quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef B.E.D het volgende:
Kijk deze dan maar, ook geschreven door Prince:
quote:
Nee, niet Malchezaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:09 schreef Fritztiaan het volgende:
oohj, ik dacht deze prince [ afbeelding ]
dit zijn de linkjes:quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:21 schreef AnnaStesia het volgende:
Kijk anders ff op 123video onder de naam jamie starr....zat te vinden van mijn held okeeeee hij is idioot bezig met zijn muziek op internet maar het is en blijft een muzikaal genie
Met geluid:quote:
Aah natuurlijk. Fresh Prince, ik had had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, niet Malchezaar.
Deze prince?
Kots liever op Madonna. Die moet echt kersen plukken in plaats van wanstaltig muziek produceren.quote:
Is gewoon een ordinaire geldkwestie.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:22 schreef DrDentz het volgende:
snap niet dat we zn videos niet mogen zien, internet is een uitstekend medium om nieuwe jonge liefhebbers aan te winnen
prince is een lulquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:59 schreef FictionalFenna het volgende:
Wil ik een clip van Prince op YouTube zien (Kiss, geweldig nummer), hoor ik helemaal geen geluid!!
Zelfs het nummer Nothing compares 2 u (door Prince geschreven) is geluidloos...
![]()
Klacht: Prince die zeikt over rechten en zelfs geen clips op YouTube laat horen of zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |