Volgens mij maakt dat geen verschil, maargoed het was dan ook een (ietwat extreem) voorbeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:42 schreef WallOfStars het volgende:
Zwakste in het verkeer enzo.....
trouwens als ie dronken was, en aangetoont dmv blazen ofzo..... is hij schuldig omdat hij onder invloed deelneemt aan het verkeer
Goed vergeet dan even de drank. Word het feit niet achterlijker om imho.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als er drank in het spel is is diegene bij voorbaat overal schuldig aan.
Ook de fietser natuurlijk.
Vergeet je niet dat TS emo is? Die zijn toch altijd schuldig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef Vodkadruppel het volgende:
Als er drank in het spel is is diegene bij voorbaat overal schuldig aan.
Ook de fietser natuurlijk.
Ja, en dan komt een tegenligger op je afgestormd met 120 op de teller.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:57 schreef solem het volgende:
beetje chauffeur kan om fietsers heen rijden op een zaterdagnacht.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, en dan komt een tegenligger op je afgestormd met 120 op de teller.
Duitsers?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:20 schreef solem het volgende:
wat over de automobilisten die je 4 van de 10 keer bijna doodrijden op een rotonde waar je voorrang hebt. En ik heb dan niet veel vooroordelen, maar ik heb het eens geteld de figuren die me dat flikten: 3 van de 10 reed in een volkswagen met sportuitlaat en 5 van de tien in een duitse auto - van die sportschool jongens, nationaliteit maakt nu even niets uit.
Voorrang die neem je als je daar recht op hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voorrang krijg je, die neem je dus niet..
Ga er gewoon niet vanuit dat je voorrang krijgt.
Dat is dus een denkfout.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:37 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Voorrang die neem je als je daar recht op hebt.
dat is niet helemaal waar, ik ben een keer aangereden door een lul eerste klas enz en (hij in een auto en ik op de fiets) en kon gewoon naar huis (fiets stuk, ik stuk), politie nam alleen mijn naam op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:41 schreef McKillem het volgende:
Welke achterlijke worst heeft dat eigenlijk bedacht?
Wat the fuck is daar eerlijk aan. Heb je zo'n dronken jack daniels figuur op je voorruit liggen met de fiets om je bumper gevouwen omdat hij zonder licht door rood reed is het toch jou probleem....
Wat is dat voor onzin?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 02:20 schreef solem het volgende:
wat over de automobilisten die je 4 van de 10 keer bijna doodrijden op een rotonde waar je voorrang hebt. En ik heb dan niet veel vooroordelen, maar ik heb het eens geteld de figuren die me dat flikten: 3 van de 10 reed in een volkswagen met sportuitlaat en 5 van de tien in een duitse auto - van die sportschool jongens, nationaliteit maakt nu even niets uit.
Dat betekent niet dat die fietsers zomaar mogen doen alsof de wereld van hen is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus een denkfout.
Anticiperen enzo...
idd, een zwaar bezopen idee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:41 schreef McKillem het volgende:
Wat the fuck is daar eerlijk aan. Heb je zo'n dronken jack daniels figuur op je voorruit liggen met de fiets om je bumper gevouwen omdat hij zonder licht door rood reed is het toch jou probleem....
Wat is dat voor onzin?
Je bent waarschijnlijk aansprakelijk. Maar in zo'n geval is de schuld (het bedrag dat je aan schade van de fietser moet betalen) waarschijnlijk erg klein, omdat er een 'eigen schuld' factor in zit van de fietser (mits bewezen dat hij zo'n zwaar dronken jack daniels figuur is en dat hij door rood reed).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:41 schreef McKillem het volgende:
Wat is dat voor onzin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |