Neem ik in overweging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:32 schreef BigKahuna het volgende:
Ik stoor me er niet aan.
Verder ben ik het wel met je eens, maar dat durf ik niet te zeggen omdat je voor Feyenoord bentquote:
Spijtig dat het zo moet anno 2008quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Verder ben ik het wel met je eens, maar dat durf ik niet te zeggen omdat je voor Feyenoord bent
Tsja, Feyenoord hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:49 schreef Merkie het volgende:
Goed topic, weinig animo. Jammer weer.
Sorry ik zet me gewoon af tegen de massaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft dat er nou weer mee te maken. Vieze alto
.
He, das mijn tekst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heeft dat er nou weer mee te maken. Vieze alto
.
Supergaaf johquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:05 schreef DenS het volgende:
Bij 3FM geweest vandaag!
Super gaaf om te zien hoe alles in zijn werk ging. Echt iets om nooit te vergeten.
[ afbeelding ]
Ekstra weekend, waar gaat het overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:15 schreef Krambo het volgende:
Geen Ekstra Weekend vanavond? Jammer, wel een lekker nummer van de Wombats
Veenstra is een baas! Wie het ook moge zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej te gek man ! gewoon een bezoekje aan het pand of ben je ook echt in de studio geweest (bij welke dj) ? Aantal hier zijn er ook al eens geweest en die waren ook erg enthousiast.![]()
Veenstra Veenstra !
3FM-webcambeelden of Ekstra Weekend (?) verkiezen boven een filmquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
Maar geen EkstraWeekend of boeiende webcambeelden dus vanavond?
Dan wordt het hier film kijken waarschijnlijk![]()
Omg, ik dacht dat de OP verzonnen wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Supergaaf joh!
[..]
Ekstra weekend, waar gaat het over!?
[..]
Veenstra is een baas! Wie het ook moge zijn.
[..]
3FM-webcambeelden of Ekstra Weekend (?) verkiezen boven een film!
En dit is slechts een kleine greep uit één pagina van één topic. Kan je nagaan als ik écht mijn best doe.
Nou ja, moet toegeven dat toen ik stage liep ik altijd Giel aan had staan s'ochtends bij het ontbijt/heenweg. Gewoon een lekker simpele grappige ochtendshow met vaste onderdelen, zoiets gaat gewoon deel uitmaken van je ochtendroutinequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Supergaaf joh!
[..]
Ekstra weekend, waar gaat het over!?
[..]
Veenstra is een baas! Wie het ook moge zijn.
[..]
3FM-webcambeelden of Ekstra Weekend (?) verkiezen boven een film!
En dit is slechts een kleine greep uit één pagina van één topic. Kan je nagaan als ik écht mijn best doe.
Mijn posts zijn veelal "based on a true story". True story.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omg, ik dacht dat de OP verzonnen was!!
Ik snap hem! 'Zender' enzoquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:13 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Voor mij geen stoorzender (de topicreeks).
Ik nu ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |