Yeah right.... Had je nou maar wat beter opgelet tijdens de biologie-les hè....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet goed dat het zo lastig is van roken af te komen. Na 3 dagen is je lichaam sowieso al ontwend.
Leg dat maar uit aan iemand die al jaaaaren rookt..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik snap niet goed dat het zo lastig is van roken af te komen. Na 3 dagen is je lichaam sowieso al ontwend.
Grapjas!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:46 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan iemand die al jaaaaren rookt..
OT: Hou vol TS
Omdat die eerste dagen het moeilijkst zijn. En omdat ze er nu het meest mee bezig is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:25 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Grapjas!!!![]()
![]()
TS zoekt ná 3 dagen al bevestiging... En of all places.. ook nog hier...![]()
![]()
Oi TS!!
In't begin wel. Daarna is het gewoon lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:26 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
roken is stoer
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die eerste dagen het moeilijkst zijn. En omdat ze er nu het meest mee bezig is.
Laat lekker gaan! Als dit topic haar helpt mag ze er van mij nog wel 10 aanmaken
Ik zal je volgende week vertellen of je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:34 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Mwahaahahahaaa. De eerste dagen zijn het moeilikst zegt 'ie...![]()
![]()
Groentje, na een dag of 10, zeg 2 weken, wordt het pas echt moeilijk.
En als als TS na 3 dagen het al een prestatie vindt....Mwaaahaahahaaa 2x 3x![]()
Hoeft niet hoor... Ik ben net gestopt,alweer, met stoppen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal je volgende week vertellen of je gelijk hebt.
Gestopt met stoppenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor... Ik ben net gestopt,alweer, met stoppen...
ja mooi dhu hè...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gestopt met stoppen![]()
Kop op! Volgende keer lukt het je wel!
Dan maak je een sportverslaving aan.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Van stoppen met roken word je enorm dik.
Vergeet blaaskanker nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:30 schreef TheYoung1 het volgende:
Maag kanker doet ook mee!
Je moest es weten hoeveel nicotinie je in je pens krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |