quote:Op zondag 17 augustus 2008 06:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Mobiele telefoons.Ik wil verdomme helemaal niet gebeld worden, als je me wil spreken kom je maar langs of ik bij jou.
* Bolkesteijn moet altijd geniepig lachen als men opmerkt dat mijn Siemens S55 zo lekker compact is en eenvoudig in de broekzak past.![]()
Zo, jij maakt je wel druk zeg...quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.![]()
![]()
![]()
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Windows Mobile equals FAIL. Daarom hoef ik geen Omnia.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.![]()
![]()
![]()
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Windows Mobile loopt, net als Windows Vista, amper tot nooit vastquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Windows Mobile equals FAIL. Daarom hoef ik geen Omnia.
Helemaal mee eens, het is gewoon fud van dat apple tuig.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:08 schreef slindenau het volgende:
[..]
Windows Mobile loopt, net als Windows Vista, amper tot nooit vast.
Weet ik, XP is goddelijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 20:26 schreef slindenau het volgende:
En mensen die klagen van "Windows is epic reboot/vastloop/BSOD fail" hebben:
- of hardware uit 1980
- of nog nooit windows (dagelijks) gebruikt.
Ik ken niemand in mijn omgeving die ooit de behoefte heeft gehad om de accu van zijn telefoon te verwisselen. Het zal wel een bepaald slag mensen zijn die die behoefte wel hebben.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Psst
Apple iPhoney 3G
- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
TomTom is ermee bezig en een ander bedrijf heeft het al aangekondigd. Geduld dus.quote:- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
De foto's die ik maak met mijn iPhone zijn zowel scherp als fatsoenlijk.quote:- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
Dat doe ik toch liever op een computer.quote:- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
Te downloaden in de App Store.quote:- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
Gelukkig niet zeg.quote:- geen Java ondersteuning
Op een telefoon vind ik dat toch echt geen gemis. Ik ga geen uitgebreide flashy pagina's bekijken en als ik flash nodig heb voor YouTube filmpjes open ik gewoon YouTube.app. Maar ja, het zal wel weer niet "1337" zijn om geen flash te hebben.quote:- geen flash ondersteuning
Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. Wel verstuur ik nu regelmatig e-mails vanaf mijn iPhone met een afbeelding als bijlage.quote:- geen MMS verzenden mogelijk
Bluetooth? Dat doe je toch gewoon via e-mail. Ben je ook niet meer locatie-afhankelijk.quote:- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
Deze snap ik niet helemaal... je werkt toch liever met push over 3G? Gewoon altijd en overal gesyncd?quote:- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
Komt vast nog wel in de App Store. Wederom, geduld dus.quote:- kan geen videofilmpjes opnemen
Gek he, als de App Store er pas een maand is. Er is trouwens nu al meer software voor de iPhone dan voor Windows Mobile toen het pas een maand uit was. En betere software. Veel betere.quote:- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
"Voldoen aan de Apple SDK" heb jij enig idee waar je over praat? Niet echt he?quote:- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
En dat dan als nadeel opgeven.quote:- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
Te downloaden in de App Store. Ja, ook gratis.quote:- geen spellen meegeleverd
Idem.quote:- geen voice dialing
Geen MP3, wel AAC.quote:- geen MP3’s als ringtone instelbaar
Fok radio, ff serieus. Baggerkwaliteit en je kan niet zelf bepalen wat je wil luisteren. Maar ja, ieder z'n ding.quote:- geen FM radio
En waarom zou iemand dat in godsnaam willen?quote:- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
Leg uit?quote:- geen domeinaanmelding
Waarbij ik alleen het tweede punt niet zo snel veranderd zie worden (aangezien dat in de EULA van de iPhone verboden wordt).quote:- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- niet legaal te gebruiken als modem
Dat mn baas die iphone net had liet hij me allemaal dingen zien, waarvan 3/4 niet werkte en maar beweren dat het eerst wel had gewerkt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:16 schreef C.Mongler het volgende:
nerds die tegen de ipone zijn
krijg een leven, de iphone heerscht gewoon!
Als jullie het niet te druk hebben met het resetten van jullie windows rommel hahahahahaha
[..]
Helemaal mee eens, het is gewoon fud van dat apple tuig.
1. als je een gps functie inbouwt zorg er dan voor dat je ten tijde vd release ook software hebtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:31 schreef dottinator het volgende:
[..]
Ik ken niemand in mijn omgeving die ooit de behoefte heeft gehad om de accu van zijn telefoon te verwisselen. Het zal wel een bepaald slag mensen zijn die die behoefte wel hebben.
[..]
TomTom is ermee bezig en een ander bedrijf heeft het al aangekondigd. Geduld dus.
[..]
De foto's die ik maak met mijn iPhone zijn zowel scherp als fatsoenlijk.
[..]
Dat doe ik toch liever op een computer.
[..]
Te downloaden in de App Store.
[..]
Gelukkig niet zeg.
[..]
Op een telefoon vind ik dat toch echt geen gemis. Ik ga geen uitgebreide flashy pagina's bekijken en als ik flash nodig heb voor YouTube filmpjes open ik gewoon YouTube.app. Maar ja, het zal wel weer niet "1337" zijn om geen flash te hebben.
[..]
Ik heb nog nooit een MMS verstuurd. Wel verstuur ik nu regelmatig e-mails vanaf mijn iPhone met een afbeelding als bijlage.
[..]
Bluetooth? Dat doe je toch gewoon via e-mail. Ben je ook niet meer locatie-afhankelijk.
[..]
Deze snap ik niet helemaal... je werkt toch liever met push over 3G? Gewoon altijd en overal gesyncd?
[..]
Komt vast nog wel in de App Store. Wederom, geduld dus.
[..]
Gek he, als de App Store er pas een maand is. Er is trouwens nu al meer software voor de iPhone dan voor Windows Mobile toen het pas een maand uit was. En betere software. Veel betere.
[..]
"Voldoen aan de Apple SDK" heb jij enig idee waar je over praat? Niet echt he?
[..]
En dat dan als nadeel opgeven.
[..]
Te downloaden in de App Store. Ja, ook gratis.
[..]
Idem.
[..]
Geen MP3, wel AAC.
[..]
Fok radio, ff serieus. Baggerkwaliteit en je kan niet zelf bepalen wat je wil luisteren. Maar ja, ieder z'n ding.
[..]
En waarom zou iemand dat in godsnaam willen?
[..]
Leg uit?
Blijft dit over:
[..]
Waarbij ik alleen het tweede punt niet zo snel veranderd zie worden (aangezien dat in de EULA van de iPhone verboden wordt).
En heeft de HTC Touch dit allemaal:
- een fokking geniale multi-touch interface!
- perfecte onderlinge integratie tussen alle apps
- een centraal software distributie platform (App Store)
- een abbo van ¤30 per maand met onbeperkt internet
- Visual Voicemail
- een accelerometer met bruikbare API voor developers
- Cover Flow
- een superieure afwerking zoals bij de iPhone (achterkant van zirconium die niet blend!)
- het design van de iPhone dat perfectie benadert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |