Ik zou er niet eens op in moeten gaan, maar ik doe het toch.quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.
Ik zal het even eenmalig duidelijk neerzetten:
Door het alleen met de vingers kunnen bedienen van een telefoon lever je bergen functionaliteit, overzichtelijkheid en schermruimte kwijt.
Waarom?
Omdat alle menutjes groter, minder op 1 pagina en logger moeten omdat je er anders met je dikke vingers naast tikt![]()
Oh, en de workaround van Apple...maak er gewoon een enorm toestel met lage resolutie van, de Apple fans betalen toch wel
Overigens heel leuk dat lijstje wat de iPhone niet heeft, maar welke functie werkt nou maar half op de iPhone? Of welke functie werkt niet? Let wel; dat is iets anders dan een ontbrekende functie.quote:
Zo kan je het zien, maar het is wel bullshitquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.
Ik zal het even eenmalig duidelijk neerzetten:
Door het alleen met de vingers kunnen bedienen van een telefoon lever je bergen functionaliteit, overzichtelijkheid en schermruimte kwijt.
Waarom?
Omdat alle menutjes groter, minder op 1 pagina en logger moeten omdat je er anders met je dikke vingers naast tikt![]()
Oh, en de workaround van Apple...maak er gewoon een enorm toestel met lage resolutie van, de Apple fans betalen toch wel
kan dat ding dit allemaal niet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Psst
Apple iPhoney 3G
- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
- niet legaal te gebruiken als modem
- geen flash ondersteuning
- geen Java ondersteuning
- geen MMS verzenden mogelijk
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
- kan geen videofilmpjes opnemen
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
- geen spellen meegeleverd
- geen voice dialing
- geen MP3’s als ringtone instelbaar
- geen FM radio
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
- geen domeinaanmelding
Daar erger ik me ook dood aan. Apple fanboys die alles wat anders is dan 'hun' Apple gaan uitschelden. Verder praten ze missende features goed en blijkt het weer een voordeel te zijn en bla.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:28 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
kan dat ding dit allemaal niet?wat een troep.
ik vind zelf de meuk die apple maakt wel tof en het zal vast ook goed werken maar ik ben bang dat als ik iets koop ik ook veranderen in zo'n apple fan zoals zoveel in z'n topic die z'n mening aan iedereen wil opdringen.
En mensen die beide tegelijk kunnenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef dottinator het volgende:
Ach, je hebt twee soorten mensen, 1 = de mensen die hun telefoon gewoon gebruiken, 2 = de mensen die de hele dag op een internetforum gaan huilen over een telefoon die ze zelf niet hebben.
Iemand enig idee wanneer de Samsung Omnia verkrijgbaar zal zijn? Wil hem namelijk graag vergelijken met de Iphone maar zie hem alleen nog maar online en nog nergens in de telecomshopsquote:Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd, echt slecht dat de iPhone 57600 pixels meer heeft dan de Samsung Omnia, heel raar van Apple.
Ik vind WM-"fanboys" op dit punt echt hypocriet hoor. Jarenlang hebben ze het met QVGA-schermpjes moeten doen, de iPhone verdubbelde het aantal pixels, is er na een jaar één telefoon uit met een hogere resolutie en dan is de iPhone ineens dramatisch qua resolutie.
Zelfde geldt overigens voor de camera. De camera op HTC-telefoons was stukken slechter dan die van de iPhone en boeide de camera toch niet, een jaar na de iPhone komt de Diamond uit met een goede camera en vervolgens loopt de iPhone weer "mijlenver" achter. Zucht.![]()
1. Sluiten of minimaliseren kan je instellen bij de Touch Diamondquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu zelf al 2 van die windows mobile telefoons ( HTC S710 en Palm Treo )maar wat is WM 6 toch een bagger software
Als je een applicatie sluit dan sluit je hem niet "echt" dat mobile MSN verneukt mijn telefoonlijst, installeren van programmma's of tools gaat ook omslachtig, het syncen werkt de helft van de tijd niet, browsen is klote want je krijgt geen volledige pagina's te zien, en het inzoomen werkt ook voor geen kut.
Maar goed, eigenlijk heeft elke telefoon wel voor- en nadelen, alleen de internet/muziek features van de Iphone vind ik wel echt beter dan bij andere telefoons.
1. ik heb geen touch diamond 2. vinkje werkt dus niet 3. cab files werken niet altijd 4. congratz 5. inderdaad 6. je hebt dus een verschil tussen wm 6 en wm 6 pro.... heeft iets te maken met al dan niet een touchscreen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:39 schreef slindenau het volgende:
[..]
1. Sluiten of minimaliseren kan je instellen bij de Touch Diamond.
2. MSN contacten in je telefoonlijst is een vinkje bij het invullen van je gegevens
3. Programma's installeren is zoooo kinderlijk eenvoudig: cab erop gooien en aanklikken, klaar.
4. Syncen werkt altijd bij mij
5. Opera Mobile kan prima hele pagina's laten zien, alleen inzoomen gaat wat langzaam ja.
Oh, dat van pro en niet pro wist ik niet...sorry heurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:39 schreef jpg97 het volgende:
[..]
1. ik heb geen touch diamond 2. vinkje werkt dus niet 3. cab files werken niet altijd 4. congratz 5. inderdaad 6. je hebt dus een verschil tussen wm 6 en wm 6 pro.... heeft iets te maken met al dan niet een touchscreen.
Mensen die zich aangevallen voelen door failplaatjes kopen idd de Samsung Omnia of F480.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een kankerding zeg. Een beetje persoon met hersens koopt de Samsung Omnia of de F480, die is zelfs al beter, mooier en kleiner.
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mensen die zich aangevallen voelen door failplaatjes kopen idd de Samsung Omnia of F480.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |