abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63327546
Gameplay filmpje van me en ongeveer het verhaal erachter. Eerste 10 minuten ingame. Om in de sfeer te komen :

pi_63329304
Mij lijkt Midnight Club Los Angeles mooier en dat lijkt me al niet zo,n leuk spel, dus deze ga ik niet aanschaffen, ik ga denk ik rond begin Januari nog COD5 kopen.
pi_63330601
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef steintiebouma het volgende:
Mij lijkt Midnight Club Los Angeles mooier en dat lijkt me al niet zo,n leuk spel, dus deze ga ik niet aanschaffen, ik ga denk ik rond begin Januari nog COD5 kopen.
Nogmaals, MCLA zuigt, hard
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_63330987
Net NFS Undercover gespeeld en de game sucks balls. Tering, het zijn net graphics van 6 jaar geleden en nog hapert het in de bochten. De besturing is ook om te huilen zo slecht.
pi_63333797
Gametrailers geeft hem nog een 6.7. Sorry, maar bij mij is de lol van een game zonder een normale framerate er HEEl snel van af. Hoe kun je zo een game uberhaupt nog een voldoende geven?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 19 november 2008 @ 00:33:31 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63334352
Framerate is bij mij echt prima

Ik vraag me wel af of dit genoeg gaat zijn. Ik heb nog niet echt het gevoel dat ik een vette game aan het spelen ben. Misschien nog maar eens Most Wanted installeren om te kijken of het echt zo anders is...
Graphics zijn trouwens inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Het hoeft van mij niet helemaal super gelikt te zijn, maar het moet nog wel een beetje verbeteren tov vorige delen en dat gevoel heb ik niet zo.

Ik ga niet gelijk zeggen dat de game slecht is, maar de intro vond ik eerst veel belovend (met de heli's enzo) en daarna erg karig (met die man en die vrouw)Het begin is in ieder geval wel wat onduidelijk...

Ik heb ook het idee dat het freeroaming idee een beetje nutteloos is aangezien je volgens mij niet echt een garage hebt ofzo. Het is gewoon een optie in het menu geworden en je kunt zo naar elke race springen. (tot nu toe kon ik gewoon standaard op Tab drukken om een race te beginnen.

Nou ja, ik heb een half uurtje gespeeld (nog niet eens) en ff alle opties uitgeprobeerd dus kan zijn dat het na een langere speelsessie beter wordt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63334446
niemand van jullie die bedenkt dat jullie misschien niet de final aan het spelen zijn?
  woensdag 19 november 2008 @ 07:38:54 #208
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63336405
Op tweakers is er ook al zowat niemand enthousiast, of zelfs gematigd positief. En daar zitten ook een paar Xbox ervaringen tussen

Samenvattend daar is dat het een onaffe (bestaat dat woord?) Most Wanted is, met graphics uit het jaar kruik en de besturing van Pro Street.
Ik speel nu regelmatig een potje Most Wanted (budgetbak ftw) en dat vind ik ondanks het gebrek aan widescreen best tof. Deze laat ik aan me voorbijgaan. Helaas, ik had wel rond willen scheuren in die nieuwe wagens. Wacht wel tot de budgetbak ofzo. Paar filmpjes gezien en dit ga ik niet eens downloaden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63337196
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:38 schreef Misanthropist het volgende:
niemand van jullie die bedenkt dat jullie misschien niet de final aan het spelen zijn?
Dat idee kreeg ik inderdaad, maar helaas is het niet anders. Ik had hoop voor de game. Ik dacht dat het meer zoals NfS Hot Persuit 2 zou zijn. Dat is in mijn ogen nog steeds de beste NfS!
pi_63337216
quote:
Op woensdag 19 november 2008 07:38 schreef Elegy het volgende:
Op tweakers is er ook al zowat niemand enthousiast, of zelfs gematigd positief. En daar zitten ook een paar Xbox ervaringen tussen

Samenvattend daar is dat het een onaffe (bestaat dat woord?) Most Wanted is, met graphics uit het jaar kruik en de besturing van Pro Street.
Ik speel nu regelmatig een potje Most Wanted (budgetbak ftw) en dat vind ik ondanks het gebrek aan widescreen best tof. Deze laat ik aan me voorbijgaan. Helaas, ik had wel rond willen scheuren in die nieuwe wagens. Wacht wel tot de budgetbak ofzo. Paar filmpjes gezien en dit ga ik niet eens downloaden
Je kan het ook zien als nieuwe strategie om downloaden tegen te gaan
Gewoon een schijtgame produceren na jarenlang redelijk goede NFS games gemaakt te hebben die iedereen gedownload had
pi_63337242
Ik denk dat ze gewoon niet beter kunnen.
  woensdag 19 november 2008 @ 09:13:55 #212
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63337424
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:01 schreef Def1987 het volgende:

[..]

Je kan het ook zien als nieuwe strategie om downloaden tegen te gaan
Gewoon een schijtgame produceren na jarenlang redelijk goede NFS games gemaakt te hebben die iedereen gedownload had
Een hele grote FUCK YOU naar alle downloaders
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63340537
quote:
Op woensdag 19 november 2008 09:13 schreef Elegy het volgende:

[..]

Een hele grote FUCK YOU naar alle downloaders
Ja, want daar doen ze de leechers erg pijn mee (uurtje downloaden voor niets) en de kopers niet (want geld groeit hun toch op de rug)
  woensdag 19 november 2008 @ 11:56:21 #214
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63341318
Spel net gespeeld en OMG hoe kan iemand dit leuk vinden.

Het lijkt wel alsof ze alle slechten dingen uit racespellen samen hebben gebundeld en er de passende naam "Undercover" erop hebben geplakt. Ik speel op een resolutie van 1920x1200 en het ziet er ongelooflijk kut uit, en het speelt ook nog eens kut.

Je kan dit spel met je ogen dicht en 2 handen in je broek spelen want de computer stuurt voor je en er zit totaal geen gevoel in de auto's (ik rij met een 360 controllert), om maar niet te spreken over een gefaalde versie van Paradise city, alleen dit keer zonder irritante DJ Atomica

Nee jongens, laat dit spel liggen, download het, maar verspil je geld niet aan deze Undercover oplichterij. Haal voor 2-3 tientjes GRID en je hebt wel een fatsoenlijk arcade racespel
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 19 november 2008 @ 12:08:34 #215
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63341628
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:26 schreef Mrakz0r het volgende:

[..]

Ja, want daar doen ze de leechers erg pijn mee (uurtje downloaden voor niets) en de kopers niet (want geld groeit hun toch op de rug)
Power to the koperrrrrrssss!!!!111einz!!11
pi_63355333
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:50 schreef Elegy het volgende:

[..]

Denk het ook wel, als ik zo die filmpjes zie. Dan is de pliesie echt nergens meer
De politie ontwijken is nog nooit zo makkelijk geweest als in dit deel... zelfs in stilstaande situatie kan je met alle gemak ontkomen. Zit ik eenmaal met topsnelheid van 364kmpu op een snelweg halen 3 K9 jeeps me met gemak in

En grafisch ziet het er ongeveer uit als NFS underground 1.

Zware teleurstelling dit deel
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  woensdag 19 november 2008 @ 21:03:07 #217
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63356637
Blij dat ik heb hem niet heb gekocht voor de PS3
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 19 november 2008 @ 21:11:52 #218
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63356902
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:22 schreef AlexLPUMUSE het volgende:

[..]

De politie ontwijken is nog nooit zo makkelijk geweest als in dit deel... zelfs in stilstaande situatie kan je met alle gemak ontkomen. Zit ik eenmaal met topsnelheid van 364kmpu op een snelweg halen 3 K9 jeeps me met gemak in

En grafisch ziet het er ongeveer uit als NFS underground 1.

Zware teleurstelling dit deel
Ik breng mijn geld naar Valve voor Left 4 Dead
  donderdag 20 november 2008 @ 09:44:20 #219
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_63366858
Damn! Ik dacht echt dat dit de opvolger van Most Wanted zou zijn, maar als ik de reviews lees en ook de reacties hier in dit topic....en laat ik 'm al ruim van te voren gepreorderd hebben, want ik had echt zin in een opvolger van Most Wanted op de PS3 te spelen....

Ach ja ik hoop dat ze bij EA dan maar snel een patch uitbrengen.

Maar ja ik las dat Midnight Club soms wel erg frustrerend/moeilijk is, dus daar heb ik dan ook weer geen geduld voor.
  donderdag 20 november 2008 @ 11:00:20 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63368699
Gisteren wat langer gespeeld en ik vind hem nog wel redelijk om me ff mee te vermaken
Zal geen lang leven beschoren zijn, maar een tijdje vind ik het nog wel lachen. Het is in ieder geval beter dan Carbon en Prostreet. Die waren nog slechter.

Maar de stad doet dood aan. De graphics zijn niet om over naar huis te schrijven (de schaduw is echt lelijk...) en de politie is in het begin in ieder geval nog niet bepaald moeilijk. Om maar te zwijgen over het free roaming gedeelte dat totaal overbodig is, tenzij je het gebruikt voor de politie achtervolgingen enzo. Je kunt gewoon met alleen tab al naar de volgende race. Waardoor je nooit echt de wereld leert kennen en je dus totaal geen gevoel hebt bij het spel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_63374915
Ik ben gepakt door de politie, had te weinig geld en nu is mijn auto weg. Kan je die nog terug kopen of ben je die echt kwijt? Was zo'n mooie Audi TT met race pack. Ik reed per ongeluk door spijkermatten want ik werd achterna gezeten door jeeps.
  donderdag 20 november 2008 @ 16:22:15 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63377470
ik rij nu met een Lotus Elise met streetpack. Ga nu max 256km/h
Vind het soms eigenlijk nog best hard gaan...
Ik heb hem gekregen omdat ik er 1 kon uitzoeken na het winnen van een race. Vond de rest gaar dus toen deze maar genomen. Terwijl ik de Elise niet echt vet vindt...
pi_63386473
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef Komakie het volgende:
ik rij nu met een Lotus Elise met streetpack. Ga nu max 256km/h
Vind het soms eigenlijk nog best hard gaan...
Ik heb hem gekregen omdat ik er 1 kon uitzoeken na het winnen van een race. Vond de rest gaar dus toen deze maar genomen. Terwijl ik de Elise niet echt vet vindt...
Ik heb 4 auto's. 1 is geupgrade naar het pro pack.
pi_63389698
Uitgespeeld... en het enige wat af en toe lastig was, waren de highway battles met tier 1 wagen. Voor de rest een belachelijk makkelijk spel.
Kunnen ze niet een keertje 2 jaar over een NFS spel doen?..
Ze lopen dan wel inkomsten mis, maar ik vind het eigenlijk best triest dat zo'n spel wordt verkocht, terwijl ik toch de hele game het gevoel had een beta versie te spelen.....

..... maar goed ik heb me toch weer een paar uurtjes weten te vermaken
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
pi_63400675
Ik ben hem aan het downloaden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')