Heb thuis een dolle mechelse herder rondlopen.. Sgat van een hond, echtwaar. Vaak doe ik dan ook wandelen met hem in het bos hier vlakbij. Dan mag hij los lopen en al..
Vandaag ben ik ook even met hem het bos in geweest, even lekker schreeuwen en gekke bekke trekken zonder dat iemand daar raar van opkijkt. Heerlijk is dat. Meestal schreeuw ik dan iets in de trant van.. "HOERE WERELD!!... KWOU DAK DOOOOOD WAS!"
Dus ik met een stok gooien voor die hond.. Vindtie leuk..Zag ik ineens een lekkere milf lopen, ook in het bos, ze keek naar me.. Dus ging ik extra stoer me mouwen opstropen en zwaar breed die stok gooien.. Als het een ware prinse betaamt..
Dus ik neem een aanloopje, de neus van me schoenen glijd in een gat... De rest van me voet volgt.... me knieen.. buik....
Zat ik dus tot aan me neus in een kabouterkuil... Kut kabouters godsamme... Hier in DenBosch hebben ze geen padderstoelen, hier graven ze kuilen... En niet eens een nederlands paspoort hebben hè...
Dus die milf lacht zich dood.. En die hond van mij gaat er met die milf vandoor...
Dus ik ben me hond kwijt.. Hij ziet er zo uit: