abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60883345
Een post van mij uit een ander topic.
quote:
Erg he. Ik kom ook nergens anders meer aan toe - liep een beetje verdwaasd door de Albert Heijn, net tussen het baanwielrennen en het voetbal door en liep me maar af te vragen wanneer het Taekwondo is
Een week Olympische Spelen. Ik kan niet meer. Veel te weinig geslapen en ik ben er ook helemaal hyperactief van. Ik heb de manische eigenschap om niks te willen missen. Ik hol van computer naar tv, zap langs 12 kanalen, houd 4 streams in de gaten en teletekst me een halve elleboogverzwikking.

Ik wil weten hoe de Nederlanders het doen maar ook hoe Spanje basketballt, wie het schieten heeft gewonnen en of de 7kamp al is afgelopen

En ondertussen heb ik ook nog een baan, moet de was gedaan en de katten eten gegeven. Mijn partner heb ik maar even geparkeerd, die knikt minzaam als ik roep dat we 4 finales bij het zeilen halen en klaagt dan wel weer mee als Theo Bos valt en zeurt dat de Nederlanders het dan weer zo slecht doen waarop ik dan weer zeg dat hij niet eens weet wat de 470-klasse is.

Ik ben uitgeput. Red me
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:15:59 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_60883376
Over minder dan 10 uur gaat de wekker alweer voor Veldhuis' finale.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_60883444
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:15 schreef BVO het volgende:
Over minder dan 10 uur gaat de wekker alweer voor Veldhuis' finale.
Ik neem me iedere keer voor eens echt op tijd naar bed te gaan.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:19:47 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60883459
WTF Taekwondo
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60883485
M'n dagrite is compleet omgedraaid. Ik stond gisteren om 5 uur 's middags op en heb sindsdien even tukje gedaan. Vanavond waarschijnlijk eens een keer voor de zwemfinales naar bed.
pi_60883522
Ben ook moe... Al enkele keren gehad dat ik na 17.00 langzaam in slaap donder op de bank. Nog nooit gebeurd. had me vantevoren voorgenomen de ochtendjes selectief te kiezen, maar ben alsnog te scheutig geweest. En morgenochtend idd weer Veldhuis. Zonder vroeger dan normaal naar bed te gaan natuurlijk...:D
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_60883527
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik neem me iedere keer voor eens echt op tijd naar bed te gaan.
Ik heb goed kunnen bijslapen tijdens de voetbal kwalificatie wedstrijden van NL.
pi_60883547
Misschien wordt het tijd om een trainingsschema voor Vancouver op te gaan zetten, hoewel iets minder slecht qua chronologische ligging en met minder sporten zal dat ook wel dit soort taferelen gaan opleveren.
Atje zeggen is adje doen!
pi_60883554
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:19 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
WTF Taekwondo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:23:51 #10
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60883559

Ik riep gisteren al tegen mijn collega's Ik zal blij zijn als het afgelopen is. Terwijl je dat eigenlijk ook weer niet wil. Inderdaad elke avond denk ik, ik ga vroeg naar bed, maar dan kijk je voor de tigste de hoogtepunten en mart wil je ook nog even zien voor het slapen gaan! of ik sta niet op, stel de video wel in, maar toch gaat het wekkertje aan en ga je kijken.

heb je ook last van het zwarte gat tussen 18.00 en 20.30 uur......gelukkig is engels voetbal begonnen!!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60883581
zat ik ook al aan te denken, de NOS mag iedere NLer wel een medaille opsturen
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:26:00 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60883605
Vannacht werk ik ook weer tot half 4 's nachts. Dan haasten en OS kijken. Dan soms paar uurtjes slapen omdat je om half 10 de [insert willekeurige sport] wilt zien. Dan weer paar uurtjes slapen en dan weer kijken wat je wilt zien.

Dan om 7 uur 's avonds weer werken tot half 4 en dan begint de cyclus opnieuw.
pi_60883649
Hier ook hetzelfde, dagritme omgedraait. Heb gelukkig vakantie en ik dut wat na de zwemfinales. En dan zappen tussen nl1/een/eurosport en bbc. Zelfs reklames zap ik door om maar niets te missen.

We zijn vandaag halverwege, ik ga het nu al missen maar we hebben heel wat finales nog te gaan
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:30:06 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_60883702
TS verdient gouden medialle 'aanstellen'.
pi_60883869
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:23 schreef Denewar het volgende:

Ik riep gisteren al tegen mijn collega's Ik zal blij zijn als het afgelopen is. Terwijl je dat eigenlijk ook weer niet wil. Inderdaad elke avond denk ik, ik ga vroeg naar bed, maar dan kijk je voor de tigste de hoogtepunten en mart wil je ook nog even zien voor het slapen gaan! of ik sta niet op, stel de video wel in, maar toch gaat het wekkertje aan en ga je kijken.

heb je ook last van het zwarte gat tussen 18.00 en 20.30 uur......gelukkig is engels voetbal begonnen!!
Mijn oplossing voor het zwarte gat is naar die olympische sportquiz kijken...veel leuke fragmenten daar!
Maar dan is er nog steeds anderhalf uur een zwart gat, maar meestal zendt eurosport dan nog herhalingen uit!
Het naarste is dat ik een tentamen moet leren dit trek ik niet...(alhoewel ik niet steeds midden in de nacht opsta )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_60883914
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
TS verdient gouden medialle 'aanstellen'.
Heb ik nu goud???
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:52:31 #17
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60884190
Ik ben het vroege opstaan gewend met mijn krantenwijkje, alleen normaal wil ik nog wel eens een middagje bijslapen. Maar dat gaat dus nu niet echt gebeuren

Dan vier ik vanavond ook nog eens mijn verjaardag en wil ik toch morgenochtend nog de 50 vrij zien van Veldhuis. Ik hoop alleen dat ik mezelf daarna wel weer terug in bed kan krijgen. Anders gaat het helemaal mis
pi_60884377
Ik kijk helemaal niets!!!! Ik volg de OS echt helemaal alleen maar door jullie commentaar hier. Ik heb nog nooit zo'n leuke OS gehad moet ik zeggen. Niet te moe, geen dillema's wat ik moet volgen. Geen teleurstellingen als het niet gelukt is, en toch wel blijdschap als het wel gelukt is. Jullie commentaar is veel leuker én vaak deskundiger dan van iedere sportcommentator die ik ken. En ik kan gewoon werken enz. en ben toch op de hoogte.

Dus vanuit hier: DANK JE WEL ALLEMAAL. Voor jullie leuke, oprechte en doch ook leerzame commentaar.
pi_60884457
Graag gedaan, Anna!
pi_60884718
Anna, je bent uniek!
That's all folks!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:20:42 #21
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60884774
Heerlijk lijkt me dat! sta je wel op tijd op dan!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60884885
Hier ook een verstoord dagritme, al valt het wel mee. Ik sta meestal rond 4 a 5 op, jas dan door tot een uur of 18.00 uur, ga dan eten, iets anders doen en om 21.00 uur weer pitten. Dan kom ik toch nog aan 7 uur per dag en ben ik eigenlijk amper moe.

Na de OS heb ik gelukkig nog een week op dat ritme weer te herstellen.
pi_60885556
Ik ben ook beetje meer moe dan normaal en voel me rug een beetje door al dat gehang voor de tv en gecomputer
............................
pi_60886006
Sta gewoon om 6.30 op. Ga gewoon de hondjes uitlaten. Kom thuis. Zet dan wel meteen de pc aan om te kijken wat ik allemaal al niet gezien heb. Ga douchen. Begin met werken en lees tussendoor jullie commentaar. Heerlijk!!!! Ik vind jullie (voor het grootste deel dan hé) grappig, lekker fanatiek, goed hollands negatief kankerig, ter zake doend, kundig enz enz enz. Verder niet want dan wordt het helemaal zo ontzettend slijmerig.

Dus nogmaals bedankt!!!!!
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:13:44 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_60886996
Ik ben doodop

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')