Ah okayquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:08 schreef WallOfStars het volgende:
Tja ze krijgen ze niet aan de straat stenen kwijt, dus vandaar
Post iconen ga ik gebruiken op het moment dat de titanic uit zichzelf van de bodem van de oceaan komt en mij anaal penetreert terwijl ik met een iphone zit te bellen die ik een half uur eerder heb gekocht bij de t-mobile winkel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef mooiboi89 het volgende:
Gebruik een post-icon, daarnaast zou ik naar de plaatselijke Turk gaan, die heeft vast nog ergens een N82
quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Had je em door kunnen verkopen krijg je mooi 500e voor
En de N82 danquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Post iconen ga ik gebruiken op het moment dat de titanic uit zichzelf van de bodem van de oceaan komt en mij anaal penetreert terwijl ik met een iphone zit te bellen die ik een half uur eerder heb gekocht bij de t-mobile winkel.
[..]
Maar dan heb ik wel een abo van 65 donders per maand waar ik ook nog eens geen zak mee kan.
No thanks.
Ik ben nu 20 euro de maand kwijt voor 30 euro beltegoed/sms te goed (16ct/m / sms) wat onbeperkt goed blijft, onbeperkt internets abonnement er bij. Waar ik het eerste jaar ook nog 5 euro korting op heb dus 15 euro betaal o.i.d.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef nachtdier2 het volgende:
En wat betaal je nu voor een sim-only?
Ik denk dat je alsnog genaaid bent eigenlijk. Had je het via gsmtopdeal besteld had je EN een gratis telefoon EN een goedkoper abonnementsbedrag dan die van sim-only.
Wat heeft iedereen toch over het netwerk van T-Mobile te meuren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:19 schreef Henno het volgende:
Ach het is best een leuk toestel... alleen het gebrek aan vrijheid bevalt me niet zo. Laat een KPN of Vodafone er eerst maar eens mee op de proppen komen, dan heb ik de keuze voor een betrouwbaar netwerk... en waarschijnlijk betere voorwaarden omdat er dan concurrentie mogelijk is zoals het hoort.
Gratis bestaat niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:26 schreef RijstNatie het volgende:
een nieuw abonnement willen en dan een gsm uitzoeken is zowiezo voor sukkels
neem dan een abonnement met gratis navigatie/plasma tv/laptop/ps3 ofso
Volgens mij is het nog een beetje dat meelullen van vroegah toen alles anders was.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Idd met T-mobile nooit problemen met bereik eigenlijk
Ik heb echt helemaal nooit berijkproblemen gehad nog.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:36 schreef Fugie het volgende:
t-mobile pusht de iphone een beetje, introductie heeft nogal wat geld gekost en ze marges die ze hebben zijn minimaal. Apple schijnt nogal wat geld over te houden van elke verkochte telefoon/abo
En kwa bereik had ik met mijn telefoon met orange beter bereik dan met t-mobileMaar dat zal nu wel anders zijn aangezien ze eind juli de netwerken hebben samengevoegd.
Heb ik bij flex niet. Mijn minuten kosten buiten de bundel minder dan er buiten. 15ct ipv 16ct. Geen idee hoe ze dat doen, maar ik vind het een prima abonnement. Staat wel tegenover dat ik binnen de bundel meer zahl natzurlich. Minutenabonnementen zijn omgerekend iets van 8 cent oid?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Fugie het volgende:
flex
mijn orange abo ownde nog steeds alles though, daar ging echt alles uit 1 bundel. Internet, mms, sms, 0900 nummers, en normaal bellenBen er achter gekomen dat t-mobile toch wat slimmer is daarmee
![]()
Overigens ga ik er over een jaar weer mooi weg, ik heb in 1 maand meer problemen gehad dan in 4 jaar bij orange. Bovendien is alles buiten de bundel bij t-mobile echt gelijk de hoofdprijs betalen.
achja ik heb het abo gekozen waarbij mijn telefoon het goedkoopst wasquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:44 schreef McKillem het volgende:
[..]
Heb ik bij flex niet. Mijn minuten kosten buiten de bundel minder dan er buiten. 15ct ipv 16ct. Geen idee hoe ze dat doen, maar ik vind het een prima abonnement. Staat wel tegenover dat ik binnen de bundel meer zahl natzurlich. Minutenabonnementen zijn omgerekend iets van 8 cent oid?
Ook gaat bij mij alles uit de bundel, incl bellen naar buitenland en 0900 meuk enz.
Dit jaar redelijk veel vanuit duitsland gebeld/smst. (vanaf evenement) Niet teruggezien op factuur.
Het is alleen een kutabonnement om een toestel bij te nemen. Maar sim-only zeer aantrekkelijk.
Hahaha, ik heb al de ontdekking gedaan dat het goedkoper is om gewoon een half jaar te wachten en dan een toestel lost te kopen ipv i.c.m. een abonnement.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja ik heb het abo gekozen waarbij mijn telefoon het goedkoopst wasOver een jaar ga ik me wel weer druk maken over wat ik moet betalen
telefoon kapot = nieuwe nodig hebbenquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb al de ontdekking gedaan dat het goedkoper is om gewoon een half jaar te wachten en dan een toestel lost te kopen ipv i.c.m. een abonnement.
Maarjah, het is een geduldklus die soms ook wel moeilijk is moet ikzelf ook toegeven.
Nieuwe speeldingetjes.![]()
Mwah, ik zorg altijd wel dat ik iig iets van een financiële backup heb dat ik iig ten aller tijde een nieuwe fatsoenlijke telefoon zou kunnen kopen zou dat nodig zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
telefoon kapot = nieuwe nodig hebbenDan maakt het niet zoveel meer uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |