Daar heb je een punt, heb je een gaskachel of boiler? Misschien ergens een lekjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:59 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Als je migraine zou hebben zou je nu niet tegen het licht van je pc kunnen.
Gelijk heb je, daarom zei ik ook voorzichtig dat het er wat op leek. Ik heb heel soms wel eens een migraine en dan wil je inderdaad maar één ding: duisternis! Ik had het woord migraine niet moeten gebruikenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:59 schreef BeestjeBeestje het volgende:
Als je migraine zou hebben zou je nu niet tegen het licht van je pc kunnen.
Nee, ik weet wanneer ik ziek word. Dat is altijd een bepaald gevoel. Dit is spanningsmisselijkheid en -hoofdpijn, ik voel het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh en misschien word je ziek.
Maar goed dat je nu geen migraine hebt, migraine is idd verschrikkelijk. Mss helpt een beker warme melk en nachtrust welquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Gelijk heb je, daarom zei ik ook voorzichtig dat het er wat op leek. Ik heb heel soms wel eens een migraine en dan wil je inderdaad maar één ding: duisternis! Ik had het woord migraine niet moeten gebruiken.
Bedoel je op dit moment veel water drinken, of over het algemeen overdag? Want dat laatste doe ik al. Ik drink eigenlijk bijna niets anders dan water en dan periodiek over de gehele dag.quote:
Heb helaas geen melk meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:05 schreef BeestjeBeestje het volgende:
[..]
Maar goed dat je nu geen migraine hebt, migraine is idd verschrikkelijk. Mss helpt een beker warme melk en nachtrust wel
Nee, dat is goed voor je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:11 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Heb helaas geen melk meer. Morgen weer nieuwe halen. Ik zal in ieder geval even twee glazen water drinken.
Ik denk niet dat je een vochttekort hebt, je zegt dat je de hele dag (voldoende?) drinkt. Mss krjg je wel griep. Morgen dus even aankijken hoe het gaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:11 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Heb helaas geen melk meer. Morgen weer nieuwe halen. Ik zal in ieder geval even twee glazen water drinken.
Je moet natuurlijk af en toe ook wat eten hequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:10 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Bedoel je op dit moment veel water drinken, of over het algemeen overdag? Want dat laatste doe ik al. Ik drink eigenlijk bijna niets anders dan water en dan periodiek over de gehele dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |