abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61114932
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 06:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mobiele telefoons. Ik wil verdomme helemaal niet gebeld worden, als je me wil spreken kom je maar langs of ik bij jou.

* Bolkesteijn moet altijd geniepig lachen als men opmerkt dat mijn Siemens S55 zo lekker compact is en eenvoudig in de broekzak past.

Mijn telefoon kreeg ik bij afstuderen middelbare school... ben net sinds vorige week klaar met het hoger onderwijs
pi_61116713
De iphone heeft nu zoveel problemen bij t-mobile, ik wacht dan wel met kopen.
pi_61119300
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Zo, jij maakt je wel druk zeg...
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:04:45 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61119530
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Windows Mobile equals FAIL. Daarom hoef ik geen Omnia.
2000 light years from home
pi_61119657
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:04 schreef Merkie het volgende:

[..]

Windows Mobile equals FAIL. Daarom hoef ik geen Omnia.
Windows Mobile loopt, net als Windows Vista, amper tot nooit vast .
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:16:26 #181
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_61119863
nerds die tegen de ipone zijn
krijg een leven, de iphone heerscht gewoon!

Als jullie het niet te druk hebben met het resetten van jullie windows rommel hahahahahaha
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef slindenau het volgende:

[..]

Windows Mobile loopt, net als Windows Vista, amper tot nooit vast .
Helemaal mee eens, het is gewoon fud van dat apple tuig.
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
pi_61120152
En mensen die klagen van "Windows is epic reboot/vastloop/BSOD fail" hebben:
- of hardware uit 1980
- of nog nooit windows (dagelijks) gebruikt.
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:31:05 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61120325
Windows Mobile is op wat kleine aanpassingen na nog precies hetzelfde als 8 jaar geleden. Google eens op die gelekte documenten over Windows Mobile 7, dat lijkt er al meer op.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef slindenau het volgende:
En mensen die klagen van "Windows is epic reboot/vastloop/BSOD fail" hebben:
- of hardware uit 1980
- of nog nooit windows (dagelijks) gebruikt.
Weet ik, XP is goddelijk .
2000 light years from home
pi_61120400
dude.... iphone
Hai
.....In.....Love.....Or..Not?
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:53:30 #185
197512 Joe.
Super Joe.
pi_61129457
wat is dat, zo'n iponhe?
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_61136968
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 01:53 schreef Joe. het volgende:
wat is dat, zo'n iponhe?
pi_61138852
Iphone

LG Viewty
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61141087
aaaaightPhone
pi_61142254
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Psst

Apple iPhoney 3G

- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
Ik ken niemand in mijn omgeving die ooit de behoefte heeft gehad om de accu van zijn telefoon te verwisselen. Het zal wel een bepaald slag mensen zijn die die behoefte wel hebben.
quote:
- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
TomTom is ermee bezig en een ander bedrijf heeft het al aangekondigd. Geduld dus.
quote:
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
De foto's die ik maak met mijn iPhone zijn zowel scherp als fatsoenlijk.
quote:
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
Dat doe ik toch liever op een computer.
quote:
- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
Te downloaden in de App Store.
quote:
- geen Java ondersteuning
Gelukkig niet zeg.
quote:
- geen flash ondersteuning
Op een telefoon vind ik dat toch echt geen gemis. Ik ga geen uitgebreide flashy pagina's bekijken en als ik flash nodig heb voor YouTube filmpjes open ik gewoon YouTube.app. Maar ja, het zal wel weer niet "1337" zijn om geen flash te hebben.
quote:
- geen MMS verzenden mogelijk
Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. Wel verstuur ik nu regelmatig e-mails vanaf mijn iPhone met een afbeelding als bijlage.
quote:
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
Bluetooth? Dat doe je toch gewoon via e-mail. Ben je ook niet meer locatie-afhankelijk.
quote:
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
Deze snap ik niet helemaal... je werkt toch liever met push over 3G? Gewoon altijd en overal gesyncd?
quote:
- kan geen videofilmpjes opnemen
Komt vast nog wel in de App Store. Wederom, geduld dus.
quote:
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
Gek he, als de App Store er pas een maand is. Er is trouwens nu al meer software voor de iPhone dan voor Windows Mobile toen het pas een maand uit was. En betere software. Veel betere.
quote:
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
"Voldoen aan de Apple SDK" heb jij enig idee waar je over praat? Niet echt he?
quote:
- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
En dat dan als nadeel opgeven.
quote:
- geen spellen meegeleverd
Te downloaden in de App Store. Ja, ook gratis.
quote:
- geen voice dialing
Idem.
quote:
- geen MP3’s als ringtone instelbaar
Geen MP3, wel AAC.
quote:
- geen FM radio
Fok radio, ff serieus. Baggerkwaliteit en je kan niet zelf bepalen wat je wil luisteren. Maar ja, ieder z'n ding.
quote:
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
En waarom zou iemand dat in godsnaam willen?
quote:
- geen domeinaanmelding
Leg uit?

Blijft dit over:
quote:
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- niet legaal te gebruiken als modem
Waarbij ik alleen het tweede punt niet zo snel veranderd zie worden (aangezien dat in de EULA van de iPhone verboden wordt).

En heeft de HTC Touch dit allemaal:
- een fokking geniale multi-touch interface!
- perfecte onderlinge integratie tussen alle apps
- een centraal software distributie platform (App Store)
- een abbo van ¤30 per maand met onbeperkt internet
- Visual Voicemail
- een accelerometer met bruikbare API voor developers
- Cover Flow
- een superieure afwerking zoals bij de iPhone (achterkant van zirconium die niet blend!)
- het design van de iPhone dat perfectie benadert

pi_61145343
Even een paar dingen @dottinator:

- Zoals altijd; ontbrekende features geef je als enige argument "WIE WIL ZOIETS NOU, OMG ZUIGT , DAT HOEF IK ECHT NIET HOOR".
-of-
"MAAR DAT KOMT LATER, HIJ IS PAS 2 JAAR UIT MAN "

- "een abbo van ¤30 per maand met onbeperkt internet"
Klopt, dat kan ik mede door een vrije keuze van provider voor slechts 12 euro per maand .

-"een accelerometer met bruikbare API voor developers"
JA .

De rest is gewoon fakking apple-hippie bullshit die je uitkraamt .
pi_61145988
slindenau, als er een serieus persoon achter jouw posts schuilt heb ik echt met je te doen. Maar om even op je post in te gaan:

Jij (en vele andere nerds) zien een product (iPod, iPhone) vaak als een opsomming van "specs" en "features". Hoe meer, hoe beter. De rest (gebruikservaring, design) doet er totaal niet toe.

Bijvoorbeeld MMS. Want ff serieus, wie gebruikt dat nou. Je gaat mij niet zeggen dat je dat serieus mee laat wegen in je keuze (als het wel zo is heb ik me wederom vergist in je ). Apple weet dat MMS gewoon een gefaalde technologie is en daarom is het een hele bewuste keuze van Apple om dat weg te laten. Want dát is de enige reden dat Apple het heeft weggelaten. Denk maar niet dat het om de kosten gaat want die zijn er (bijna) niet.

Het gaat eigenlijk om het verschil tussen features en solutions. Een feature (MMS) is bedoeld als solution op een behoefte (het verzenden van een foto vanaf je telefoon naar iemand anders). Apple weet dat MMS faalt in het bevredigen van die behoefte. Daarom laat Apple die feature weg en presenteert een alternatief: het verzenden van een foto via e-mail. Werkt veel en veel beter dan MMS.

Dat is het verschil in visie tussen Apple en vele andere bedrijven. En de reden dat Apple zo succesvol is waar andere bedrijven falen. Omdat die andere bedrijven enkel kunnen denken in koude "specs" en features.

Tot zover mijn apple hippie bullshit.
pi_61152286
Je kiest nu net de enige feature eruit die ik ook nutteloos vind, ik heb in mijn hele leven nog nooit een MMS'je verstuurd .

Dus op dat punt kan ik het alleen maar met je eens zijn, maar wat betreft de andere gemiste features moet ik je helaas ongelijk geven...deze zijn allemaal nuttig en ontbreken op de iPhone.

Waar ik 'jullie' dan wel weer op moet laten winnen; multitouch. Dat is wel een feature waar ik nuttige toepassing voor zie.

En heel jammer dat een bedrijf zich op subjectieve dingen als Design (persoonlijk vind ik alles wat apple tot op heden heeft gemaakt spuuglelijk) en Gebruikerservaring (het zal allemaal best aardig werken, maar persoonlijk ga ik liever voor iets wat 100% customizable is) richt...en dat sommige mensen de producten van dat bedrijf als een soort goddelijke creaties gaan aanbidden .
pi_61152729
Het verschil tussen eigenaren van zo'n iPhone en een eigenaar van welk ander mobiel toestel dan ook is dat de iPhone eigenaar zijn telefoontje verheft tot een soort relikwie. Verdedig je speeltje tegen al die kwade haters!

Kom op zeg, als ik zeg dat mijn LG viewty best een kutding is omdat er niet eens een lenscover op zit dan is dat een feit. Zelfde geldt voor bijv. een missende FM radio, bluetooth en video opname functie bij de iPhone.
pi_61153620
Dat ontbrekende video opname vind ik helemaal idioot, dat kan zowat elk toestel met een camera
pi_61154566
Ik heb een tijd geleden een Iphone (oude generatie) van de baas gekregen en gebruik hem daarom zakelijk en prive. Tot nu toe vind ik hem een beetje beter dan een andere telefoon (nokia en samsung heb ik gehad) maar het scheelt niet veel. E-mail, MMS, radio, internet en foto's maken is gewoon allemaal bullshit. E-mail wil ik zeer zelden nog wel eens checken maar voor de rest is een telefoon bedoeld om te bellen en handig om je agenda in te zetten. Niks meer, niks minder. Wie is in godsnaam zo zielig om met een telefoon te gaan MSN'en of hyven?!

De Iphone is superieur in gebruiksgemak en afwerking. De accu gaat bij mij drie dagen mee en ik bel veel. Het internetten gaat prima, beter dan op welke mobiel ook, maar dat is typisch een geval van in het land van de blinden..... Ik bedoel, zit je wat op een schermpje van een paar centimeter te klooien. Mensen die serieus mobiel willen internetten die regelen een kaartje voor de notebook.

Foto's op de Iphone zijn van slechtere kwaliteit dan heel veel camera's maar ook dat gaat nergens over. Als je een mooie foto wil maken dan heb je een camera nodig met een goede lens. Punt. Video's kun je ook maken met een Iphone met een programmatje begreep ik trouwens. Vind ik onzin dus gebruik ik niet.

Ik heb nu geen visual voicemail en dat is jammer, die had ik graag gehad. Echt een heel goed pluspunt voor de zakelijke gebruiker. De Ipod werkt prima, maar ik kan niet zeggen dat mijn andere telefoons veel minder waren wat betreft geluidskwaliteit, wel wat betreft gebruiksgemak.

Zit ook geen navigatie op, maar het schermpje is veel te klein om iets op te zien in de auto dus ook dat is geen gemis. Het besturingssysteem is heel stabiel, maar met de andere telefoons ook nooit een probleem gehad.

Al met al scoort de Iphone op de voor mij relevante punten goed. En hij was grateloos dus....
pi_61158407
apple is voor lulletjes een echte man sport een zwart met blauwe lichtjes ibm pc en loopt met een telefoon uit 2002
pi_61158435
400 euro uitgeven aan shit die ik nooit zal gebruiken

ik bel en sms al amper, wat moet ik dan met zo'n kanker-iphone?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61158446
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:
nerds die tegen de ipone zijn
krijg een leven, de iphone heerscht gewoon!

Als jullie het niet te druk hebben met het resetten van jullie windows rommel hahahahahaha
[..]

Helemaal mee eens, het is gewoon fud van dat apple tuig.
Dat mn baas die iphone net had liet hij me allemaal dingen zien, waarvan 3/4 niet werkte en maar beweren dat het eerst wel had gewerkt.
Ding is alleen van T-Mobile vaak, en die hebben geen fuck bereik.

En andere mobieltjes hoef je nooit te resetten, want die draaien niet op windows maar een eigen mobiel os'je.

Dat jij een iPhone vergelijkt met een computer Faler
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:22:12 #199
138448 PeZu
Suspended animation
pi_61158609
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef dottinator het volgende:

[..]

Ik ken niemand in mijn omgeving die ooit de behoefte heeft gehad om de accu van zijn telefoon te verwisselen. Het zal wel een bepaald slag mensen zijn die die behoefte wel hebben.
[..]

TomTom is ermee bezig en een ander bedrijf heeft het al aangekondigd. Geduld dus.
[..]

De foto's die ik maak met mijn iPhone zijn zowel scherp als fatsoenlijk.
[..]

Dat doe ik toch liever op een computer.
[..]

Te downloaden in de App Store.
[..]

Gelukkig niet zeg.
[..]

Op een telefoon vind ik dat toch echt geen gemis. Ik ga geen uitgebreide flashy pagina's bekijken en als ik flash nodig heb voor YouTube filmpjes open ik gewoon YouTube.app. Maar ja, het zal wel weer niet "1337" zijn om geen flash te hebben.
[..]

Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. Wel verstuur ik nu regelmatig e-mails vanaf mijn iPhone met een afbeelding als bijlage.
[..]

Bluetooth? Dat doe je toch gewoon via e-mail. Ben je ook niet meer locatie-afhankelijk.
[..]

Deze snap ik niet helemaal... je werkt toch liever met push over 3G? Gewoon altijd en overal gesyncd?
[..]

Komt vast nog wel in de App Store. Wederom, geduld dus.
[..]

Gek he, als de App Store er pas een maand is. Er is trouwens nu al meer software voor de iPhone dan voor Windows Mobile toen het pas een maand uit was. En betere software. Veel betere.
[..]

"Voldoen aan de Apple SDK" heb jij enig idee waar je over praat? Niet echt he?
[..]

En dat dan als nadeel opgeven.
[..]

Te downloaden in de App Store. Ja, ook gratis.
[..]

Idem.
[..]

Geen MP3, wel AAC.
[..]

Fok radio, ff serieus. Baggerkwaliteit en je kan niet zelf bepalen wat je wil luisteren. Maar ja, ieder z'n ding.
[..]

En waarom zou iemand dat in godsnaam willen?
[..]

Leg uit?

Blijft dit over:
[..]

Waarbij ik alleen het tweede punt niet zo snel veranderd zie worden (aangezien dat in de EULA van de iPhone verboden wordt).

En heeft de HTC Touch dit allemaal:
- Visual Voicemail
- Cover Flow
- een superieure afwerking zoals bij de iPhone (achterkant van zirconium die niet blend!)

1. als je een gps functie inbouwt zorg er dan voor dat je ten tijde vd release ook software hebt
2. auto-focus is gewoon super handig voor snelle platjes, welke je met een gsm maakt
3. word & excell mja heb je weinig aan op een pda/smartphone
4. messaging is 1 vd redenen wrom ik een smartphone haal, beetje jammer dat je dat zelf moet instaleren
5 & 6 heel inet, zit er vol mee en wat doe je met een smartphone met zo'n groot beeldscherm? juist inetten
7 dus omdat jij het nooit gebruikt is het geen nadeel? niet iedereen heeft email op de gsm maar wel mms, een foto doorsturen kan dan dus niet, terwijl mms al op mijn nokia van 6 jaar terug zat _!
8 gegevens overdracht is gewoon super makkelijk als je even een mp3'tje etc versturen als er iemand naast je staat, nee sorry kan niet met mijn dure iphone _!
9 als je thuis bent is draadloos syncen wel handig en hetkost je geen data van je abbo
10 wederom hebben sommige gsm's die funties al jaren, erg slordig dat het niet standaard op zo'n toestel zit
11 als hardware fabriknat met zo'n product moet je aap devs al veel langer aan apps laten werken, ruim vd release
12 no comment
13 voor sommige is dat wel een nadeel
14 mja de meeste gratis meegeleverde games zijn toch crap
15 wederom een basis functie die niet mag ontbreken op een telefoon
16 waarom? echt te debiel voor woorden dat je geen mp3 kan instellen, op andere phones kun je beide gewoon instellen
17 fm radio, simpel leuk iets waar veel mensen gebruik van maken bij een gsm, kost een kwartje om er in te bouwen maar dat kon niet meer vd marge van apple af
18 omdat niet iedereen die je gsm leent hoeft te zien wie je hebt gebeld
19
20 nogmaals niet als moden mogen gebruiken? wtf het is toch jouw gsm

die is zeker mooi en handig
niet bijzonder,wel leuk
apple bepaalt dus de markt, vind ik geen god gegeven
dat kan nog wel goedkoper
- Visual Voicemail
_!
een wat?
- Cover Flow
werkelijk waar op mijn ipod touch nog nooit gebruikt
afwerking is van hoog niveau zeer zeker waar (daaa betaal je ook voor)
zeker waar maar het gemis aan functies deed mij toch laten kiezen voor een andere gsm terwijl ik eik vh design de iphone wou maar toen ik ging kijken wat ik nu echt deed en veel genruikte waren dat de dingen die de iphone standaard mist om maar nog te zwijgen over t-mobile
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_61162077
Iphone is best een grappig toestel.
Ik neem er ook wel ééntje over een half jaar als mijn oude abbo afloopt.

Breezah types die elk half jaar een nieuwe phone nodig denken te hebben
Mensen die een 3310 koelkast goed genoeg vinden
Monotone nokiatune
Pre paid (stoer hoor 3x zoveel betalen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')