sorry hoor ik dacht echt dat ik je een pm had gestuurd maar omdat ik niets terug kreeg dacht ik dat je niet langer geinteresseerd was. als je een pm stuurt om verder af te handelen is de deal rond.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Babbatuur het volgende:
Ik bied eerst en krijg geen reactie, en de user na mij wel. Ik bied 25 euro voor Alladin, Tarzan, Road Rash, Spyro en de memorycard.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef tam30 het volgende:
[..]
er w as een bod van 21 euro met 1 spel verzendingskosten inc maar heb nog niet toegezegd
ik wacht nog even af, we waren nog mensen geinteresseerd. als ik een dezer dagen niet meer van hen hoor is hij voor jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:45 schreef Dengaman het volgende:
17,50 incl verzenden voor de console
Top !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:05 schreef tam30 het volgende:
[..]
ik wacht nog even af, we waren nog mensen geinteresseerd. als ik een dezer dagen niet meer van hen hoor is hij voor jou
Helemaal Top ! Dan hebben we het over maandag 0:00, of is Zondag 0:00 ook goed?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:28 schreef tam30 het volgende:
maandagmiddag om 12U sluit de verkoop voor de playstation. als er dan geen hoger bod is gaat hij naar dengaman.
ok dengaman?
is gebeurd, psone dus verkochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:03 schreef Dengaman het volgende:
Hoppa, heb ik gewonnen?
Mailen voor afwikkeling mag op dklasen [at] home [punt] nl
inc. kabels, controller . en voor een extra euro ook de memorycardquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:05 schreef Dengaman het volgende:
console is incl kabels en controller(s) toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |