SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
hier staat In ONZ stond 'ie prima.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:37 schreef Shadowlyse het volgende:
Hoo, die moest in KLB.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:46 schreef Rosbief het volgende:
Bij die hardlopers kun je gewoon de boner + bilnaad checken, helemaal smerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG heel de dag tv kijken in HD!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef maartena het volgende:
HDTV
Ik kijk de OS ook in 1080i, verdeeld over 5 HD kanalen ofzo.... Heb nu een stuk of 32 HD kanalen (stuk of 50 begin volgend jaar geloof ik), en eigenlijk kijk ik steeds minder naar de 250+ gewone SD kanalen die ik heb.
Hebben die hardlopers allemaal een boner ja?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:46 schreef Rosbief het volgende:
Bij die hardlopers kun je gewoon de boner + bilnaad checken, helemaal smerig.
Ja, minder luchtweerstand!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hebben die hardlopers allemaal een boner ja?____________IKWILHETNIETWETENMAARHETLIJKTMEGEK
heb je nou eindelijk dan eens een HDtv gekocht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef maartena het volgende:
HDTV
Ik kijk de OS ook in 1080i, verdeeld over 5 HD kanalen ofzo.... Heb nu een stuk of 32 HD kanalen (stuk of 50 begin volgend jaar geloof ik), en eigenlijk kijk ik steeds minder naar de 250+ gewone SD kanalen die ik heb.
Pics or it didn't happen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef Shadowlyse het volgende:
te strak pakje van zo'n fietsmeneer gadverdamme![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:29 schreef PP. het volgende:
heb je nou eindelijk dan eens een HDtv gekocht?
Nee, dat heet een Digitale Video Recorder met twee tuners. Overdag de boel opnemen, s'avonds zonder reclame kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:53 schreef Impala-neuker het volgende:
OMG heel de dag tv kijken in HD!![]()
Pauper.quote:Ik ga ook leven van een uitkering![]()
Waar kun je dat in NL krijgen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef maartena het volgende:
HDTV
Hij woont aan de andere kant van de grote plas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:15 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Waar kun je dat in NL krijgen?
Stil eensquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:50 schreef maartena het volgende:
HDTV
Niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:15 schreef Shadowlyse het volgende:
Waar kun je dat in NL krijgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |