met een gruwelijk hoog IQ die graag tuinman of zoiets word,is dan niet ineens dommer dan iemand met een lager IQ die dokter is natuurlijk
het is dus maar gewoon waar de interessse ligt
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60897388
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:24 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Maakt toch geen bal uit. Uiteindelijk gaat het om wat je leuk vind en de centen.

Ik heb maar een MTS en toch ff 3500 netto gedraait deze maand. Zie het anderen niet zo snel verdienen hoor.
Wat heeft je inkomen hier nu weer mee te maken ? Of ben je bang dat je anders niet meer telt? Zo van: ik ben niet hoog opgeleid, maar ik verdien wel veel, hoor.
pi_60897398
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja want het gaat uiteindelijk allemaal om hoeveel je verdient.
Je leest selectief???
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_60897401
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:24 schreef Quir het volgende:

[..]

Nope, niet om dat ik zelf havo doe maar sommige mensen moeten zich kapot leren om op een bepaald niveau te kunnen presteren, of missen ontwikkeling in abstractie of analytisch vermogen.
En dus ben je minder intelligent.
pi_60897421
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef GioStyle het volgende:

[..]

En dus ben je minder intelligent.
Je mist mijn punt, je hebt slimheid in soorten natuurlijk. Maar zij hadden het over niveau's, en ik verkies hiermee te reageren.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:28:33 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60897427
hyves is idd zielig. de enige mensen die ik ken (collega's) die op hyves zitten en actief zijn, hebben nauwelijks een leven en veel 'schijnvrienden'. en maar depri door het leven gaan!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:28:36 #57
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60897428
quote:

[..]

het gaat om waar het om gaat! ieder voor elke!! voor jou is dat mischien slim voor hem geld! wat is je probleem???
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_60897431
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Wat heeft je inkomen hier nu weer mee te maken ? Of ben je bang dat je anders niet meer telt? Zo van: ik ben niet hoog opgeleid, maar ik verdien wel veel, hoor.
Nee hoor, maar bij mij werd er altijd ingestampt dat ik HBO moest doen want anders werd het niks.

Nou, uiteindelijk gaat hem er om dat je doet wat je leuk vind en een goede boterham kan verdienen, toch?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_60897433
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat is idd zo,maar het ging dan ook over de vervolgopleiding,aangezien er in de OP beroepen worden genoemd
en iemand met een gruwelijk hoog IQ die graag tuinman of zoiets word,is dan niet ineens dommer dan iemand met een lager IQ die dokter is natuurlijk
Nogmaals, dat komt inderdaad voor, maar is uitzonderlijk.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:29:14 #60
81601 Jikpunth
glow in the dark condoms...?
pi_60897439
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:26 schreef Schunckelstar het volgende:
Dat is gewoonweg niet waar, wat je niet gebruikt raak je kwijt.
how can you misplace your penis so badly that you need it to glow?
pi_60897450
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:28 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Nee hoor, maar bij mij werd er altijd ingestampt dat ik HBO moest doen want anders werd het niks.

Nou, uiteindelijk gaat hem er om dat je doet wat je leuk vind en een goede boterham kan verdienen, toch?
Je hebt het goed bekeken.
pi_60897452
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

hier ga ik niet eens serieus op reageren
pi_60897465
quote:

[..]

Als mensen het niet gebruiken kunnen ze daarvoor ook een andere uitgang zoeken: ze gaan naast hun "baan" andere dingen doen.
pi_60897467
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:28 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Nogmaals, dat komt inderdaad voor, maar is uitzonderlijk.
dat komt vaker voor dan je denkt
pi_60897471
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:28 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

het gaat om waar het om gaat! ieder voor elke!! voor jou is dat mischien slim voor hem geld! wat is je probleem???
Ben ik geheel met je eens.

Viswijfje, even voor de goede orde, ik ben het zeker eens met het punt dat je in deze topic maakt.
pi_60897480
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat komt vaker voor dan je denkt
Heb je cijfers?
pi_60897490
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:30 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Heb je cijfers?
nee,ik zie het in mijn omgeving
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:31:12 #68
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60897492
quote:

[..]

dan ben ik toch wel blij dat ik nog met me handjes werk haha
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:33:15 #69
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60897530
T blijft een combinatie van, gezond verstand, basis-intelligentie en inzet in mijn ogen..

Iemand die zich het apelazarus moet blokken om Havo te halen kan wel 'dommer' zijn dan iemand die op zn sloffen MBO -niveau 4 haalt. Het ligt deels aan de keuze die je wil maken, als je interesse bij een MBO-opleiding ligt, maar je hebt wel gezond verstand en een behoorlijke basis-intellegentie, zou je dus volgens de standaard onder je niveau leren, maar waarom niet...

Ik heb mn VWO afgerond en ben daarna HBO gaan doen omdat dat praktijkgerichte me aanstond (hoewel t niveau me wel tegenvalt; meer middelbare school dan studie) in tegenstelling tot het theoretische van een WO opleiding. Beide waren er in ruim aanbod..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_60897537
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee,ik zie het in mijn omgeving
Ooooh ja, de omgeving . Die is ook altijd zo heerlijk representatief. Er ooit bij stilgestaan dat de omgeving zich 'vormt' naar je eigen idealen? Je sluit immers vriendschappen met mensen die in grote lijnen zijn zoals jij en je bent opgegroeid in een bepaalde familie. Het is heel logisch dat de omgeving precies dat beeld laat zien, dat jij als een ideaal voor ogen hebt. Maar dat is erg misleidend natuurlijk, want, zoals gezegd, je omgeving is alles behalve representatief.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:34:32 #71
81601 Jikpunth
pi_60897549
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef Schunckelstar het volgende:
hier ga ik niet eens serieus op reageren
Ik zou zeggen probeer het eens ... Er is genoeg wetenschappelijk onderzoek over gedaan. Als jij niks met je hersens doet dan wordt je gewoon dommer. Precies hetzelfde als de bodybuilder die niet naar de sportschool gaat.
pi_60897569
quote:

[..]

BULLSHIT! Het gaat erom of je je werk leuk vindt. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Ik verdien best goed, maar de belangrijkste reden waarom ik dit werk doe is vanwege het plezier wat ik eruit haal.

Wellicht kan je in de prostitutie ook goed verdienen, maar zou jij daarom je sterretje aanbieden aan de best betalende oude viezerik van 50 jaar?
you're good, you could be better, but you'll never be me.......
pi_60897579
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:33 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ooooh ja, de omgeving . Die is ook altijd zo heerlijk representatief. Er ooit bij stilgestaan dat de omgeving zich 'vormt' naar je eigen idealen? Je sluit immers vriendschappen met mensen die in grote lijnen zijn zoals jij en je bent opgegroeid in een bepaalde familie. Het is heel logisch dat de omgeving precies dat beeld laat zien, dat jij als een ideaal voor ogen hebt. Maar dat is erg misleidend natuurlijk, want, zoals gezegd, je omgeving is alles behalve representatief.
als mensen het over hun omgeving hebben zijn dat niet alleen vrienden en familie hoor
dat zijn dan bijvoorbeeld ook mensen die je maar heel oppervlakkig kent,of mensen die je leert kennen
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:36:55 #74
81601 Jikpunth
pi_60897599
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:35 schreef Nodoctrine het volgende:
BULLSHIT! Het gaat erom of je je werk leuk vindt. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. Ik verdien best goed, maar de belangrijkste reden waarom ik dit werk doe is vanwege het plezier wat ik eruit haal.

Wellicht kan je in de prostitutie ook goed verdienen, maar zou jij daarom je sterretje aanbieden aan de best betalende oude viezerik van 50 jaar?
Omdat als je het goed doet je na je 30ste niet meer hoeft te werken . Maar ja ik ben het met je eens hoor, je moet doen wat je leuk vindt.
pi_60897600
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:34 schreef Jikpunth het volgende:

[..]

Ik zou zeggen probeer het eens ... Er is genoeg wetenschappelijk onderzoek over gedaan. Als jij niks met je hersens doet dan wordt je gewoon dommer. Precies hetzelfde als de bodybuilder die niet naar de sportschool gaat.
als jij je hersens alleen benut tijdens je werk heb ik toch ernstig medelijden met je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')