Het is dan ook niet aan de politie om de schade te verhalen. Jij zult zelf die automobilist aansprakelijk moeten stellen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 07:59 schreef MLF het volgende:
dat is niet helemaal waar, ik ben een keer aangereden door een lul eerste klas enz en (hij in een auto en ik op de fiets) en kon gewoon naar huis (fiets stuk, ik stuk), politie nam alleen mijn naam op.
het was wel zijn schuld, maar dat was niet zo belangrijk
Nee hoor, gewoon gassen, zeker als je het verkeer in Amsterdam gewend bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus een denkfout.
Anticiperen enzo...
Het probleem is dat mensen daardoor gaan denken dat ze helemaal geen rekening meer met anderen hoeven te houden. Waarom is er anders een verkeersregel dat je voorrang van rechts heb als je het toch niet krijgt en het blijkbaar ook niet mag verwachten. Als iedere verkeersdeelnemer nu eens zijn eigen verantwoording neemt, maar nee iedereen heeft haast en iedereen wil als eerste thuis zijn en dat gaat gewoon niet in zo'n overbevolkt landje. En als iedereen dan ook nog eens als een mongool zich door het verkeer waant, en dan ook nog zo'n houding aanneemt van "ze stoppen toch wel voor mij" dan hadden ze verkeerslichten en voorrangsregels beter niet kunnen uitvinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is dus een denkfout.
Anticiperen enzo...
Ik moet zeggen dat ik liever in Amsterdam rond rijd dan in Arnhem. Man wat een paupers daar in Arnhem. Is wel te zien dat het CBR daar niet zulke hogen eisen stelt. Lijkt net of ze daar hun eigen verkeersregels hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:21 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gassen, zeker als je het verkeer in Amsterdam gewend bent.
Ik heb eigenlijk nooit problemen met het rijden in Arnhemquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik liever in Amsterdam rond rijd dan in Arnhem. Man wat een paupers daar in Arnhem. Is wel te zien dat het CBR daar niet zulke hogen eisen stelt. Lijkt net of ze daar hun eigen verkeersregels hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |