Da's toch echt geen excuus om er zo'n potje van te maken op de televisie, andere zenders hebben precies hetzelfde aanbod qua kanalen uit Beijing en kunnen duidelijk een stuk aantrekkelijker programma maken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef Remzz het volgende:
Iedereen hier moet wel ff onthouden dat je op internet alle sporten op 12 kanalen live kunt kijken.
Onzin van die streams, andere landen hebben de 'red button', dan kun je gewoon op tv kijken zonder al te veel vertraging zoals je bij de streams wel hebt en vaak zelfs allemaal in HD ipv op een computerschermpje en hopen dat het blijft draaien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef Remzz het volgende:
Vanochtend gaat het goed, veel keuze en je kunt niet alles laten zien. Maar ze maken wat mij betreft wel de goede keuzes. De reclames zijn nog steeds abnormaal veel maar daar moeten we maar aan wennen.
Iedereen hier moet wel ff onthouden dat je op internet alle sporten op 12 kanalen live kunt kijken. Geen enkele andere omroep in de wereld heeft dat.
Ik zit me hier ook al dagen mateloos te ergeren zeg.. Bijna alles wordt re-live uitgezondenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef blackEyEz321 het volgende:
Je zou toch verwachten dat NOS langzaam beter word maar het is not steeds uiterst triest. Dat de keuze op waterpolo valt met een kans op de halve finale over roeien kan ik me nog ergens voorstellen. Maar baanwielrennen gaat volledig de mist in. En ze lopen weer achter de feiten aan. Laat dan toch de tweede wedstrijd van Bos gelijk zien, maar nee, reklame!!
Wat een trieste vertoning weer
Ah dat wist ik niet, ik las ergens dat de NOS hier de enigste in was....quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin van die streams, andere landen hebben de 'red button', dan kun je gewoon op tv kijken zonder al te veel vertraging zoals je bij de streams wel hebt en vaak zelfs allemaal in HD ipv op een computerschermpje en hopen dat het blijft draaien.
Daar is de NOS ook de enige in. BBC, Belgie hebben allemaal zo'n 'red button' en dan kan je uit de 'streams' kiezen welke je wil zien op dat moment. Wij in Nederland moeten de computer opstarten, naar de site van de NOS gaan en naar een klein schermpje zitten turen. Is leuk voor de lui die op het werk ook wat van de sport willen zien (ambtenaren hebben er tijd zat voor) maar minder leuk en handig voor mensen die thuis zitten (vakantie, ziekte, pensioen, ww). NOS loopt mijlenver achter op de digitale technologie die ze in Belgie en Engeland wel hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, ik las ergens dat de NOS hier de enigste in was....
Overdag is het niet allemaal perfect maar ik wil wel ff zeggen dat het overzicht elke avond tussen half 9 en half 10 wel erg mooi in elkaar zit en het programma van Smeets ook.
Zeker, het gedeelte van de dag wanneer er geen live sport is, zit goed in elkaar. Maar daar gaat het me niet omquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:15 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet, ik las ergens dat de NOS hier de enigste in was....
Overdag is het niet allemaal perfect maar ik wil wel ff zeggen dat het overzicht elke avond tussen half 9 en half 10 wel erg mooi in elkaar zit en het programma van Smeets ook.
Dat is 25% van de tijd! Daarnaast nog zeker 10% van de tijd analyseren en nabeschouwen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef werkeend het volgende:
Je moet ook realiseren dat niet iedereen sinds 3 uur vanmorgen aan het kijken is. Dus komen er vaak herhalingen. En zoveel reclame is ook zwaar overdreven. Dat is 2x per uur maximaal en het journaal duurt wel geteld 5 minuten.
wat wil je dan? dat ze 4 kleine schermpjes met 4x commentaar laten zien omdat er 4 nederlanders toevallig tegelijk bezig zijn in 4 verschillende sporten? de nos kiest er voor om zoveel mogelijk onze nederlanders te laten zien en ja dan heb je heel vaak dat het niet live gaat omdat dat gewoon niet mogelijk is.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, het gedeelte van de dag wanneer er geen live sport is, zit goed in elkaar. Maar daar gaat het me niet om.
Zou Hijgenaar nu winnen? Ik weet het allang..
Die herhalingen komen te vaak langs, en dan ook nog in het journaal en later bij Mart.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:27 schreef werkeend het volgende:
Je moet ook realiseren dat niet iedereen sinds 3 uur vanmorgen aan het kijken is. Dus komen er vaak herhalingen. En zoveel reclame is ook zwaar overdreven. Dat is 2x per uur maximaal en het journaal duurt wel geteld 5 minuten.
De 'red button'-functie, niks 4 kleine schermpjes (zoals we nu moeten doen met de streams). Dus gewoon ZELF kiezen wat ik wil zien, op volledig scherm, live, op tv.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef werkeend het volgende:
[..]
wat wil je dan? dat ze 4 kleine schermpjes met 4x commentaar laten zien omdat er 4 nederlanders toevallig tegelijk bezig zijn in 4 verschillende sporten? de nos kiest er voor om zoveel mogelijk onze nederlanders te laten zien en ja dan heb je heel vaak dat het niet live gaat omdat dat gewoon niet mogelijk is.
Dat doe ik ook 80% van de tijd.quote:En als de bbc/belg beter is waarom kijk je daar dan niet?
red button kan alleen maar bij digitale tv. Heb jij het artikel gelezen waar stond hoeveel mensen nu digitaal hebben? zeer weinig... dus nee, de nos gaat hier niet aan doen omdat het veel geld kost en weinig oplevertquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De 'red button'-functie, niks 4 kleine schermpjes (zoals we nu moeten doen met de streams). Dus gewoon ZELF kiezen wat ik wil zien, op volledig scherm, live, op tv.
[..]
Dat doe ik ook 80% van de tijd.
Het heeft met timing en keuzes te maken, die is niet best!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef werkeend het volgende:
Ok, we willen dus geen reclame. Alles live. geen beschouwingen. geen journaal.
Prima.
doen we.
betaal jij even de vele miljoenen die de reclameinkomsten die we nu missen?
Omdat niet iedereen de hele dag de olympische spelen volgt.. Daarom is er veel herhaling.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:31 schreef Denewar het volgende:
en waarom nu een reportage die al geweest is!!!![]()
Die streams is echt niet uniek. de BBC, ZDF en VRT hebben allemaal een rode knop, dus je kunt zelfs zeggen dat we achter lopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |