Nogmaals, MCLA zuigt, hardquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef steintiebouma het volgende:
Mij lijkt Midnight Club Los Angeles mooier en dat lijkt me al niet zo,n leuk spel, dus deze ga ik niet aanschaffen, ik ga denk ik rond begin Januari nog COD5 kopen.
Dat idee kreeg ik inderdaad, maar helaas is het niet anders. Ik had hoop voor de game. Ik dacht dat het meer zoals NfS Hot Persuit 2 zou zijn. Dat is in mijn ogen nog steeds de beste NfS!quote:Op woensdag 19 november 2008 00:38 schreef Misanthropist het volgende:
niemand van jullie die bedenkt dat jullie misschien niet de final aan het spelen zijn?
Je kan het ook zien als nieuwe strategie om downloaden tegen te gaanquote:Op woensdag 19 november 2008 07:38 schreef Elegy het volgende:
Op tweakers is er ook al zowat niemand enthousiast, of zelfs gematigd positief. En daar zitten ook een paar Xbox ervaringen tussen
Samenvattend daar is dat het een onaffe (bestaat dat woord?) Most Wanted is, met graphics uit het jaar kruik en de besturing van Pro Street.
Ik speel nu regelmatig een potje Most Wanted (budgetbak ftw) en dat vind ik ondanks het gebrek aan widescreen best tof. Deze laat ik aan me voorbijgaan. Helaas, ik had wel rond willen scheuren in die nieuwe wagens. Wacht wel tot de budgetbak ofzo. Paar filmpjes gezien en dit ga ik niet eens downloaden
quote:Op woensdag 19 november 2008 09:01 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als nieuwe strategie om downloaden tegen te gaan![]()
Gewoon een schijtgame produceren na jarenlang redelijk goede NFS games gemaakt te hebben die iedereen gedownload had
Ja, want daar doen ze de leechers erg pijn mee (uurtje downloaden voor niets) en de kopers niet (want geld groeit hun toch op de rug)quote:Op woensdag 19 november 2008 09:13 schreef Elegy het volgende:
[..]Een hele grote FUCK YOU naar alle downloaders
Power to the koperrrrrrssss!!!!111einz!!11quote:Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ja, want daar doen ze de leechers erg pijn mee (uurtje downloaden voor niets) en de kopers niet (want geld groeit hun toch op de rug)
De politie ontwijken is nog nooit zo makkelijk geweest als in dit deel... zelfs in stilstaande situatie kan je met alle gemak ontkomen. Zit ik eenmaal met topsnelheid van 364kmpu op een snelweg halen 3 K9 jeeps me met gemak inquote:Op maandag 17 november 2008 15:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Denk het ook wel, als ik zo die filmpjes zie. Dan is de pliesie echt nergens meer
Ik breng mijn geld naar Valve voor Left 4 Deadquote:Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
De politie ontwijken is nog nooit zo makkelijk geweest als in dit deel... zelfs in stilstaande situatie kan je met alle gemak ontkomen. Zit ik eenmaal met topsnelheid van 364kmpu op een snelweg halen 3 K9 jeeps me met gemak in![]()
![]()
En grafisch ziet het er ongeveer uit als NFS underground 1.
Zware teleurstelling dit deel
Ik heb 4 auto's. 1 is geupgrade naar het pro pack.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Komakie het volgende:
ik rij nu met een Lotus Elise met streetpack. Ga nu max 256km/h
Vind het soms eigenlijk nog best hard gaan...
Ik heb hem gekregen omdat ik er 1 kon uitzoeken na het winnen van een race. Vond de rest gaar dus toen deze maar genomen. Terwijl ik de Elise niet echt vet vindt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |