Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn alle Nederlanders die voor Barca werden omdat er zoveel Nederlanders bij speelden nu aan het overstappen naar Real Madrid?
quote:
Zullen er genoeg van zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:23 schreef MFPascal het volgende:
Als je alleen daarom supporter bent dan mag je van mijn part wel oprotten.
koopjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef venomsnake het volgende:
clausule van 80 miljoen euro
quote:Laporta mag voorzitter van Barcelona blijven
BARCELONA - Joan Laporta mag nog twee jaar voorzitter van Barcelona blijven. Leden van de Catalaanse club spraken zondag tijdens een buitengewone vergadering hun vertrouwen in de preses uit.
Laporta lag onder vuur omdat Barcelona de titel de laatste twee jaar aan Real Madrid moest laten. Laporta werd niet unaniem verkozen. Slechts 52 procent van de 942 aanwezige leden steunden een langer verblijf van de voorzitter. Ruim 37 procent stemden voor het aftreden van Laporta.
En waarom niet? Er was geen enkele reden om deze wedstrijd te verliezen. Ik voorspel dat we dit seizoen weer niks winnen, dat Laporta en Guardiola aan het eind van het seizoen hun biezen kunnen pakken en we volgend jaar Sandro Rosell als nieuwe president hebben.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:49 schreef Tim86 het volgende:
1-0 verlies..niet teveel waarde aan hechten.
Omdat het vaak brakke wedstrijden zijn tegen die afbraakploegen op het eigen, vaak dramatische, veld. Na de eerste wedstrijd was het in de pocket, hier werd er duidelijk met de handrem gespeeld. Ik had liever een overwinning gezien natuurlijk, maar als je dit zo zag vanavond...gewoon snel vergeten en echt geen waarde aan hechten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En waarom niet? Er was geen enkele reden om deze wedstrijd te verliezen. Ik voorspel dat we dit seizoen weer niks winnen, dat Laporta en Guardiola aan het eind van het seizoen hun biezen kunnen pakken en we volgend jaar Sandro Rosell als nieuwe president hebben.
Omdat Barcelona toch al met 2 benen in de CL stond voordat de wedstrijd begon.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:32 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
En waarom niet? Er was geen enkele reden om deze wedstrijd te verliezen. Ik voorspel dat we dit seizoen weer niks winnen, dat Laporta en Guardiola aan het eind van het seizoen hun biezen kunnen pakken en we volgend jaar Sandro Rosell als nieuwe president hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |