Het was een grote ellende! Het vroor een graad of twintig (in ieder geval wat betreft de gevoelstemperatuur) en daarbij regende het ook nog eens... Dit was geen probleem geweest wanneer er daadwerkelijk 1300 personen waren op komen dagen, maar uiteindelijk bleken het er niet meer dan 60!
Het waren vooral wat losse groepjes die een beetje heen en weer slenterden. Mooi was wel dat er een groep studenten uit Utrecht speciaal een busje hadden gehuurd om naar het BB-huis te komen. Er was tenminste bier en dat is altijd goed natuurlijk!
Behalve een handjevol mensen, was er overigens een grote hoeveelheid agenten aanwezig. De politie was er met ongeveer vier auto's, drie busjes en een motor. Erg overdreven en zelf waren ze er ook niet echt blij mee. Bij navraag bleek dat wanneer iemand over het hek zou klimmen, de politie niet in zou grijpen. De politie komt pas in aktie wanneer je daadwerkelijk het hui binnendringt, dit is 'huisvredebreuk' en kan je een boete van f. 90,- opleveren. Valt best mee opzich. Probleem is echter die nepcowboy's van Randon die met z'n 80'en het huis bewaken. Wanneer je daar voorbij wilt, zul toch echt met wat meer mensen moeten zijn... Verder stonden er extra hekken en was er extra prikkeldraad (Nato) gespannen.
Natuurlijk trok een eventuele bestorming wel op sensatiebeluste pers en die waren nu juist degenen die het uiteindelijke slachtoffer werden. Een aantal roddelpersjournalisten (te lui om een echt vak te leren) in een SBS-6-busje werd door een groep studenten/Ajaxsupporters (?) flink bekogeld met eieren. Verder bleef het vooral erg rustig.
Hopelijk zijn er bij een volgende nominatieronde wat meer mensen op de been en valt er meer te beleven. Persoonlijk vond ik die eierenaktie erg geslaagd en best voor herhaling vatbaar!
See ya!
Ik vind die hele bestorming nogal twijfelachtig. Ik bedoel het mogen dan wel een stelletje randdebielen zijn in dat huisje, maar daarom neemt het niet weg dat ze ook bang worden als er 1300 staatsmongolen voor hun huisje staan te roepen, joelen en met eieren staan te gooien. Of gaan jullie daar alleen maar allemaal met kaarsen staan net als de druides bij stonehenge????
Debiel plan dus.... en ben blij dat het 'in het water' is beland.
Grtz,
Meerhoerman.
P.S. Neem een mobieltje, kun je jezelf in die voetbalsupporters-army list zetten, weet je precies wanneer er rottigheid te beleven valt.
P.P.S. Plus dat de Politie wel wat beters te doen heeft dan jullie een nacht lang te baby-sitten!!!!
Ik hoop dat jullie de volgende keer allemaal in de cel belanden.
Stelletje zieligen!!!!!!!!!!!
quote:
op 11-19-1999 om 11:42 AM schreef Mastino het volgende:
Nou Bully jij bent niet aardig, Nero is best wel lief. Woef.
ik bedoel het verder ook niet persoonlijk(dus Nero........)
maar om het huis te willen bezetten,of in ieder geval naar binnen te willen(wat de opzet was van de zogenaamde bestorming),nou sorry hoor,zoiets vind ik dus echt totale waanzin!!!!!!!
quote:
op 11-19-1999 om 01:38 PM schreef BullyŠ het volgende:
ik bedoel het verder ook niet persoonlijk(dus Nero........)
maar om het huis te willen bezetten,of in ieder geval naar binnen te willen(wat de opzet was van de zogenaamde bestorming),nou sorry hoor,zoiets vind ik dus echt totale waanzin!!!!!!!
Wat ik dus zei ook al ja.... kunnen mensen mijn posts eigenlijk nog wel zien?
Grtz,
Meerhoerman.
Die had die bestormers vast goed de waarheid verteld!
* weet iemand de UBB code van zo'n knipoog smilie?
Over eieren gooien naar de sensatiepers: het kan mij niet grof genoeg worden. Mijn maffe oom kweekt struisvogels, en ik ga vanaf vandaag een dozijntje van dat soort eieren, liefst goed rot, met me meeslepen voor als ik eens een Party-fotograaf (wat een KUTBLAD) bij Mona in de tuin zie liggen of als ik een SBS6 busje ergens zie posten om te zien of Nederland nog in staat is iets markants te doen.
Over bestorming van het BB huis: Gelukkig is er niets van gekomen, die grap was toch al te veel uit te klauwen gelopen met al die media aandacht. Nou, nooit meer doen, he?
Ik ben er wel! Jullie kunnen me toch zeker wel lezen?! Help! Lollie!
Deze alomvattende gebeurtenis doet me denken dat ik in een verkeerde erogene zone ben beland!
Grtz,
Meerhoerman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |