Voor de paupers.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:37 schreef Mikkie het volgende:
De eerste .iso voor pc zwerft alweer rond.
klopt! maar hij moet eerst nog 'gerepareert' wordenquote:
daar bestaan in de regel zogenaamde demo's voor, of je leest eens een review of je bekijkt de nodige filmpjes over het spel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Of: voor de mensen die niet blind 60 euro neerleggen voor een spel maar het eerst willen proberen.
Dan nog is je indruk beperkt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:06 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daar bestaan in de regel zogenaamde demo's voor, of je leest eens een review of je bekijkt de nodige filmpjes over het spel.
dan nog is het downloaden van software zo illegaal als het maar kan, het is nog maar de vraag of de mensen die de game eerst downloaden gaan kopen als ze erop uitgekeken zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan nog is je indruk beperkt.
Zo erg is het niet als je downloadt, maar het vervolgens gewoon koopt. Of je het nou downloadt of de demo speelt, als je het uiteindelijk koopt heeft EA er geen schade aan.
moet je em wel echt kopen en niet de illigale versie blijven spelen....zoals veel mensen doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo erg is het niet als je downloadt, maar het vervolgens gewoon koopt. Of je het nou downloadt of de demo speelt, als je het uiteindelijk koopt heeft EA er geen schade aan.
Nee dan niet, maar of je inderdaad zo eerlijk bent als je het spel tenslotte toch gratis kan spelen valt natuurlijk nog te bezien.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik acht de kans dat iemand een spel download, leuk vind en speelt, en er daarna nog eens "voor niks" 60 euro voor neerlegt dan ook heeeel klein.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee dan niet, maar of je inderdaad zo eerlijk bent als je het spel tenslotte toch gratis kan spelen valt natuurlijk nog te bezien.
Net of je nu nog niet weet hoe NFS speeltquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Of: voor de mensen die niet blind 60 euro neerleggen voor een spel maar het eerst willen proberen.
Maar iedereen ziet heus wel dat dit gewoon most wanted 2 is, dus word goed, klaar uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Ze zijn elke keer anders, Aquila. Underground en MW waren prima, maar Pro Street daarentegen was om te janken.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Ze zijn elke keer anders, Aquila. Underground en MW waren prima, maar Pro Street daarentegen was om te janken.
http://xbox360.ign.com/articles/931/931143p3.htmlquote:Closing Comments
Need for Speed Undercover is a poor game with a ton of problems, both technically and in terms of design. The open world design is completely lost as you can't actually drive to any event, many races are closed off which means no cross traffic, and it's incredibly easy. The presentation could have been good but winds up feeling totally contrived and confusing at times. The game could, and should, have been leaps and bounds better than it is. As it stands, though, there's absolutely no reason to pick this up over the likes of Burnout Paradise or Midnight Club: Los Angeles, both of which demolish it in every way possible.
6.0 Presentation
The cutscenes don't work as well as intended, it's way too easy and the open world setup is almost completely pointless.
5.0 Graphics
The cars don't look all that great and the city is lifeless. It also doesn't run as well as it should.
8.0 Sound
The engine effects are great, though they could be mixed better. The soundtrack is decent, though it isn't used too often.
5.0 Gameplay
Why is this game set in an open world? You can't drive to events or find anything, so what's the point? It's also way too easy.
6.0 Lasting Appeal
The online stuff works, but it's very basic and will get old after a while. There's a decent number of events, but it just isn't any fun.
5.0
Meh OVERALL
(out of 10 / not an average)
Doe het niet, ik heb hem, en na 2 uur weggelegd. Zonde... Ik ga wel voor NFS omdat hij ook lekker makkelijk blijkt te zijn enz en daar hou ik wel van (MCLA is echt te moelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Aanvankelijk leek deze game me wel wat maar als ik de review lees op IGN zuigt de game nogal hard. Misschien toch maar Midnight Club aanschaffen.
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/931/931143p3.html
Let's hope so. Ik heb nog mijn twijfels na gedrochten als Pro Street en Carbon....quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar iedereen ziet heus wel dat dit gewoon most wanted 2 is, dus word goed, klaar uit.
downloaden is niet illegaal, ter download aanbieden wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan nog is het downloaden van software zo illegaal als het maar kan, het is nog maar de vraag of de mensen die de game eerst downloaden gaan kopen als ze erop uitgekeken zijn.
Dit klinkt trouwens wel als EA.. een spel op de markt gooien die nog niet af isquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:15 schreef MrX1982 het volgende:
Aanvankelijk leek deze game me wel wat maar als ik de review lees op IGN zuigt de game nogal hard. Misschien toch maar Midnight Club aanschaffen.
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/931/931143p3.html
Nee Einstein, software downloaden waar een auteursrecht op staat, is ALTIJD illegaal. Voor films en muziek geldt dat niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
downloaden is niet illegaal, ter download aanbieden wel.
Kortom, je bent helemaal niet illegaal bezig
Opgezocht en je hebt gelijk, foutje...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee Einstein, software downloaden waar een auteursrecht op staat, is ALTIJD illegaal. Voor films en muziek geldt dat niet.
Nope 1680x1050 6x AA alles op high, zonder lag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:25 schreef xminator het volgende:
Draait hij bij jullie ook zo slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |