ja ik had vandaag de Audi TT gekocht en kreeg ik 'm één race later met een pink slipquote:Op woensdag 26 november 2008 20:48 schreef Mikkie het volgende:
Ja hoor, net m'n Supra helemaal opgefokt, kan ik twee races later een Tier 2 auto kopen.
dan heb je ze ook gekregen en niet gekochtquote:Op woensdag 26 november 2008 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kan alleen auto's dumpen, maar niet verkopen
Sorry, ik bedoelde natuurlijk gebruikers van de personal computer.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Misanthropist het volgende:
stotteren heb ik op mijn PS3 en die is vooralsnog niet gekraakt
Jij komt uit 1980, het maakt helemaal niet uit of je het gedownload hebt of gekocht. Het is precies hetzelfde.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:56 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde natuurlijk gebruikers van de personal computer.
Eigenlijk stom...quote:Op woensdag 26 november 2008 21:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan heb je ze ook gekregen en niet gekocht
Ik durf anders wel te beweren dat er een probleem is met de vroege cracked versie. Ik denk dat het grootste gedeelte van de slechte meningen over de PC versie daardoor komt.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:03 schreef xminator het volgende:
Jij komt uit 1980, het maakt helemaal niet uit of je het gedownload hebt of gekocht. Het is precies hetzelfde.
Zeg het eens, hoezo denk je dat?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Ik durf anders wel te beweren dat er een probleem is met de vroege cracked versie. Ik denk dat het grootste gedeelte van de slechte meningen over de PC versie daardoor komt.
Jij bent diegene dat met een conclusie komt, paar beweringen van mensen die een illegale versie hebben en slechte framerate hebben -> slechte framerate komt door illegale versie.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:40 schreef rycemasta het volgende:
http://expertester.wordpr(...)ce-choppy-framerate/
xminator, je springt wel snel tot conclusies hè? In principe wijs ik mensen er alleen op dat ze het spel een tweede kans moeten geven, als problemen met de framerate de ervaring heeft sterk beïnvloed.
Hoezo is het een voorbarige conclusie? Ik speel het zelf op een low-end kaart, alles maxxed out en 2x AA. Loopt gewoon lekker. Dus het heeft niet met de crack te maken.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:01 schreef rycemasta het volgende:
Ik kom zeker met conclusies, maar die trek ik meestal pas nadat ik iets heb bekeken.
Dat je meteen beweert dat hetgeen waar ik het over heb per definitie onjuist is, is anders wel een voorbarige conclusie. Ik stel illegaal niet gelijk aan een slechtere werking van het spel.
Zo eentje met paul.dll, de allereerste versie dat uit was.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:08 schreef rycemasta het volgende:
Omdat het blijkbaar voor velen al een behoorlijke verbetering heeft opgeleverd? Dat het in jouw geval niet zo is, betekent niet meteen dat het onjuist is.
Ik mag er dus vanuit gaan dat je een crack gebruikt; welke dan wel?
Hmm ik zal het vanavond eens proberen. Ik heb niet super frame rate problemen maar ik vind de schaduwen niet echt super eruit zien en soms slaat hij ff wat frames over. Vooral in de bochten. Ff kijken of ik die kleine dingetjes eruit krijgquote:Op donderdag 27 november 2008 00:17 schreef rycemasta het volgende:
Mooi dat het spel verder prima bij je functioneert dan. Maar ik blijf erbij dat mensen die met de paul.dll crack problemen hebben met de framerate, misschien een andere crack moeten uitproberen. Wellicht dat ze dan een andere kijk hebben op het spel.
Het is dat ik niet zo'n goede racer met geduld ben, anders had ik zeker geruild.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die van de PS3 versie af wil hiero?![]()
Wil er wel MC:LA voor geven
Filmpje ook goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |