abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60906498
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Psst

iPhoney

[lijstje]
Kewl, thanks
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:19:16 #152
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60906530
iPhone heeft ook VPN hoor.
2000 light years from home
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:19:25 #153
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60906534
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef slindenau het volgende:

[..]

Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.

Ik zal het even eenmalig duidelijk neerzetten:
Door het alleen met de vingers kunnen bedienen van een telefoon lever je bergen functionaliteit, overzichtelijkheid en schermruimte kwijt.
Waarom?
Omdat alle menutjes groter, minder op 1 pagina en logger moeten omdat je er anders met je dikke vingers naast tikt
Oh, en de workaround van Apple...maak er gewoon een enorm toestel met lage resolutie van, de Apple fans betalen toch wel
Ik zou er niet eens op in moeten gaan, maar ik doe het toch.

1. De resolutie is niet laag. Wel lager die van de HTC Touch Diamond, maar zelfs met lagere resolutie is het scherm mooier.
2. De menu's zijn groter, maar de iPhone is nog steeds erg functioneel en alle menu's zijn overzichtelijk. Dus er zit gewoon géén nadeel aan. Een stylus was een noodzakelijk kwaad, geen feature!

Als je 'even' een SMS'je wilt versturen op een HTC Touch, moet je eerst je stylus pakken, door twee menu's gaan, nog een keer naar een menu om je contactenlijst te openen, en vervolgens je smsje te typen. Dat vind ik erg veel handelingen. Op de iPhone gaat dit twee keer zo snel. Ja, echt handig die stylus. Brengt zoveel functionaliteit met zich mee!
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:21:08 #154
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60906575
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:17 schreef slindenau het volgende:

[..]

Kewl, thanks
Overigens heel leuk dat lijstje wat de iPhone niet heeft, maar welke functie werkt nou maar half op de iPhone? Of welke functie werkt niet? Let wel; dat is iets anders dan een ontbrekende functie.
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:21:30 #155
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_60906585
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:16 schreef slindenau het volgende:

[..]

Zucht, Apple fans die een ontbrekende feature als "voordeel" bestempelen.

Ik zal het even eenmalig duidelijk neerzetten:
Door het alleen met de vingers kunnen bedienen van een telefoon lever je bergen functionaliteit, overzichtelijkheid en schermruimte kwijt.
Waarom?
Omdat alle menutjes groter, minder op 1 pagina en logger moeten omdat je er anders met je dikke vingers naast tikt
Oh, en de workaround van Apple...maak er gewoon een enorm toestel met lage resolutie van, de Apple fans betalen toch wel
Zo kan je het zien, maar het is wel bullshit
pi_60907167
Ik denk dat het verschil is dat er inderdaad telefoons te vinden zijn met betere specificaties. Het enige nadeel is dat die in het gebruik gewoon minder fijn zijn. Ik gebruik al jaren smartphones met windows mobile, met SE-software maar het werkt gewoon minder fijn. Ik snap ook niet dat mensen een goede telefoon afwijzen omdat het een hype is, je kan toch zelf kritisch kijken naar de specificaties of het voldoet en daar je keuze op baseren.

Het grootste voordeel is dat op een iPhone het gewoon allemaal werkt. Ik heb zelf een oude 2G-versie maar ben er echt heel erg tevreden over. Dit is ook mijn eerste smartphone die nog nooit is vastgelopen, en waar je via allemaal omwegen de programma's nog eens extra moet sluiten omdat anders het werkgeheugen volloopt.

Het enige wat echt onbreekt (van belang is+niet toe te voegen);
-Flash
-Bestanden verzenden via iPhone
-Goede navigatiesoftware (komt nog wel)
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:28:10 #157
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_60909720
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Psst

Apple iPhoney 3G

- batterij blijft lastig te vervangen als je regelmatig je accu wilt wisselen voor een reserve-exemplaar
- wel GPS maar geen navigatiesoftware beschikbaar
- copy/paste functie niet aanwezig (is in WM6.1 inmiddels wel aanwezig)
- geen fatsoenlijke, zelf-scherpstellende camera
- kan geen Word en Excel bestanden bewerken en opslaan (wel lezen)
- geen instant messaging zoals MSN aanwezig
- niet legaal te gebruiken als modem
- geen flash ondersteuning
- geen Java ondersteuning
- geen MMS verzenden mogelijk
- geen bestanden verzenden via BlueTooth mogelijk
- via BlueTooth met Outlook synchroniseren niet mogelijk
- kan geen videofilmpjes opnemen
- in verhouding tot WM weinig (gratis) software
- je moet aan de Apple SDK voldoen om software uit te mogen brengen
- touchscreen kan alleen met vingers bediend worden
- geen spellen meegeleverd
- geen voice dialing
- geen MP3’s als ringtone instelbaar
- geen FM radio
- je kan geen losse items wissen uit de gesprekkenlijst
- geen domeinaanmelding

kan dat ding dit allemaal niet? wat een troep.
ik vind zelf de meuk die apple maakt wel tof en het zal vast ook goed werken maar ik ben bang dat als ik iets koop ik ook veranderen in zo'n apple fan zoals zoveel in z'n topic die z'n mening aan iedereen wil opdringen.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_60910336
Ach, je hebt twee soorten mensen, 1 = de mensen die hun telefoon gewoon gebruiken, 2 = de mensen die de hele dag op een internetforum gaan huilen over een telefoon die ze zelf niet hebben.
pi_60910341
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:28 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

kan dat ding dit allemaal niet? wat een troep.
ik vind zelf de meuk die apple maakt wel tof en het zal vast ook goed werken maar ik ben bang dat als ik iets koop ik ook veranderen in zo'n apple fan zoals zoveel in z'n topic die z'n mening aan iedereen wil opdringen.
Daar erger ik me ook dood aan. Apple fanboys die alles wat anders is dan 'hun' Apple gaan uitschelden. Verder praten ze missende features goed en blijkt het weer een voordeel te zijn en bla.

Ik snap ook niet waarom Apple zo stoer is met hun '3G'. Sorry hoor, dat de eerste iPhone dat niet had was al een miskleun, maar dat je er nu stoer mee gaat doen, terwijl Sony-ericsson, Nokia etc dat 2 jaar geleden al op goedkopere! telefoons had is helemaal triest.

Ik heb gewoon goed werkende ingebouwde navigatie in mn N82. Foto's maken doet mijn N82 ook goed. Internetten gaat ook wel lekker vind ik. Flash filmpjes speelt ie heerlijk af

Heeft die iPhone eigenlijk wel een degelijke xenon flitser voor het fototoestel?? Mja ook de N95 heeft dat niet.. Een miskleun van Nokia...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_60910390
iPhone is voor vrouwen en yuppen, qua functionaliteit zijn er legio andere toestellen die hetzelfde (en meer) kunnen voor een veel lagere prijs. Die brakke fototjes en een ontbrekende FM radio bijvoorbeeld...

Zelfde verhaal gaat op voor de iPod. Alle krediet voor de marketing afdeling van Apple. Ze weten alles in de markt te zetten als hip.
pi_60911103
Mensen die een product gaan verdedigen die ze niet zelf gemaakt hebben of verder niets mee te maken hebben dan dat ze het bezitten
Doe fucking normaal
Jij vind iets leuk dus je koopt het. Dat iemand anders het niet leuk vind of eerder achterlijk dat je zoiets koopt kan je niks aan doen. Dus houd gewoon je mond dicht en ga verder met je leven
pi_60913402
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef dottinator het volgende:
Ach, je hebt twee soorten mensen, 1 = de mensen die hun telefoon gewoon gebruiken, 2 = de mensen die de hele dag op een internetforum gaan huilen over een telefoon die ze zelf niet hebben.
En mensen die beide tegelijk kunnen . Met een betere telefoon .
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:10:27 #163
104696 Anus
lik m'n roze anjer!
pi_60913854
Die iPhone was bij mij na een paar uur gebruik al een makeup spiegel, idioot korte accuduur, niet verwisselbaar en daar zit je dan met je dienst van 12+ uur. Na twee dagen dat ding direct weer teruggebracht en ga denk ik voor de htc touch pro (uk). Die Diamond heeft een te korte accuduur en is bovendien met lange nagels onhandig
smoelenboek
.
Een dag niet ge(re)laxeerd is een dag niet geleefd.
En ja ik ben een vrouw, wat dacht je dan?
pi_60914085
Als de iPhone en de Touch Diamond gaan trouwen en vervolgens een kind krijgen, adopteer ik hem.
pi_61060922
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Idd, echt slecht dat de iPhone 57600 pixels meer heeft dan de Samsung Omnia, heel raar van Apple.

Ik vind WM-"fanboys" op dit punt echt hypocriet hoor. Jarenlang hebben ze het met QVGA-schermpjes moeten doen, de iPhone verdubbelde het aantal pixels, is er na een jaar één telefoon uit met een hogere resolutie en dan is de iPhone ineens dramatisch qua resolutie .

Zelfde geldt overigens voor de camera. De camera op HTC-telefoons was stukken slechter dan die van de iPhone en boeide de camera toch niet, een jaar na de iPhone komt de Diamond uit met een goede camera en vervolgens loopt de iPhone weer "mijlenver" achter. Zucht.
Iemand enig idee wanneer de Samsung Omnia verkrijgbaar zal zijn? Wil hem namelijk graag vergelijken met de Iphone maar zie hem alleen nog maar online en nog nergens in de telecomshops
Check www.simonly.net voor een vergelijking van alle, op het internet verkrijgbare, simonly aanbiedingen.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:15:06 #166
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_61061356
Ik heb nu zelf al 2 van die windows mobile telefoons ( HTC S710 en Palm Treo )maar wat is WM 6 toch een bagger software
Als je een applicatie sluit dan sluit je hem niet "echt" dat mobile MSN verneukt mijn telefoonlijst, installeren van programmma's of tools gaat ook omslachtig, het syncen werkt de helft van de tijd niet, browsen is klote want je krijgt geen volledige pagina's te zien, en het inzoomen werkt ook voor geen kut.

Maar goed, eigenlijk heeft elke telefoon wel voor- en nadelen, alleen de internet/muziek features van de Iphone vind ik wel echt beter dan bij andere telefoons.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_61061795
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:15 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb nu zelf al 2 van die windows mobile telefoons ( HTC S710 en Palm Treo )maar wat is WM 6 toch een bagger software
Als je een applicatie sluit dan sluit je hem niet "echt" dat mobile MSN verneukt mijn telefoonlijst, installeren van programmma's of tools gaat ook omslachtig, het syncen werkt de helft van de tijd niet, browsen is klote want je krijgt geen volledige pagina's te zien, en het inzoomen werkt ook voor geen kut.

Maar goed, eigenlijk heeft elke telefoon wel voor- en nadelen, alleen de internet/muziek features van de Iphone vind ik wel echt beter dan bij andere telefoons.
1. Sluiten of minimaliseren kan je instellen bij de Touch Diamond .
2. MSN contacten in je telefoonlijst is een vinkje bij het invullen van je gegevens
3. Programma's installeren is zoooo kinderlijk eenvoudig: cab erop gooien en aanklikken, klaar.
4. Syncen werkt altijd bij mij
5. Opera Mobile kan prima hele pagina's laten zien, alleen inzoomen gaat wat langzaam ja.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 15:39:24 #168
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_61065373
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:39 schreef slindenau het volgende:

[..]

1. Sluiten of minimaliseren kan je instellen bij de Touch Diamond .
2. MSN contacten in je telefoonlijst is een vinkje bij het invullen van je gegevens
3. Programma's installeren is zoooo kinderlijk eenvoudig: cab erop gooien en aanklikken, klaar.
4. Syncen werkt altijd bij mij
5. Opera Mobile kan prima hele pagina's laten zien, alleen inzoomen gaat wat langzaam ja.
1. ik heb geen touch diamond 2. vinkje werkt dus niet 3. cab files werken niet altijd 4. congratz 5. inderdaad 6. je hebt dus een verschil tussen wm 6 en wm 6 pro.... heeft iets te maken met al dan niet een touchscreen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_61065876
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 15:39 schreef jpg97 het volgende:

[..]

1. ik heb geen touch diamond 2. vinkje werkt dus niet 3. cab files werken niet altijd 4. congratz 5. inderdaad 6. je hebt dus een verschil tussen wm 6 en wm 6 pro.... heeft iets te maken met al dan niet een touchscreen.
Oh, dat van pro en niet pro wist ik niet...sorry heur .

En dat vinkje van MSN werkte bij mij de eerste keer ook niet nee . Maar de 2e keer wel (na een ROM update van mn telefoon moest alles weer opnieuw).

Oh, en ik weet niet waar jij CABjes vandaan tovert, maar tot op heden heeft alles bij mij perfect gewerkt .
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:50:17 #170
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_61068817
De Belgen zijn er ook blij mee: Belgische bond dient klacht in tegen iPhone
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:18:04 #171
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_61111678
Wat een kankerding zeg. Een beetje persoon met hersens koopt de Samsung Omnia of de F480, die is zelfs al beter, mooier en kleiner.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 25 augustus 2008 @ 16:45:45 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_61114067
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een kankerding zeg. Een beetje persoon met hersens koopt de Samsung Omnia of de F480, die is zelfs al beter, mooier en kleiner.
Mensen die zich aangevallen voelen door failplaatjes kopen idd de Samsung Omnia of F480.
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:09:02 #173
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_61114661
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 16:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Mensen die zich aangevallen voelen door failplaatjes kopen idd de Samsung Omnia of F480.
Jij bent echt een ongelofelijke mongool als je de Iphone beter vindt dat de Omnia.
Blijf maar volhouden dat je miskoop goed is, lamme vent.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:11:49 #174
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_61114710
whallah haters
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
  maandag 25 augustus 2008 @ 17:19:54 #175
207403 First
overal, altijd de eerste