abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60891422
Dus ik stond laatst ff bij een telefoonboer. (t-mob in dit geval)
Abonnement liep af, wou wat nieuws.
Vraag in de eerste instantie naar wat toestelletjes. Gaat hij die een beetje semi zitten afkraken, drukt hij me een iphone onder de neus.
like WTF moet ik met een iphone.
A: Heb ik een 80GB ipod, en dat is dus al één apple product te veel in mijn huishouden.
B: Ik bel alleen met mijn telefoon, wat moet ik met die overige teringzooi?

Klacht: Mensen die er van uit gaan dat je gelijk maar een iphone wil hebben als je een beetje naar de relatief simpelere telefoons zit te staren.
Positief: Uiteindelijk maar gewoon sim-only genomen en oude toestel behouden dus geld bespaard.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:08:34 #2
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60891442
Tja ze krijgen ze niet aan de straat stenen kwijt, dus vandaar
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_60891460
Gebruik een post-icon, daarnaast zou ik naar de plaatselijke Turk gaan, die heeft vast nog ergens een N82
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:09:44 #4
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60891466
Had je em door kunnen verkopen krijg je mooi 500e voor
pi_60891468
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef WallOfStars het volgende:
Tja ze krijgen ze niet aan de straat stenen kwijt, dus vandaar
Ah okay
pi_60891528
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef mooiboi89 het volgende:
Gebruik een post-icon, daarnaast zou ik naar de plaatselijke Turk gaan, die heeft vast nog ergens een N82
Post iconen ga ik gebruiken op het moment dat de titanic uit zichzelf van de bodem van de oceaan komt en mij anaal penetreert terwijl ik met een iphone zit te bellen die ik een half uur eerder heb gekocht bij de t-mobile winkel.
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Had je em door kunnen verkopen krijg je mooi 500e voor

Maar dan heb ik wel een abo van 65 donders per maand waar ik ook nog eens geen zak mee kan.
No thanks.
pi_60891557
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:12 schreef McKillem het volgende:

[..]

Post iconen ga ik gebruiken op het moment dat de titanic uit zichzelf van de bodem van de oceaan komt en mij anaal penetreert terwijl ik met een iphone zit te bellen die ik een half uur eerder heb gekocht bij de t-mobile winkel.
[..]

Maar dan heb ik wel een abo van 65 donders per maand waar ik ook nog eens geen zak mee kan.
No thanks.
En de N82 dan
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_60891587
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:13 schreef mooiboi89 het volgende:

[..]

En de N82 dan
Ja dies wel nais.
pi_60891644
Ach het is best een leuk toestel... alleen het gebrek aan vrijheid bevalt me niet zo. Laat een KPN of Vodafone er eerst maar eens mee op de proppen komen, dan heb ik de keuze voor een betrouwbaar netwerk... en waarschijnlijk betere voorwaarden omdat er dan concurrentie mogelijk is zoals het hoort.
pi_60891661
En wat betaal je nu voor een sim-only?

Ik denk dat je alsnog genaaid bent eigenlijk. Had je het via gsmtopdeal besteld had je EN een gratis telefoon EN een goedkoper abonnementsbedrag dan die van sim-only.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_60891742
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef nachtdier2 het volgende:
En wat betaal je nu voor een sim-only?

Ik denk dat je alsnog genaaid bent eigenlijk. Had je het via gsmtopdeal besteld had je EN een gratis telefoon EN een goedkoper abonnementsbedrag dan die van sim-only.
Ik ben nu 20 euro de maand kwijt voor 30 euro beltegoed/sms te goed (16ct/m / sms) wat onbeperkt goed blijft, onbeperkt internets abonnement er bij. Waar ik het eerste jaar ook nog 5 euro korting op heb dus 15 euro betaal o.i.d.

Ik zeg: Als je het nog goedkoper ziet, suck it. Ik vind het prima. Ik heb de abonnementskosten op deze manier al gehalveerd.
pi_60891789
een nieuw abonnement willen en dan een gsm uitzoeken is zowiezo voor sukkels

neem dan een abonnement met gratis navigatie/plasma tv/laptop/ps3 ofso
Nothing to see here, carry on
pi_60891803
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef Henno het volgende:
Ach het is best een leuk toestel... alleen het gebrek aan vrijheid bevalt me niet zo. Laat een KPN of Vodafone er eerst maar eens mee op de proppen komen, dan heb ik de keuze voor een betrouwbaar netwerk... en waarschijnlijk betere voorwaarden omdat er dan concurrentie mogelijk is zoals het hoort.
Wat heeft iedereen toch over het netwerk van T-Mobile te meuren.
Ik heb overal bereik met t-mobile en ik komt van Den Haag naar Enschede soms nog zuidelijker.
pi_60891811
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef RijstNatie het volgende:
een nieuw abonnement willen en dan een gsm uitzoeken is zowiezo voor sukkels

neem dan een abonnement met gratis navigatie/plasma tv/laptop/ps3 ofso
Gratis bestaat niet.
Je betaald alleen in termijnen er voor.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:28:24 #15
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_60891818
Idd met T-mobile nooit problemen met bereik eigenlijk
pi_60891852
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Idd met T-mobile nooit problemen met bereik eigenlijk
Volgens mij is het nog een beetje dat meelullen van vroegah toen alles anders was.
Maar T-Mobile + slecht netwerk is inmiddels achterhaald.
Als ik in de trein zit valt het wel eens weg af en toe, maar dat had ik met kpn telfort en vodafone evengoed.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:31:35 #17
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60891861
iPhone .
2000 light years from home
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:36:17 #18
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60891915
t-mobile pusht de iphone een beetje, introductie heeft nogal wat geld gekost en ze marges die ze hebben zijn minimaal. Apple schijnt nogal wat geld over te houden van elke verkochte telefoon/abo

En kwa bereik had ik met mijn telefoon met orange beter bereik dan met t-mobile Maar dat zal nu wel anders zijn aangezien ze eind juli de netwerken hebben samengevoegd.
pi_60891957
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef Fugie het volgende:
t-mobile pusht de iphone een beetje, introductie heeft nogal wat geld gekost en ze marges die ze hebben zijn minimaal. Apple schijnt nogal wat geld over te houden van elke verkochte telefoon/abo

En kwa bereik had ik met mijn telefoon met orange beter bereik dan met t-mobile Maar dat zal nu wel anders zijn aangezien ze eind juli de netwerken hebben samengevoegd.
Ik heb echt helemaal nooit berijkproblemen gehad nog.
Heb er al mee gezeten ergens bovenin duitsland. T-Mobile Deutschland
Voeg dat samen met de feitelijk betere service die ze leveren tegenover KPN is de keus voor mij vrij simpel.
Ze zijn ook flink wat goedkoper, dat merkte ik gelijk bij het eerste factuur al. Heb een redelijk vaag abonnement bij T-Mobile momenteel. Gaat niet met minuten maar tegoed. Komt er iig op neer dat alles "uit de bundel" gaat. Geweldig abonnement iig. Ook omdat er geen pijl op mijn belgedrag valt te trekken en het btg goed blijft zolang ik bij hun klant blijf.
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:42:14 #20
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60891995
flex

mijn orange abo ownde nog steeds alles though, daar ging echt alles uit 1 bundel. Internet, mms, sms, 0900 nummers, en normaal bellen Ben er achter gekomen dat t-mobile toch wat slimmer is daarmee

Overigens ga ik er over een jaar weer mooi weg, ik heb in 1 maand meer problemen gehad dan in 4 jaar bij orange. Bovendien is alles buiten de bundel bij t-mobile echt gelijk de hoofdprijs betalen.
pi_60892024
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Fugie het volgende:
flex

mijn orange abo ownde nog steeds alles though, daar ging echt alles uit 1 bundel. Internet, mms, sms, 0900 nummers, en normaal bellen Ben er achter gekomen dat t-mobile toch wat slimmer is daarmee

Overigens ga ik er over een jaar weer mooi weg, ik heb in 1 maand meer problemen gehad dan in 4 jaar bij orange. Bovendien is alles buiten de bundel bij t-mobile echt gelijk de hoofdprijs betalen.
Heb ik bij flex niet. Mijn minuten kosten buiten de bundel minder dan er buiten. 15ct ipv 16ct. Geen idee hoe ze dat doen, maar ik vind het een prima abonnement. Staat wel tegenover dat ik binnen de bundel meer zahl natzurlich. Minutenabonnementen zijn omgerekend iets van 8 cent oid?
Ook gaat bij mij alles uit de bundel, incl bellen naar buitenland en 0900 meuk enz.
Dit jaar redelijk veel vanuit duitsland gebeld/smst. (vanaf evenement) Niet teruggezien op factuur.
Het is alleen een kutabonnement om een toestel bij te nemen. Maar sim-only zeer aantrekkelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door McKillem op 17-08-2008 01:50:00 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 01:54:55 #22
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60892137
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Heb ik bij flex niet. Mijn minuten kosten buiten de bundel minder dan er buiten. 15ct ipv 16ct. Geen idee hoe ze dat doen, maar ik vind het een prima abonnement. Staat wel tegenover dat ik binnen de bundel meer zahl natzurlich. Minutenabonnementen zijn omgerekend iets van 8 cent oid?
Ook gaat bij mij alles uit de bundel, incl bellen naar buitenland en 0900 meuk enz.
Dit jaar redelijk veel vanuit duitsland gebeld/smst. (vanaf evenement) Niet teruggezien op factuur.
Het is alleen een kutabonnement om een toestel bij te nemen. Maar sim-only zeer aantrekkelijk.
achja ik heb het abo gekozen waarbij mijn telefoon het goedkoopst was Over een jaar ga ik me wel weer druk maken over wat ik moet betalen
pi_60892190
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 01:54 schreef Fugie het volgende:

[..]

achja ik heb het abo gekozen waarbij mijn telefoon het goedkoopst was Over een jaar ga ik me wel weer druk maken over wat ik moet betalen
Hahaha, ik heb al de ontdekking gedaan dat het goedkoper is om gewoon een half jaar te wachten en dan een toestel lost te kopen ipv i.c.m. een abonnement.
Ik heb nu dus gewoon een abonnement dat écht bij me past. En een toestel dat ik een paar maanden terug heb gekocht voor 150 euro. (6300)

Maarjah, het is een geduldklus die soms ook wel moeilijk is moet ikzelf ook toegeven.
Nieuwe speeldingetjes.
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:02:10 #24
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60892200
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb al de ontdekking gedaan dat het goedkoper is om gewoon een half jaar te wachten en dan een toestel lost te kopen ipv i.c.m. een abonnement.

Maarjah, het is een geduldklus die soms ook wel moeilijk is moet ikzelf ook toegeven.
Nieuwe speeldingetjes.
telefoon kapot = nieuwe nodig hebben Dan maakt het niet zoveel meer uit
pi_60892225
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:02 schreef Fugie het volgende:

[..]

telefoon kapot = nieuwe nodig hebben Dan maakt het niet zoveel meer uit
Mwah, ik zorg altijd wel dat ik iig iets van een financiële backup heb dat ik iig ten aller tijde een nieuwe fatsoenlijke telefoon zou kunnen kopen zou dat nodig zijn.
Maargoed, iedereen is dat anders in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')