abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 20:48:10 #276
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63546039
Ja hoor, net m'n Supra helemaal opgefokt, kan ik twee races later een Tier 2 auto kopen .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63546203
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Ja hoor, net m'n Supra helemaal opgefokt, kan ik twee races later een Tier 2 auto kopen .
ja ik had vandaag de Audi TT gekocht en kreeg ik 'm één race later met een pink slip
meteen minder dan de helft waard
pi_63546270
Ik kan alleen auto's dumpen, maar niet verkopen
pi_63546499
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan alleen auto's dumpen, maar niet verkopen
dan heb je ze ook gekregen en niet gekocht
pi_63548473
quote:
Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Misanthropist het volgende:
stotteren heb ik op mijn PS3 en die is vooralsnog niet gekraakt
Sorry, ik bedoelde natuurlijk gebruikers van de personal computer.
pi_63548798
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:56 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoelde natuurlijk gebruikers van de personal computer.
Jij komt uit 1980, het maakt helemaal niet uit of je het gedownload hebt of gekocht. Het is precies hetzelfde.
  woensdag 26 november 2008 @ 22:29:28 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63549773
quote:
Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

dan heb je ze ook gekregen en niet gekocht
Eigenlijk stom...
Ondanks dat je iets gekregen hebt kun je het normaal toch ook gewoon verkopen? Zo veel geld krijg je toch niet voor je verkochte waren.

Groot nadeel trouwens dat je bij het kopen van een auto niet kunt zien hoe hij er aan de achterkant uit ziet. Aangezien je de achterkant het meeste ziet vind ik het wel fijn als die een beetje bepaalde vormen heeft. Sommige auto's zijn dan echt lelijk
Kortom, Een VW Sicero (ofzoiets) gekocht. Dat ding ziet er aan de voorkant wel ok uit. Aan de achterkant gruwelijk lelijk ding. Maar ja, dat kon ik niet weten toen ik hem kocht

Er zitten nogal wat stomme dingen in het spel.
Heeft iemand trouwens die "eindbazen" moeten verslaan door ze stuk te rijden? Te grappig. Hoe moeilijk kan het zijn als je zelf niet stuk kunt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_63551131
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:03 schreef xminator het volgende:
Jij komt uit 1980, het maakt helemaal niet uit of je het gedownload hebt of gekocht. Het is precies hetzelfde.
Ik durf anders wel te beweren dat er een probleem is met de vroege cracked versie. Ik denk dat het grootste gedeelte van de slechte meningen over de PC versie daardoor komt.
pi_63551150
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef rycemasta het volgende:

[..]

Ik durf anders wel te beweren dat er een probleem is met de vroege cracked versie. Ik denk dat het grootste gedeelte van de slechte meningen over de PC versie daardoor komt.
Zeg het eens, hoezo denk je dat?
pi_63551626
Ze verwijzen maar al te graag naar een stotterende gameplay met zeer matige graphics. Raar, want Undercover ziet er in principe prima uit.

Zodra je ene paul.dll vervangt, krijg je deze ervaring inderdaad. Ik kan helaas alleen met het vingertje wijzen en niet zeggen waarom.
pi_63551722
Jammer dan, want bij mij doet hij het gewoon perfect .
Dus ga vooral verder met het ophemelen van een 'kut'-spel.
  woensdag 26 november 2008 @ 23:38:49 #287
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63552107
lol mensen die beweren dat gecrackte games slechter/virussen bevatten/moeilijker zijn

Face it, we spelen allemaal hetzelfde spelletje.
Op elke fokker past een bril.
pi_63552146
http://expertester.wordpr(...)ce-choppy-framerate/

xminator, je springt wel snel tot conclusies hè? In principe wijs ik mensen er alleen op dat ze het spel een tweede kans moeten geven, als problemen met de framerate de ervaring heeft sterk beïnvloed.

[ Bericht 26% gewijzigd door rycemasta op 26-11-2008 23:47:02 ]
pi_63552403
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:40 schreef rycemasta het volgende:
http://expertester.wordpr(...)ce-choppy-framerate/

xminator, je springt wel snel tot conclusies hè? In principe wijs ik mensen er alleen op dat ze het spel een tweede kans moeten geven, als problemen met de framerate de ervaring heeft sterk beïnvloed.
Jij bent diegene dat met een conclusie komt, paar beweringen van mensen die een illegale versie hebben en slechte framerate hebben -> slechte framerate komt door illegale versie.
Dat is niet zo het is bullshit. Face it, nfsu is slecht geoptimaliseerd.
pi_63552630
Ik kom zeker met conclusies, maar die trek ik meestal pas nadat ik iets heb bekeken.

Dat je meteen beweert dat hetgeen waar ik het over heb per definitie onjuist is, is anders wel een voorbarige conclusie. Ik stel illegaal niet gelijk aan een slechtere werking van het spel.
pi_63552665
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:01 schreef rycemasta het volgende:
Ik kom zeker met conclusies, maar die trek ik meestal pas nadat ik iets heb bekeken.

Dat je meteen beweert dat hetgeen waar ik het over heb per definitie onjuist is, is anders wel een voorbarige conclusie. Ik stel illegaal niet gelijk aan een slechtere werking van het spel.
Hoezo is het een voorbarige conclusie? Ik speel het zelf op een low-end kaart, alles maxxed out en 2x AA. Loopt gewoon lekker. Dus het heeft niet met de crack te maken.
pi_63552793
Omdat het blijkbaar voor velen al een behoorlijke verbetering heeft opgeleverd? Dat het in jouw geval niet zo is, betekent niet meteen dat het onjuist is.

Ik mag er dus vanuit gaan dat je een crack gebruikt; welke dan wel?
pi_63552808
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:08 schreef rycemasta het volgende:
Omdat het blijkbaar voor velen al een behoorlijke verbetering heeft opgeleverd? Dat het in jouw geval niet zo is, betekent niet meteen dat het onjuist is.

Ik mag er dus vanuit gaan dat je een crack gebruikt; welke dan wel?
Zo eentje met paul.dll, de allereerste versie dat uit was.
pi_63552979
Mooi dat het spel verder prima bij je functioneert dan. Maar ik blijf erbij dat mensen die met de paul.dll crack problemen hebben met de framerate, misschien een andere crack moeten uitproberen. Wellicht dat ze dan een andere kijk hebben op het spel.
pi_63553026
Ik zal het morgen eens proberen met een normale crack en de originele paul.dll terugplaatsen .
pi_63561196
Iemand die van de PS3 versie af wil hiero?

Wil er wel MC:LA voor geven
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 27 november 2008 @ 12:28:33 #297
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63562325
quote:
Op donderdag 27 november 2008 00:17 schreef rycemasta het volgende:
Mooi dat het spel verder prima bij je functioneert dan. Maar ik blijf erbij dat mensen die met de paul.dll crack problemen hebben met de framerate, misschien een andere crack moeten uitproberen. Wellicht dat ze dan een andere kijk hebben op het spel.
Hmm ik zal het vanavond eens proberen. Ik heb niet super frame rate problemen maar ik vind de schaduwen niet echt super eruit zien en soms slaat hij ff wat frames over. Vooral in de bochten. Ff kijken of ik die kleine dingetjes eruit krijg

Nog steeds jammer dat de filmpjes zo gruwelijk kort zijn. Die Carmen wil ik wel wat langer in beeld zien
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 27 november 2008 @ 13:35:44 #298
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63564213
Screenshotje van maken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 27 november 2008 @ 14:37:54 #299
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_63565987
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die van de PS3 versie af wil hiero?

Wil er wel MC:LA voor geven
Het is dat ik niet zo'n goede racer met geduld ben, anders had ik zeker geruild.
  donderdag 27 november 2008 @ 16:09:24 #300
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_63568438
quote:
Op donderdag 27 november 2008 13:35 schreef Elegy het volgende:
Screenshotje van maken
Filmpje ook goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')