quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Als je muziek wil horen zet je maar een cd op.
Ik denk dat dat inderdaad het probleem is, het is natuurlijk prachtig dat je luisteraars elke week opbellen om te vragen of het Ron Brandsteder is in de voicelift en dat 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' een begrip is geworden onder 3fm luisteraars, maar daardoor wordt het voorspelbaar en eentonig. Het gaat vervelen en er is een hele groep luisteraars die het allemaal maar flauw gelul vinden (waaronder ikzelf, terwijl ik MetMichiel een goed programma vind en ook graag luister naar Gerard Ekdom als ik zo vroeg de radio aan heb staan)quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:16 schreef Karrs het volgende:
Ekstra Weekend is wat te gemaakt geworden.
Klacht: Ekstra Weekend is wat te gemaakt geworden.
Welke Michielquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad het probleem is, het is natuurlijk prachtig dat je luisteraars elke week opbellen om te vragen of het Ron Brandsteder is in de voicelift en dat 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen' een begrip is geworden onder 3fm luisteraars, maar daardoor wordt het voorspelbaar en eentonig. Het gaat vervelen en er is een hele groep luisteraars die het allemaal maar flauw gelul vinden (waaronder ikzelf, terwijl ik MetMichiel
Ik kan Gerard 's ochtends niet luisteren, maar Michiel meestal wel. Samen zijn ze nog steeds ijzersterk, maar ze moeten weer ff terug naar de basic. Geen tune meer voor "nul-nègie nul-nègie" bijvoorbeeld. En kom es met wat nieuws!quote:... een goed programma vind en ook graag luister naar Gerard Ekdom als ik zo vroeg de radio aan heb staan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |