Nee maar een zender waar ze een hele grote hap nemen uit de muziekindustrie, dus ook Autechre ipv alleen de breezah-top40 muziek, zou toch wel moeten kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:37 schreef Enslaved het volgende:
Dat komt doordat niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft als jou! (Gelukkig)
Er is toch ook geen aparte zender voor Metal of complexe electronische muziek zoals Autechre?
Hallo het is 2008, wie kijkt er überhaupt nog tv.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Alleen tmf als muziek zender
Ik heb, tmf, tmf nl, tmf dance (dance ja), VH1, Excite, MTV, MTV brand new, twee van die hollandstalige kutzenders, en natuurlijk 2 3voor12 zenders.
Tip, schaf digitale tv aan, kost je maar 4 e per maand extra ofzo
Goed puntquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Hallo het is 2008, wie kijkt er überhaupt nog tv.
De breezersletjes moeten wel blijven kijken en SMSen natuurlijkquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:03 schreef FictionalFenna het volgende:
Het is wel raar dat de muzieksmaak van mensen verfijnder is geworden (internet is van grote invloed hierop), maar dat de mainstream hier niet op inspeelt en het liever bij het oude en saaie houdt.
Die heb ik hier ook, maar geen één daarvan zendt mijn soort muziek uit (de laatste twee uit de OP zijn wel een goed voorbeeld daarvan).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
Alleen tmf als muziek zender
Ik heb, tmf, tmf nl, tmf dance (dance ja), VH1, Excite, MTV, MTV brand new, twee van die hollandstalige kutzenders, en natuurlijk 2 3voor12 zenders.
Tip, schaf digitale tv aan, kost je maar 4 e per maand extra ofzo
Luister je wel naar de goeie dance dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:08 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ik vind dance van de laatste tijd tegenvallen
Als ik jou moet geloven vind iedereen commerciële bagger en boze neger muziek heel leuk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:37 schreef Enslaved het volgende:
Dat komt doordat niet iedereen dezelfde muzieksmaak heeft als jou! (Gelukkig)
boze negert muziek rouleert wel hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven vind iedereen commerciële bagger en boze neger muziek heel leuk.
Cypress Hill is de enige in dat genre dat mij nog enigzins boeit. De rest kan de prullenmand in. En laten ze dat nu juist ook niet uitzenden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
boze negert muziek rouleert wel hoor
hippies werken niet, hebben geen stroom, dus ook geen tv. en als ze al een tv hadden dan werd die weer verkocht voor dope.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:10 schreef Quir het volgende:
Ze zouden wat meer (echte) metal op TV moeten uitzenden.
en tv kijken in een kapsalon zit er al helemaal niet inquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:11 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
hippies werken niet, hebben geen stroom, dus ook geen tv. en als ze al een tv hadden dan werd die weer verkocht voor dope.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |