abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:14:14 #26
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60897151
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:05 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ik heb geen mening over andereN, iedereen heeft ZIJN plekje op de wereld! zolang ze andereN ook maar in HUN waarde laten, als ze dat niet doen ben ik er tegen!
Je spreekt jezelf wel heel erg hard tegen in deze zin.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:15:06 #27
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60897163
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:10 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben het met je eens dat we elkaar moeten respecteren, maar ik kan mij niet voorstellen dat jij door het leven gaat zonder ooit kritiek te uiten op anderen.
ik vind ook welles iets niet leuk ja! ik hou bevoorbeeld niet van rocken maar ik zeg dan niet iedereen die rock luistert is dom of kampers of debielen.. van bevoorbeeld nick en simon zeggen ze dat wel want dat is dan weer niet goed genoeg voor de elitairen!!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:15:41 #28
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60897175
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:14 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wel heel erg hard tegen in deze zin.
nee hoor
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
pi_60897179
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:09 schreef Nodoctrine het volgende:
Ik snap je helemaal. Ik werk binnen een bepaalde positie omdat ik het werk leuk vind, maar kom mijn hele leven al mensen tegen die zich tot de upper class rekenen en zich beter voelen. Op de universiteit liepen er al mensen rond die mensen dom vonden die "slechts HBO" deden. BLEUH, gadverdomme ik kots op dat gedrag.

Ik heb vrienden die van het LTS afkomen die in een discussie menig WO'er onder tafel lullen met goede argumenten. Meestal is het gewoon keihard onbegrip. Ik zeg wel vaker, als je de wereld in hokjes kan zien is alles veel makkelijker. Je bent dan alleen wel bezig om de wereld te verkleinen en de waarheid onrecht aan te doen.

Ach kortzichtigheid komt in alle lagen van de bevolking en ook onder alle groepen. Van metalheads, tot gabbers, van de hockeyclub tot de voetbalvereniging. Blijkbaar willen mensen zich identificeren binnen één speciale groep.
Ik kan mij best voorstellen dat een laag opgeleide een hoog opgeleide onder de tafel lult bij bepaalde discussies. Als het gaat over, bijvoorbeeld, hoe je het beste je kozijnen kunt schuren, voordat je ze verft. Dat soort onderwerpen behoren nu eenmaal tot de expertise van de laag opgeleiden. Dat is hun werk. Als je als hoog opgeleide vervolgens denkt het beter te weten, maar de plank volledig misslaat, ja, dan sla je wel een pleefiguur.

Maar dat zegt helemaal niets over intelligentie. Een hoog opgeleide is standaard intelligenter dan een laag opgeleide. Er zijn uitzonderingen, dat is waar, maar die zijn minimaal. Ik denk dat het over het algemeen dan ook zo is dat discussies over meer abstracte onderwerpen beter gevoerd kunnen worden door hoog opgeleiden dan laag opgeleiden.
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:16:05 #30
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_60897184
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:09 schreef Nodoctrine het volgende:

Ik heb vrienden die van het LTS afkomen die in een discussie menig WO'er onder tafel lullen met goede argumenten.
Grappig hoe iedereen op Fok! altijd minimaal één zo'n vriend lijkt te hebben .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_60897185
Nick en Simon... daar noem je ook wat.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:17:16 #32
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60897210
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:16 schreef Quir het volgende:
Nick en Simon... daar noem je ook wat.
dat bedoel ik!!!
je neemt me niet serieus terwel het is gewoon gezellige muziek!!!
pi_60897214
Dus je erkent dat sommigen elitair zijn ?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_60897217
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ik vind ook welles iets niet leuk ja! ik hou bevoorbeeld niet van rocken maar ik zeg dan niet iedereen die rock luistert is dom of kampers of debielen.. van bevoorbeeld nick en simon zeggen ze dat wel want dat is dan weer niet goed genoeg voor de elitairen!!!
Dat ben ik zeker met je eens. Een 'elitaire' die afgeeft op hetgeen voor hem op een lager niveau staat is wat mij betreft niets waard. Ik ben ook geen fan van Nick en Simon, maar technisch gezien zingen ze goed en veel mensen genieten van hun muziek. Nou, dat is toch geweldig?
pi_60897222
quote:

[..]

Ik hoop niet dat je echt 23 bent
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:18:24 #36
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_60897233
quote:

[..]

nee hoor
Je hebt geen menig over anderen, maar je kunt wel tegen ze zijn als ze anderen niet in hun waarde laten. Dan heb je dus wel een mening over anderen.

Je spreekt jezelf dus wel tegen, en dan moet je niet zeggen dat het niet zo is.
pi_60897236
Goet topiek.
pi_60897240
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:17 schreef Feitosa het volgende:
Dus je erkent dat sommigen elitair zijn ?
Zelfbenoemde elitairen vooral .
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:19:08 #39
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60897245
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik kan mij best voorstellen dat een laag opgeleide een hoog opgeleide onder de tafel lult bij bepaalde discussies. Als het gaat over, bijvoorbeeld, hoe je het beste je kozijnen kunt schuren, voordat je ze verft. Dat soort onderwerpen behoren nu eenmaal tot de expertise van de laag opgeleiden. Dat is hun werk. Als je als hoog opgeleide vervolgens denkt het beter te weten, maar de plank volledig misslaat, ja, dan sla je wel een pleefiguur.

Maar dat zegt helemaal niets over intelligentie. Een hoog opgeleide is standaard intelligenter dan een laag opgeleide. Er zijn uitzonderingen, dat is waar, maar die zijn minimaal. Ik denk dat het over het algemeen dan ook zo is dat discussies over meer abstracte onderwerpen beter gevoerd kunnen worden door hoog opgeleiden dan laag opgeleiden.
hoogopgeleide is niet hetzelfde als slim volges mij!! een vriendin van me had op school altijd achten maar die is daarna in de bar gaan werken omdat ze dat leuk vind! die heeft dus niet veel diplomas ofzow maar ze is wel heel slim!!!
pi_60897266
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

wat een onzin
het is maar net waar je interesse ligt,wat voor een opleiding je gaat doen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60897269
De Nederlandse taal is zojuist een gruwelijke dood gestorven in dit topic
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_60897276
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:19 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

hoogopgeleide is niet hetzelfde als slim volges mij!! een vriendin van me had op school altijd achten maar die is daarna in de bar gaan werken omdat ze dat leuk vind! die heeft dus niet veel diplomas ofzow maar ze is wel heel slim!!!
Nee, dat is niet hetzelfde, maar er is wel veel overlap. Die vriendin van jou maakte een keuze die over het algemeen genomen voorkomt onder de minderheid. Maar je moet toch wel enige slimheid bezitten om een wetenschappelijke studie te doen hoor . En zo hoef je minder slim te zijn voor een MBO-opleiding.
pi_60897281
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
Niet zo elitair doen he!
pi_60897305
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:20 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

wat een onzin
Ik weet bijna zeker dat iemand die havo doet intelligenter is dan iemand die vmbo doet.
pi_60897312
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
In dit topic alleen? Moet je eens bij ons op school komen kijken.

Of zet je TV aan, zoek een kanaal zoals Jetix of Nickelodeon. Verloedering.
pi_60897323
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:20 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

wat een onzin
Ach ja, dat hoor je wel vaker, dan zegt een MBO'er: ik had makkelijk een hogere opleiding kunnen doen, maar ik ben lui en doe liever het werk wat ik nu doe. Dat zal heus voor sommigen gelden, maar over het algemeen is dat flauwekul. En bovendien kun je je interesses op verschillende niveau's najagen. Ben je geïnteresseerd in economische zaken, dan is er aanbod op MBO, op HBO èn op WO-niveau. Het verschil wordt echter bepaald door, inderdaad, intelligentie.
pi_60897334
haten = verlaten
pi_60897338
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef Dayuum het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat iemand die havo doet intelligenter is dan iemand die vmbo doet.
Nope, niet om dat ik zelf havo doe maar sommige mensen moeten zich kapot leren om op een bepaald niveau te kunnen presteren, of missen ontwikkeling in abstractie of analytisch vermogen.
pi_60897347
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef Dayuum het volgende:

[..]

Maakt toch geen bal uit. Uiteindelijk gaat het om wat je leuk vind en de centen.

Ik heb maar een MTS en toch ff 3500 netto gedraait deze maand. Zie het anderen niet zo snel verdienen hoor.
pi_60897374
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:24 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Maakt toch geen bal uit. Uiteindelijk gaat het om wat je leuk vind en de centen.

Ik heb maar een MTS en toch ff 3500 netto gedraait deze maand. Zie het anderen niet zo snel verdienen hoor.
Ja want het gaat uiteindelijk allemaal om hoeveel je verdient.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')