abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60895384
Veel te veel reclame en journaals vooral, terwijl er live sport bezig is (met NL-ers).
sig verwijderd door FA
pi_60896901
Of in het geval van de race van Bos gewoon een herhaling laten zien van een eerdere race van 'm. Dan maar EuroSport als je het wielrennen wil zien.

Trieste lijers bij de NOS!
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:01:17 #3
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60896942
Ik mijd dan alles om even de races te zien, gaan ze weer naar die schijtreclame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60896994
Je zou toch verwachten dat NOS langzaam beter word maar het is not steeds uiterst triest. Dat de keuze op waterpolo valt met een kans op de halve finale over roeien kan ik me nog ergens voorstellen. Maar baanwielrennen gaat volledig de mist in. En ze lopen weer achter de feiten aan. Laat dan toch de tweede wedstrijd van Bos gelijk zien, maar nee, reklame!!

Wat een trieste vertoning weer
pi_60897055
Vanochtend gaat het goed, veel keuze en je kunt niet alles laten zien. Maar ze maken wat mij betreft wel de goede keuzes. De reclames zijn nog steeds abnormaal veel maar daar moeten we maar aan wennen.

Iedereen hier moet wel ff onthouden dat je op internet alle sporten op 12 kanalen live kunt kijken. Geen enkele andere omroep in de wereld heeft dat.
pi_60897084
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef Remzz het volgende:

Iedereen hier moet wel ff onthouden dat je op internet alle sporten op 12 kanalen live kunt kijken.
Da's toch echt geen excuus om er zo'n potje van te maken op de televisie, andere zenders hebben precies hetzelfde aanbod qua kanalen uit Beijing en kunnen duidelijk een stuk aantrekkelijker programma maken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_60897137
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanochtend gaat het goed, veel keuze en je kunt niet alles laten zien. Maar ze maken wat mij betreft wel de goede keuzes. De reclames zijn nog steeds abnormaal veel maar daar moeten we maar aan wennen.

Iedereen hier moet wel ff onthouden dat je op internet alle sporten op 12 kanalen live kunt kijken. Geen enkele andere omroep in de wereld heeft dat.
Onzin van die streams, andere landen hebben de 'red button', dan kun je gewoon op tv kijken zonder al te veel vertraging zoals je bij de streams wel hebt en vaak zelfs allemaal in HD ipv op een computerschermpje en hopen dat het blijft draaien.
sig verwijderd door FA
pi_60897144
Het zal de komende week wel niet veranderen.
De NOS heeft er nu eenmaal voor gekozen om het op deze manier te doen.
Beetje jammer, maar gelukkig zijn er nog genoeg andere zenders.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_60897145
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef blackEyEz321 het volgende:
Je zou toch verwachten dat NOS langzaam beter word maar het is not steeds uiterst triest. Dat de keuze op waterpolo valt met een kans op de halve finale over roeien kan ik me nog ergens voorstellen. Maar baanwielrennen gaat volledig de mist in. En ze lopen weer achter de feiten aan. Laat dan toch de tweede wedstrijd van Bos gelijk zien, maar nee, reklame!!

Wat een trieste vertoning weer
Ik zit me hier ook al dagen mateloos te ergeren zeg.. Bijna alles wordt re-live uitgezonden
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 augustus 2008 @ 12:15:31 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60897169
Ja jammer van de NOS
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60897177
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:13 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Onzin van die streams, andere landen hebben de 'red button', dan kun je gewoon op tv kijken zonder al te veel vertraging zoals je bij de streams wel hebt en vaak zelfs allemaal in HD ipv op een computerschermpje en hopen dat het blijft draaien.
Ah dat wist ik niet, ik las ergens dat de NOS hier de enigste in was....

Overdag is het niet allemaal perfect maar ik wil wel ff zeggen dat het overzicht elke avond tussen half 9 en half 10 wel erg mooi in elkaar zit en het programma van Smeets ook.
pi_60897339
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Remzz het volgende:

[..]

Overdag is het niet allemaal perfect maar ik wil wel ff zeggen dat het overzicht elke avond tussen half 9 en half 10 wel erg mooi in elkaar zit en het programma van Smeets ook.
Daar is de NOS ook de enige in. BBC, Belgie hebben allemaal zo'n 'red button' en dan kan je uit de 'streams' kiezen welke je wil zien op dat moment. Wij in Nederland moeten de computer opstarten, naar de site van de NOS gaan en naar een klein schermpje zitten turen. Is leuk voor de lui die op het werk ook wat van de sport willen zien (ambtenaren hebben er tijd zat voor) maar minder leuk en handig voor mensen die thuis zitten (vakantie, ziekte, pensioen, ww). NOS loopt mijlenver achter op de digitale technologie die ze in Belgie en Engeland wel hebben.
pi_60897366
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Remzz het volgende:

[..]

Zeker, het gedeelte van de dag wanneer er geen live sport is, zit goed in elkaar. Maar daar gaat het me niet om .

Zou Hijgenaar nu winnen? Ik weet het allang..
sig verwijderd door FA
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:27:27 #14
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_60897405
engeland met een bbc die een budget heeft wat 200x groter is dan onze NOS.

als je dingen live wil zien moet je bij de streams zijn, dat is duidelijk. Wil je nederlanders achter elkaar zien met commentaar, moet je naar nederland 1 kijken.

Je moet ook realiseren dat niet iedereen sinds 3 uur vanmorgen aan het kijken is. Dus komen er vaak herhalingen. En zoveel reclame is ook zwaar overdreven. Dat is 2x per uur maximaal en het journaal duurt wel geteld 5 minuten.
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_60897423
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef werkeend het volgende:
Je moet ook realiseren dat niet iedereen sinds 3 uur vanmorgen aan het kijken is. Dus komen er vaak herhalingen. En zoveel reclame is ook zwaar overdreven. Dat is 2x per uur maximaal en het journaal duurt wel geteld 5 minuten.
Dat is 25% van de tijd! Daarnaast nog zeker 10% van de tijd analyseren en nabeschouwen.
sig verwijderd door FA
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:29:08 #16
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_60897436
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:25 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Zeker, het gedeelte van de dag wanneer er geen live sport is, zit goed in elkaar. Maar daar gaat het me niet om .

Zou Hijgenaar nu winnen? Ik weet het allang..
wat wil je dan? dat ze 4 kleine schermpjes met 4x commentaar laten zien omdat er 4 nederlanders toevallig tegelijk bezig zijn in 4 verschillende sporten? de nos kiest er voor om zoveel mogelijk onze nederlanders te laten zien en ja dan heb je heel vaak dat het niet live gaat omdat dat gewoon niet mogelijk is.

En als de bbc/belg beter is waarom kijk je daar dan niet?
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 augustus 2008 @ 12:29:46 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60897449
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef werkeend het volgende:

Die herhalingen komen te vaak langs, en dan ook nog in het journaal en later bij Mart.
Reclame is teveel. En dat journaal is ieder uur het zelfde. Het journaal kan ook best naar NL 2.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:30:04 #18
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60897457
het is echt niet overdreven. Ze lopen steeds achter.
pi_60897479
Ergeren is niet goed voor een mens, ik ben benieuwd of er springen op TV komt.
pi_60897499
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef werkeend het volgende:

[..]

wat wil je dan? dat ze 4 kleine schermpjes met 4x commentaar laten zien omdat er 4 nederlanders toevallig tegelijk bezig zijn in 4 verschillende sporten? de nos kiest er voor om zoveel mogelijk onze nederlanders te laten zien en ja dan heb je heel vaak dat het niet live gaat omdat dat gewoon niet mogelijk is.
De 'red button'-functie, niks 4 kleine schermpjes (zoals we nu moeten doen met de streams). Dus gewoon ZELF kiezen wat ik wil zien, op volledig scherm, live, op tv.
quote:
En als de bbc/belg beter is waarom kijk je daar dan niet?
Dat doe ik ook 80% van de tijd.
sig verwijderd door FA
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:31:30 #21
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_60897501
Ok, we willen dus geen reclame. Alles live. geen beschouwingen. geen journaal.

Prima.

doen we.

betaal jij even de vele miljoenen die de reclameinkomsten die we nu missen?
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:31:49 #22
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60897509
en waarom nu een reportage die al geweest is!!!

Die streams is echt niet uniek. de BBC, ZDF en VRT hebben allemaal een rode knop, dus je kunt zelfs zeggen dat we achter lopen!
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:32:17 #23
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_60897517
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De 'red button'-functie, niks 4 kleine schermpjes (zoals we nu moeten doen met de streams). Dus gewoon ZELF kiezen wat ik wil zien, op volledig scherm, live, op tv.
[..]

Dat doe ik ook 80% van de tijd.
red button kan alleen maar bij digitale tv. Heb jij het artikel gelezen waar stond hoeveel mensen nu digitaal hebben? zeer weinig... dus nee, de nos gaat hier niet aan doen omdat het veel geld kost en weinig oplevert
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:33:02 #24
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60897526
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef werkeend het volgende:
Ok, we willen dus geen reclame. Alles live. geen beschouwingen. geen journaal.

Prima.

doen we.

betaal jij even de vele miljoenen die de reclameinkomsten die we nu missen?
Het heeft met timing en keuzes te maken, die is niet best!

Waterpolo uitspelen was een goede keuze. Maar tussendoor gingen ze naar het tennis
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:33:18 #25
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_60897531
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef Denewar het volgende:
en waarom nu een reportage die al geweest is!!!

Die streams is echt niet uniek. de BBC, ZDF en VRT hebben allemaal een rode knop, dus je kunt zelfs zeggen dat we achter lopen!
Omdat niet iedereen de hele dag de olympische spelen volgt.. Daarom is er veel herhaling.

Ben ik nou zo slim, of zijn jullie nou zo dom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')