quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:44 schreef moonmovies het volgende:
en wanneer ik op mijn rug lig raken bijde neusgaten verstopt![]()
Ik ook, en ken het probleem van TS ook, en als ik dan neusspray gebruik, werkt dat ook maar zeer tijdelijk..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:48 schreef Biogarde het volgende:
Chronisch verkouden hier.
Van een bepaalde spray krijg ik een bloedneus.quote:
Ja, dat is hetzelfde bij labello, je raakt daar ook aan verslaafd, op een gegeven moment kan je niet meer zonder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef GANZENBORD het volgende:
Schijnt ook dat mensen 'verslaafd' kunnen raken aan neusspray, kan me er eerlijk gezegd weinig bij voorstellen maargoed
Inderdaad en zeker in de zomermaanden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:49 schreef Arnoutvanh het volgende:
[..]
Ik ook, en ken het probleem van TS ook, en als ik dan neusspray gebruik, werkt dat ook maar zeer tijdelijk..
Aldus, gegronde klacht!
nouja, je neus is verstopt, je gebruikt die spray, hij is weer open. Je gebruikt die spray voor 2 weken, dan is ie op, en is je neus weer verstopt, en een verstopte neus is zwaar kut, dus je koopt opnieuw zo'n neusspray, en opnieuw en op nieuw... enz...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:23 schreef GANZENBORD het volgende:
Achja, ben zelf ook niet zo'n fan neusspray enzo, beter zo'n soort van gelcap in een bak met kokend water en dan met een handdoek erboven hangen.
Schijnt ook dat mensen 'verslaafd' kunnen raken aan neusspray, kan me er eerlijk gezegd weinig bij voorstellen maargoed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |